2010-11-29, 21:55
Medlem
Citera
2010-11-29, 22:07
Medlem
hansolo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serjisnebel
Johnny Lee Miller är väll mest känd för sina roller i Hackers och Trainspotting.

Ja jävlar! Det är ju Sick Boy. Så otroligt olika karaktärer, svårt att känna igen honom. =)
Citera
2010-11-29, 22:09
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accessdenied
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?

Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.

Näe, vill inte att Lumen skall dö. Hon kan fasas ut på något annat vis. Dexter verkar ju för en gångs skull nöjd.
Citera
2010-11-29, 22:49
Medlem
nerdrages avatar
Undrar om Lumen kommer vara nya "Dexter" och ta över efter honom...
Citera
2010-11-29, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Nej, jag håller med dig. Ville absolut inte se någon romantik mellan dem.. känns så jävla klyschigt.

Kan dock inte hålla med om att hon ska dö. Först Rita och sen Lumen väldigt nära inpå? Nä, det funkar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Näe, vill inte att Lumen skall dö. Hon kan fasas ut på något annat vis. Dexter verkar ju för en gångs skull nöjd.

Hur hade ni tänkt er att Lumen skulle försvinna då? För försvinna ska hon fan göra, en riktigt störande karaktär imo.
Citera
2010-11-29, 23:53
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Hur hade ni tänkt er att Lumen skulle försvinna då? För försvinna ska hon fan göra, en riktigt störande karaktär imo.
Jag älskar henne, underbar karaktär, rena poesin när hon hävde sig upp vid Alex och sedan blev mer eller mindre tillfredsställd av att döda honom. Men det finns en viss risk att det blir det som får henne ur serien, att hon går igång på att döda och Dexter måste stoppa henne, på sitt sätt, det kommer bli ett starkt avsnitt.

Men jag hoppas hon blir kvar en säsong till, allt verkar gå mer friktionsfritt när Dex har henne, plus att han mår bra.
Citera
2010-11-30, 00:03
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Men jag hoppas hon blir kvar en säsong till, allt verkar gå mer friktionsfritt när Dex har henne, plus att han mår bra.
Är det klart att det blir en säsong till? Det måste det bara bli. Dexter är en av de bästa serierna som går på tv för tillfället.
Citera
2010-11-30, 00:07
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamalKamal
Är det klart att det blir en säsong till? Det måste det bara bli. Dexter är en av de bästa serierna som går på tv för tillfället.
Iofs, jag har inte hört något om det, men vad är alternativet? Dexter kan inte kosta speciellt mycket att producera, skådespelarna är nog den största utgiften, och serien är populär. Kan manusförfattarna bara hålla ångan uppe borde Dexter klara sig lika länge som Neighbours i australien(det är väl en av de längsta tv-serierna?).
Citera
2010-11-30, 00:16
Medlem
Capitán Js avatar
Lumen, Lumen, Lumen... Hoppas verkligen att hon dör eller åker dit! Tycker att Dexter gör sig mycket bättre som ensamvarg.
Citera
2010-11-30, 00:25
Medlem
Schampoflaskans avatar
Skapligt störd Jordan Chase är då.
Citera
2010-11-30, 00:34
Medlem
Citat:
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?

Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.

Det här skulle ju vara Trinity-slutet all over, så det tror jag inte på.

Quinn kommer behöva ta ställning när Robocop konfronterar honom. Eller så går Robocop direkt till Deb. Liddy kommer iallafall vara väldigt viktig för slutet på den här säsongen.
Citera
2010-11-30, 00:39
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Det här skulle ju vara Trinity-slutet all over, så det tror jag inte på.

Quinn kommer behöva ta ställning när Robocop konfronterar honom. Eller så går Robocop direkt till Deb. Liddy kommer iallafall vara väldigt viktig för slutet på den här säsongen.
Eller så hittar Dexter buggarna, känner igen dem, ser att det är Quinn som hämtat ut dem, får tag på Liddy på nåt sätt, och sen schlaskar det till och det problemet är löst. Man tar aldrig Liddy på allvar liksom, han känns inte som något allvarligt hot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in