2010-11-30, 01:49
  #1177
Medlem
TiniZs avatar
Sjuuukt bra avsnitt. Men vem var egentligen hon Emily? Förstod inte ett skvatt om vad hon och Chase snackade om
Citera
2010-11-30, 05:24
  #1178
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
Sjuuukt bra avsnitt. Men vem var egentligen hon Emily? Förstod inte ett skvatt om vad hon och Chase snackade om

Hon va ju deras första våldtäktsoffer. Hur du kunde missa det är ju jävligt sjukt.
Citera
2010-11-30, 06:26
  #1179
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitán J
Lumen, Lumen, Lumen... Hoppas verkligen att hon dör eller åker dit! Tycker att Dexter gör sig mycket bättre som ensamvarg.

Håller med. Känns verkligen inte som att Lumen passar inte. Känns mer som att Dexter babysittar henne hela jävla tiden. Gillar inte skådespelerskan heller-
Citera
2010-11-30, 07:32
  #1180
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Håller med. Känns verkligen inte som att Lumen passar inte. Känns mer som att Dexter babysittar henne hela jävla tiden. Gillar inte skådespelerskan heller-

Har också lite svårt för henne som skådespelare. Känns lite malplacerad på något sätt, rollmässigt.
Dexter är väl dock skitnöjd över att han hittat en brud han kan vara sig själv med. Som uppskattar honom för den han är. Är ju inte speciellt konstigt faktiskt =)
Han söker ju faktiskt samhörighet som alla andra, det har man ju märkt genom hela serien.
Citera
2010-11-30, 09:04
  #1181
Medlem
Somligadars avatar
Gillar Lumen, men INTE Dexter/Lumen romansen... Och stackars dexter när han ska hålla på med Lumens myggbett jämförelsevis med Ritas bomber? Chase verkligen ju onekligen som en riktigt störd typ som kan bli svår för dexter att knäcka
Citera
2010-11-30, 09:48
  #1182
Medlem
Ettan^s avatar
Lumen kommer antagligen ta på sig skulden för alla mord för att rentvå Dexter. Så försvinner hon och allt går tillbaka till status quo, som vanligt!
Citera
2010-11-30, 10:02
  #1183
Medlem
TiniZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Hon va ju deras första våldtäktsoffer. Hur du kunde missa det är ju jävligt sjukt.

Jaja, det fattade jag. Men det verkade som att när hon och Chase snackade med varandra, att de hade något i kikaren tillsammans. Att det var en syster eller liknande.

Dessutom ÄLSKADE jag scenen när Dexter DNA-testade Chase. Moahahahah!
Citera
2010-11-30, 10:20
  #1184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Accessdenied
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?

Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.

romansen var ju ganska väntad men jag har funderat i dina banor också. tycker hon är så dålig skådis.
Citera
2010-11-30, 12:37
  #1185
Medlem
dundermusen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accessdenied
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?

Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.
nej nej nej... De går inte, Dexter mördar själv och inte med någon annan.
Tycker däremot det varit trevligt med en romans mellan Dexter och Lumen men nu får det vara slut, hon ska bort.

Är ganska säker på att vi får vår önskan uppfylld och att hon ryker i nästa avsnitt.
Tror också stenhårt på din teori att det blir Sick-boy som står vid rodret.

Är det någon som hört/vet något om detta blir sista säsongen?
Ja just det vad händer med robocoop? hur går era tankar kring honom?
personligen vill jag ha honom på bordet, men tror risken är större att Quinn flippar och tar hand om honom.
Citera
2010-11-30, 13:15
  #1186
Medlem
Cazeros avatar
Asså skit bra avsnitt! Fick bånge på slutet!
Citera
2010-11-30, 13:15
  #1187
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazero
Asså skit bra avsnitt! Fick bånge på slutet!
...Really?
Citera
2010-11-30, 13:16
  #1188
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazero
Asså skit bra avsnitt! Fick bånge på slutet!

Här har du lite mer om du inte är nöjd

http://4.bp.blogspot.com/_Et1BXkdvH7s/SLkOkLq0e7I/AAAAAAAAAA8/BKRFlRRjns8/s320/mch.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in