Citat:
Ursprungligen postat av Accessdenied
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?
Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.
nej nej nej... De går inte, Dexter mördar själv och inte med någon annan.
Tycker däremot det varit trevligt med en romans mellan Dexter och Lumen men nu får det vara slut, hon ska bort.
Är ganska säker på att vi får vår önskan uppfylld och att hon ryker i nästa avsnitt.
Tror också stenhårt på din teori att det blir Sick-boy som står vid rodret.
Är det någon som hört/vet något om detta blir sista säsongen?
Ja just det vad händer med robocoop? hur går era tankar kring honom?
personligen vill jag ha honom på bordet, men tror risken är större att Quinn flippar och tar hand om honom.