2013-06-09, 22:48
Medlem
Celavis avatar
Letar efter en film där en kille och hans tjej flyr för dom ska bli mördade pga av hans pappa är typ agent eller dylikt har för mig farsan kommer och styr upp skiten i slutet

tacksam för svar<3
Citera
2013-06-09, 22:53
Medlem
DoctorEggmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celavi
Letar efter en film där en kille och hans tjej flyr för dom ska bli mördade pga av hans pappa är typ agent eller dylikt har för mig farsan kommer och styr upp skiten i slutet

tacksam för svar<3

Skulle kunna vara Abduction.
Citera
2013-06-09, 22:55
Medlem
Celavis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorEggman
Skulle kunna vara Abduction.

Väldigt tacksam för snabbt svar!
Citera
2013-06-09, 23:31
Medlem
funktioners avatar
Söker en amerikansk rulle om en sprängare. En snubbe som placerar ut och detonerar bomber lite varstans. Den har några år på nacken. Minns inte så mycket utav den mer än ett par scener, drar dem.

Snut(spelad utav en mörk kille) kommer hem, slänger på sig hörlurarna till stereon *Klick* En bomb placerad i hörlurarna.
Slutscenen utspelar sig på en typ opera, där en stor orkester spelar. Stället är apterat med bomber som snuten lyckas desarmerar.
Själva "sprängarens" högkvarter är inuti en stor, nedlagd båt, typ lastbåt i en hamn.

Någon?
Citera
2013-06-10, 00:04
Medlem
ConjureMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Söker en amerikansk rulle om en sprängare. En snubbe som placerar ut och detonerar bomber lite varstans. Den har några år på nacken. Minns inte så mycket utav den mer än ett par scener, drar dem.

Snut(spelad utav en mörk kille) kommer hem, slänger på sig hörlurarna till stereon *Klick* En bomb placerad i hörlurarna.
Slutscenen utspelar sig på en typ opera, där en stor orkester spelar. Stället är apterat med bomber som snuten lyckas desarmerar.
Själva "sprängarens" högkvarter är inuti en stor, nedlagd båt, typ lastbåt i en hamn.

Någon?

Tidsfrist Noll

http://www.imdb.com/title/tt0109303/?ref_=sr_1
Citera
2013-06-10, 13:37
Medlem
Hoeglunds avatar
Söker en film som jag egentligen inte alls kommer ihåg något av.
Såg den när jag var liten, är född 88 så filmen borde vara från 80-90 talet.

Det är en tecknad film som handlar om en hund, eller om det är ett gäng med olika djur. Dom bor i skogen och så ska det byggas massa hus eller något där så alla djuren tvingas fly.

Hm, ja det var väl världens sämsta förklaring men det är det enda jag kommer ihåg.
Citera
2013-06-10, 15:50
Medlem
Cinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Söker en film som jag egentligen inte alls kommer ihåg något av.
Såg den när jag var liten, är född 88 så filmen borde vara från 80-90 talet.

Det är en tecknad film som handlar om en hund, eller om det är ett gäng med olika djur. Dom bor i skogen och så ska det byggas massa hus eller något där så alla djuren tvingas fly.

Hm, ja det var väl världens sämsta förklaring men det är det enda jag kommer ihåg.

Låter som De vilda djurens flykt. Men det är en tv-serie och ingen film.

Här finns ett klipp
Citera
2013-06-10, 21:28
Medlem
arboratoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund

Om det handlar om kaniner: Den långa flykten.
Citera
2013-06-10, 21:47
Medlem
Fallbeskrivning:
- Amerikansk film
- Spelades säkert in på 2000-talet.
- Utspelar sig i en småstad i USA på 90-talet (kan mkt väl vara på 2000-talet)
- "Höjdpunkten" i filmen är en skönhetstävling där mamman till den ena tävlande (tjej) är helt lyrisk om att hennes dotter ska vinna det. Pappan är mer chill-pill och har eget företag.
- Huvudrollen i filmen är en tjej.
- Skönhetstävlingen är en parad där (om jag inte minns fel) någonting brinner upp.
- Det finns en massa randoms med i filmen, en har alltid med sig en kamera och säger "Ja.. ifall någonting händer" (fast han är lite av ett pervo).
- Om jag inte minns fel så är filmen gjord som en dokumentärfilm, dvs de intervjuar folket, de som tävlar i skönhetstävlingen, de som går i skolan och invånarna (alla är såklart skådespelare så det är ingen riktig dokumentär)

Någon som vet vilken film jag menar?
Citera
2013-06-10, 23:13
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinn
Låter som De vilda djurens flykt. Men det är en tv-serie och ingen film.

Här finns ett klipp

Ja det var det (tror jag)

Tusen tack!!
Citera
2013-06-10, 23:18
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Fallbeskrivning:
- Amerikansk film
- Spelades säkert in på 2000-talet.
- Utspelar sig i en småstad i USA på 90-talet (kan mkt väl vara på 2000-talet)
- "Höjdpunkten" i filmen är en skönhetstävling där mamman till den ena tävlande (tjej) är helt lyrisk om att hennes dotter ska vinna det. Pappan är mer chill-pill och har eget företag.
- Huvudrollen i filmen är en tjej.
- Skönhetstävlingen är en parad där (om jag inte minns fel) någonting brinner upp.
- Det finns en massa randoms med i filmen, en har alltid med sig en kamera och säger "Ja.. ifall någonting händer" (fast han är lite av ett pervo).
- Om jag inte minns fel så är filmen gjord som en dokumentärfilm, dvs de intervjuar folket, de som tävlar i skönhetstävlingen, de som går i skolan och invånarna (alla är såklart skådespelare så det är ingen riktig dokumentär)

Någon som vet vilken film jag menar?

Drop Dead Gorgeous
Citera
2013-06-10, 23:31
Medlem
Jag söker efter en gammal barn fiöm en tecknad som handla om en panda ..minns inte mkt men han skulle bevisa något gebommatt klättra upp på ett vattenfall genom o hoppa på stenarna ..nån som vet??? Skulle jätte gärna vilja veta va den heter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in