Jag hoppas verkligen inte att Dexter "tvingas" mörda Quinn - jag gillar honom. Men tror att Quinn, på ett eller annat vis, kommer att få reda på vem Dexter egentligen är. Troligtvis via Robocop - och då måste Quinn agera - och kommer troligtvis sluta på samma vis som stackars Doakes
En grej jag undrar över, förra avsnittet (eller förrförra idag) alltså S05E09, så på promon på nästa avsnitt (det som gick idag alltså S05E10) var det en scen där Lumen var i ett hus och nån var på väg in och hon sa ''they're coming'' eller något. Och Dexter åkte då i bilen och sa typ ''hide, I'm coming as fast as I can''. Men vad fan, den här scenen var ju inte ens med i avsnittet eller har jag missat nåt?
Aha, så jag tänkte alltså på promon i avsnitt S05E08 som alltså var för s05e09 då då? Ja just ja..det var ju Aston och hennes kompis som smög runt ja..nvm.
Jag hoppas verkligen inte att Dexter "tvingas" mörda Quinn - jag gillar honom. Men tror att Quinn, på ett eller annat vis, kommer att få reda på vem Dexter egentligen är. Troligtvis via Robocop - och då måste Quinn agera - och kommer troligtvis sluta på samma vis som stackars Doakes
Det tror jag inte. På något sätt kommer Dexter få reda på att det är gamla gubben som spionerar på dem och tvingas döda honom. Sedan är väl det mesta frid och fröjd.
Ni som säger "Jävla bra avsnitt" osv, vad jämför ni med då ? Om man sätter dessa avsnitt bredvid 9,10 osv i säsong fyra så liknar ju detta Beck (och med det menar jag att det inte är i närheten av samma klass)...
Visst det är helt OK att kolla på, men ur en Dexter-synpunkt tycker jag fan nästan att det är dåligt.
Och nu är jag en kille som har läst böckerna och sett säsong 1-2 säkert 5 gånger var, innan ni hoppar på mig...
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?
Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.
Ah! Vilken pärs! Grymt avsnitt, men det kan inte slå det förra. Nu kommer jag ha ont i magen i en vecka framöver ... som vanligt. Fan vad bra det är! Gillar att Dexter och Lumen blir lite kåta på varandra av att döda folk.
Woohooo! Riktigt bra avsnitt och ÄNTLIGEN lite Lumen och Dexter action Hoppas man får se lite mer naket av henne nu för hon är fan het =)
Undra bara hur Dexter ska klara sig ur den här situationen med Quinn och Liddy... och hur han ska lyckas döda Chase som verkar ha jävligt tight säkerhet kring sig.
Ah! Vilken pärs! Grymt avsnitt, men det kan inte slå det förra. Nu kommer jag ha ont i magen i en vecka framöver ... som vanligt. Fan vad bra det är! Gillar att Dexter och Lumen blir lite kåta på varandra av att döda folk.
Tror snarare att det är så att dem är sexuellt attraherade av varandra än att dem blir kåta av själva dödandet ^^
Känns som att det har varit sexuell spänningen mellan Dexter och Lumen i ett antal avsnitt nu men som att Lumen inte riktigt kunnat öppna upp sig förrens nu.
Är det bara jag inte som inte gillar Dexter-Lumen romansen? Vad vill manusförfattarna få ut av detta, ska de gå runt och mördarna tillsammans nu eller vadå?
Jag hoppas personligen på att Jordan Chase lyckas döda Lumen innan han själv blir mördad, och sedan kommer Dexter och mördar honom. Enda acceptabla sättet man kan få ut Lumen på enligt mig.
Nej, jag håller med dig. Ville absolut inte se någon romantik mellan dem.. känns så jävla klyschigt.
Kan dock inte hålla med om att hon ska dö. Först Rita och sen Lumen väldigt nära inpå? Nä, det funkar inte.