2013-07-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Bra sales idag!

Max Payne 3 för 70 spänn.
Dishonored för en hundring.

Mirror's Edge för 25 kr, Castle Crashers också

Hur lång tid är det kvar av max payne 3 rean? Sitter nämligen 30 mil hemifrån utan access till steam. Åker hemåt i morgon. Finns det nåt complete pack med max payne 1 2 3 samt rockstar pass?
Citera
2013-07-15, 21:48
Medlem
Rokushikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Hur lång tid är det kvar av max payne 3 rean? Sitter nämligen 30 mil hemifrån utan access till steam. Åker hemåt i morgon. Finns det nåt complete pack med max payne 1 2 3 samt rockstar pass?
Alla Daily Deals varar i 48 timmar. Så du kan köpa det fram tills kl 19:00 på Onsdag. Och ja, det finns ett complete pack med de spelen, det kostar 18,73 Euro.
Citera
2013-07-15, 21:50
Medlem
Herr-Hjobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Du skulle köpte Ultimate edition, kostade bara runt 5 euro och om jag förstått det rätt så får man med alla DLC's i den?

Annars jävligt bra köp av spel, Fallout serien är ruskigt bra.

Dessa korten jag får när jag köper spel. Är det rabbat kuponger av något slag man kan sälja eller?

Korten kan man sälja eller så kan man carfta dem till Steam Summer Getaway-märket
Senast redigerad av Herr-Hjobo 2013-07-15 kl. 21:53.
Citera
2013-07-15, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Alla Daily Deals varar i 48 timmar. Så du kan köpa det fram tills kl 19:00 på Onsdag. Och ja, det finns ett complete pack med de spelen, det kostar 18,73 Euro.

Tack så mycket för infon. Uppskattas verkligen.
Citera
2013-07-15, 22:03
Medlem
faffris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Dessa korten jag får när jag köper spel. Är det rabbat kuponger av något slag man kan sälja eller?

DU kan sälja dem men det är lika bra att vänta. Sålde kanske 5 kort för omkring 10kr totalt. De som vill kan samla dem och få märken? (badges) om du samlar alla i en serie. Som jag uppfattat det finns det bara samlarvärde med dem vilket jag själv inte bryr mig, men eftersom att alla får så många av samma kort just nu är det lika bra och vänta ett tag med att lämna ut dem för försäljning när det finns färre kort till salu och därmed kan du sälja korten för mer pengar. Vissa kort är mer sällsynta än andra.

Vill också tipsa om att Total War-serien är nedsatt 75%. För ca 200:- får du grundspelen Medieval II: Total War™, Rome: Total War™, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Viking: Battle for Asgard, Total War Battles: SHOGUN

Lägger du till en hundralapp får du allt ovan plus alla DLC till de spelen. Mycket värt att prova på även de lite äldre spelen. Erbjudandet gäller i 22 timmar till.
Citera
2013-07-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn

Har du iphone eller android kan du ladda ner Steam appen och köpa via den, jag köpte Torchlight 2 på jobbet idag från Steam appen, du kan se alla daily deals, flash reor och dina vänner.
Citera
2013-07-15, 22:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Jag har hört mycket gott om Reus, men känner mig lite tveksam. Jag slog till på Castle Crashers av samma skäl, men insåg ganska snabbt att det inte var något för mig; mycket p.g.a. den simpla spelmekaniken och utseendet.

Hur är spelet? Är det djupt, varierande och/eller givande på något vis?
Citera
2013-07-15, 22:21
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Ahh, så jävla segt. Alla spel jag köpt den senaste månaden har kommit upp nu
Visst, inte så jättemycket pengar man skulle ha sparat(300-400kr?) men det känns tajmingen kunde inte varit sämre..
Citera
2013-07-16, 08:49
Bannlyst
Hur faaaan kan UT2004 fortfarande kosta 100 kr originalpris?

Nere på 30 kr nu för den som är intresserad. Är lite pepp faktiskt.

Edit: fan, det är ju 99:an som är bäst.
Senast redigerad av Adava 2013-07-16 kl. 08:52.
Citera
2013-07-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Hur faaaan kan UT2004 fortfarande kosta 100 kr originalpris?

Nere på 30 kr nu för den som är intresserad. Är lite pepp faktiskt.

Det är ofta alldeles för höga priser på grundpriset. Jag tycker det är tråkigt för det gör att jag inte direkt köper något på Steam utom just när det är rea.
Citera
2013-07-16, 10:38
Medlem
Fallout New Vegas är fortfarande på 75%, funderar på att köpa det. Men är det bra? Aldrig ens provat det.

Gillar RPG spel, som är väldigt FRITT.
Citera
2013-07-16, 10:41
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Fallout New Vegas är fortfarande på 75%, funderar på att köpa det. Men är det bra? Aldrig ens provat det.

Gillar RPG spel, som är väldigt FRITT.

trean är friare, men ett sämre spel. New Vegas är mer storydrivet även om det är open world.

Jag föredrar det framför trean i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in