2015-12-26, 21:50
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag kan även rekommendera Polarity (-95% €0,54) som är ett riktigt kap för den prislappen.
http://store.steampowered.com/app/315430/
Ha ha, vad i helvete? Från 100 :- till 5 :-
Citera
2015-12-26, 23:47
Medlem
Har inte varit mycket för att köpa spel på Steam förut, men nu kliade det i fingrarna Hittills ligger följande spel i min shopping cart:
Plants vs Zombies GOTY Edition
Just Cause 2
Portal Bundle
Terraria
Polarity
GTA:SA

€16.14 totalt. Överväger även följande spel:

Reign of Kings
Castle Crashers

Vad tycks? Något spel i liknande genre som ni rekommenderar?
Citera
2015-12-27, 09:35
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Ha ha, vad i helvete? Från 100 :- till 5 :-
Fast 90% rabatt är inte så ovanligt. Det är bara korkat att betala fullpris, de lär ju inte sälja så många gamla spel till fullpris.

Orion: Prelude eller vad det heter hade ju "bara" halva priset med 0.49 euro men man får dessutom fyra kopior till priset av 1.5 med 0.74 .. En Steambekant som provade verkade inte ha blivit ett fan dock .. ;D, men under 0.2 euro / kopia.
Citera
2015-12-28, 19:58
Medlem
Caxzs avatar
Vad är det med steam? Hela fitthelvetet har ju ballat ur fullständigt. Kommer till första sidan där games på sales listar som är mest populära, sen ska jag bläddra till sida två så försvinner hela listan, samt är steam allmänt segt. Hela fitthelvetet har ju ballat ur.
Citera
2015-12-31, 16:58
Medlem
Elementarts avatar
Vilka spel har ni köpt under rean på Steam? Jag har hittills köpt:

Grimfandango Remastered 2,99 euro
Woftenstein New Order 7,49 euro
Citera
2015-12-31, 21:57
Medlem
PUSClFERs avatar
Deponia är nedsatt med 85% på IndieGala. Complete Journey (d.v.s. alla tre delarna i trilogin) landar på 53:-. Tokvärt om du gillar peka & klicka-spel. Fantastiskt röstskådespel, skön humor, och snygg stil. Spelet aktiveras på Steam.

https://www.indiegala.com/store/product/deponia-the-complete-journey/292910

Erbjudandet varar i sex timmar till från och med det att detta inlägg postades.
Citera
2016-01-01, 18:44
Medlem
annanmedlems avatar
15 minuter kvar att teckna Humble Bundle January Monthly på.

Nya prenumeranter får Payday 2 + lite DLC till det, $12 kostar bundlen, eventuellt alltid tänkt att vara 6 spel, vilka vet jag inte. Vill någon spela något i multiplayer med mig så fritt fram att tjoa till.
https://www.humblebundle.com/monthly
Citera
2016-01-01, 19:21
Medlem
Tlagnojs avatar
Might and Magic franchise pack pyntade jag precis 135kr för på uplay. Samtliga might and magic spel I till X inkl expansioner. På köpet fick jag en Tom Clancy closed beta key. Kollade upp det på t.ex. humblebundle och där kostade franchise pack 99€.
Citera
2016-01-01, 19:46
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Might and Magic franchise pack pyntade jag precis 135kr för på uplay. Samtliga might and magic spel I till X inkl expansioner. På köpet fick jag en Tom Clancy closed beta key. Kollade upp det på t.ex. humblebundle och där kostade franchise pack 99€.
HB har haft bundle med det som kostade först $15 andra gången $10. Om de saknade någon titel eller inte vet jag inte, kanske något nytt om det finns något helt nytt?

Talos Principle och Spelunky i Januaribundlen som var ok och sedan fyra grejer som nog inte var så mycket att ha. Tredje tveksamma månadsbundlen IMHO. De är ju ok och inte bara trash men de är ju aldrig ett riktigt fynd riktigt.
Citera
2016-01-01, 20:26
Medlem
Tlagnojs avatar
10an är ju från 2014 om det nu skulle vara före det, annars nej. Bra priser för en gedigen spelserie hursom.
Citera
2016-01-01, 21:47
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
10an är ju från 2014 om det nu skulle vara före det, annars nej. Bra priser för en gedigen spelserie hursom.
HB har ju typ sålt motsvarande stora Total Warpaketet på Steam med med vad som väl blir runt 93% rabatt, inte lika mycket på Rome II dock.

Huruvida man behöver alla eller ens något Total War är en annan femma.
January monthly hade Talos Principle och Spelunky som höjdpunkter, hur höga de nu är.
Grim fandango remastered som äldre bra spel.
The masterplan, Mushroom 11 och a fistful of gun som utfyllnad.
Och så Payday 2 med lite DLC för den som började prenumerera med denna bundle.

Bonusarna för att signa upp på nytt har ju varit helt ok, inför första var det Legend of Grimrock 2, andra Towerfall Ascension utan DLCs, nu Payday 2 med några DLCs.

Jag hade antagit att det skulle bli Talos Principle till nästa gång men det står att om man betalar tidigt får man Alien: Isolation så jag antar att det är det och att alla får den?
Med tanke på hur kassa bundlena har blivit så är ju frågan om man kanske inte skulle hålla sig till bara monthly nästan och spela det som är bra och skita i resten?
Senast redigerad av annanmedlem 2016-01-01 kl. 21:53.
Citera
2016-02-06, 14:35
Medlem
MartinStLouiss avatar
Steam har rea nu igen. Men jag har inte kunnat hitta något som jag vill köpa ännu, kanske köper Far Cry 4 det kostar 15,99 euro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in