2010-11-07, 00:21
Medlem
Tetrametyls avatar
Tycker lite att Quinn är en vit rip-off av Doakes minus att han ligger med Deb. Tror ni han kommer komma fram till något?
Citera
2010-11-07, 01:10
Medlem
AdrianUnlimiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Tycker att säsongen har lite svårt att lyfta. Senaste avsnittet var helt ok, men vare sig Santa Muerte eller Lumen-intrigen är särskilt intressanta eller spännande. Barnvakten är iofs rätt läskig, så man kan ju alltid hoppas på henne.
Håller med där! Barnvakten verkar ju smått skum! Typ Lila's morsa som har kommit till USA för att hämnas , nä väldigt långsökt då de inte ens är britter båda två, men nästan ;D
Citera
2010-11-07, 03:55
Medlem
Samwises avatar
Underbar serie som bara växer, fortsätt så!
Citera
2010-11-08, 04:13
Medlem
halabalas avatar
720p ute på torrentleech! dags och rulla en och njuta av avsnittet!
Citera
2010-11-08, 08:47
Medlem
HC47s avatar
Riktigt bra avsnitt denna veckan. Tog ett stort steg framåt, både när det gäller handling och Dexters utveckling som person.
Citera
2010-11-08, 10:18
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Riktigt bra avsnitt denna veckan. Tog ett stort steg framåt, både när det gäller handling och Dexters utveckling som person.

Det håller jag med om. Fin kommentar om klockan
Citera
2010-11-08, 12:03
Medlem
tepss avatar
Jag säger bara Lt. Laguerta... släng dig i väggen och gör plats för Debra "OneShotOneKill" Morgan.
Riktigt bra avsnitt, storyn börjar ta fart på riktigt.
Citera
2010-11-08, 13:49
Medlem
Kristofferssons avatar
Fem säsonger men nu räcker det. Synd att min tidigare favoritserie har blivit vad den är idag. Att trampa vatten och hitta på utdragna sidospår har fått en helt ny definition. PMa mig när de fångar Dexter.
Citera
2010-11-08, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffersson
Fem säsonger men nu räcker det. Synd att min tidigare favoritserie har blivit vad den är idag. Att trampa vatten och hitta på utdragna sidospår har fått en helt ny definition. PMa mig när de fångar Dexter.

Håller med. Jättetunn story om man jämför med de två första och den fjärde säsongen.

Har börjat tappa fruktansvärt mycket. Är inte ett så stort fan av Lumen, tycker hon tar över för mycket.

Hade varit fetare om Quinn började gräva i Dexters "past" än i det som händer med Lumen. Det känns inte lika intressant.

Väldigt tveksam till att det händer något speciellt, issåfall i sista/nästsista avsnittet.
Citera
2010-11-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22
Håller med. Jättetunn story om man jämför med de två första och den fjärde säsongen.

Har börjat tappa fruktansvärt mycket. Är inte ett så stort fan av Lumen, tycker hon tar över för mycket.

Hade varit fetare om Quinn började gräva i Dexters "past" än i det som händer med Lumen. Det känns inte lika intressant.

Väldigt tveksam till att det händer något speciellt, issåfall i sista/nästsista avsnittet.

Fast Lumen är ju hans länk till säsongens bad guys.
Istället för att säsongen bara har en ordentlig bad guy så började det med Boyd som utvecklades till att bli ett gäng. Tycker själv det är helt okej att dom gör så, istället för en enda seriemördare så får vi ett helt gäng där antagligen "you TAKE it!" lär hamna i plasten i 12e episoden, eller kanske blir det någon twist och någon annan hamnar där?
Sen börjar ju dethär med Quinn och privatdetektiven bli lite spännande, ska bli kul att se var det leder, känner på mig att det inte kommer vara identiskt med Doakes iaf.
Citera
2010-11-08, 14:31
Medlem
Hummlers avatar
Någon som såg trailern till nästa avsnitt?

Citera
2010-11-08, 14:56
Medlem
Helt ok avsnitt, tycker fortfarande att Lumen är smått dryg och har en dragning till seriemördartendenser . Bra att Quinn och Robocop börjat nysta lite i Dexters liv etc.

Börjar ta sig, bra tempo denna vecka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in