Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-03, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttaren
Ja, lite koll ska ju tjejerna ha...det är ju ganska enkelt att ta en dusch.
Som tur är har det inte hänt nåt mer alarmerande sen dess men chocken tog många år att arbeta sig ur...tror dock fortfarande att det inte bör vara ett i-landsproblem

Jag tycker fan synd om dig och jag ryser av bara tanken.
Fy fan vad äckligt och vilken jävla ofräsch brud.
Citera
2010-01-03, 02:26
Medlem
Det positiva är väl att det är den typ av misstag man inte lär göra 2 gånger i varje fall.
Citera
2010-01-03, 02:37
Medlem
yjm308s avatar
det mest avtändande jag varit med om var när tjejen låg i mitt knä med röven upp, i sexiga tunna trosor. Jag börjar ta på henne som fan och allt är sexigt

sen FISER hon.

slaknade direkt
Citera
2010-01-03, 03:28
Medlem
Fleggards avatar
Var överladdad på en fest. Strula med en brud.
Vi går ner till källarvåningen, bort från festen, i princip. När jag tar av henne byxorna och är på väg ner så ser jag att hon är kasst rakad och har hårsäcksinflammation över hela bullfittan. Hennes blygdläppar hänger ut typ 4 cm från hålet. Asså det såg ut som någon kört upp en fiskekrok i fittan på henne och rykt ut innehållet.... Det var inte nice.
Tur som jag hade så kom hennes polare in i rummet och avbröt oss.

En tjej jag träffa för länge sen, hade inga pattar och världens mest oinbjudande fitta.... Vet inte varför jag inte riktigt tände på henne, men det var inte lätt. tyckte ju om henne.
Citera
2010-01-03, 05:58
Bannlyst
The dead fish. Finns det överhuvudtaget något värre än det? En brud som bara ligger där som ett köttstycke i saluhallen, helt jävla livlös.
Citera
2010-01-03, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
The dead fish. Finns det överhuvudtaget något värre än det? En brud som bara ligger där som ett köttstycke i saluhallen, helt jävla livlös.

Det är tråkigt när det blir så, hur fan vet man om hon ens njuter.
Citera
2010-01-03, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Det är tråkigt när det blir så, hur fan vet man om hon ens njuter.

Om hon njuter när hon beter sig så skiter jag fullständigt i. Då är fan egoism berättigat.
Citera
2010-01-03, 13:43
Medlem
Seriously.s avatar
Haha, det mest avtändade var nog när jag och min flickvän då hade sex, tror detta var när jag var 16...
Iallafall, jag känner att jag är nära orgasm då jag hör något knacka på fönstret utanför, jag tittar ut och ser 2 gamla damer som flinar åt oss, det hjälpte inte att dom båda såg ut som mumier...
Citera
2010-01-03, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seriously.
Haha, det mest avtändade var nog när jag och min flickvän då hade sex, tror detta var när jag var 16...
Iallafall, jag känner att jag är nära orgasm då jag hör något knacka på fönstret utanför, jag tittar ut och ser 2 gamla damer som flinar åt oss, det hjälpte inte att dom båda såg ut som mumier...

blev det fyrkant?
Citera
2010-01-03, 14:29
Medlem
Seriously.s avatar
Nej fy!

Kommer jag ihåg rätt så var en av dom enligt min flickvän hennes ryska granne, skulle aldrig vilja idka samlag med en rysk gammal tant.
Citera
2010-01-03, 15:22
Medlem
Rolig tråd måste jag säga, gäller bara att inte ha några av de hära historierna i tankarna när man går ut en fredag kväll

Det mest avtändande jag varit med om som jag kommer på just nu är när jag och tjejen va ute och "sov" i våran stuga.

Efter omgång 1 så tar hon upp vattenflaskan som står på golvet, dricker lite, och tappar den på mig. Antar att ni fattar vart på mig hon tappar den. Gjorde fruktansvärt ont så det vart ingen omgång 2 direkt
Citera
2010-01-03, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMB1
Rolig tråd måste jag säga, gäller bara att inte ha några av de hära historierna i tankarna när man går ut en fredag kväll

Det mest avtändande jag varit med om som jag kommer på just nu är när jag och tjejen va ute och "sov" i våran stuga.

Efter omgång 1 så tar hon upp vattenflaskan som står på golvet, dricker lite, och tappar den på mig. Antar att ni fattar vart på mig hon tappar den. Gjorde fruktansvärt ont så det vart ingen omgång 2 direkt

Kul att du gillade tråden.

Men aj stackare, träffades ni någon mer gång efter den gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in