Citat:
Ursprungligen postat av
Red-Panda
Dessa korten jag får när jag köper spel. Är det rabbat kuponger av något slag man kan sälja eller?
DU kan sälja dem men det är lika bra att vänta. Sålde kanske 5 kort för omkring 10kr totalt. De som vill kan samla dem och få märken? (badges) om du samlar alla i en serie. Som jag uppfattat det finns det bara samlarvärde med dem vilket jag själv inte bryr mig, men eftersom att alla får så många av samma kort just nu är det lika bra och vänta ett tag med att lämna ut dem för försäljning när det finns färre kort till salu och därmed kan du sälja korten för mer pengar. Vissa kort är mer sällsynta än andra.
Vill också tipsa om att Total War-serien är nedsatt 75%. För ca 200:- får du grundspelen Medieval II: Total War™, Rome: Total War™, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Viking: Battle for Asgard, Total War Battles: SHOGUN
Lägger du till en hundralapp får du allt ovan plus alla DLC till de spelen. Mycket värt att prova på även de lite äldre spelen. Erbjudandet gäller i 22 timmar till.