2010-01-04, 00:32
Medlem
moviemovies avatar
Det skulle vara kul om Rita fortsätter att vara med i serien på det viset som Harry är med.

Det som är lite tråkigt bara är att Dexter inte kunde ta rejäl revansch på "trinity" som han skulle ha gjort om han hittade Rita först.
Citera
2010-01-04, 00:37
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
När inte Rita är med Dexter så kommer Dexter knulla Trinitys dotter istället. Var rätt uppenbart att Dexter gillade henne.
Tveksamt att Dex skulle köra Kyle Butler igen efter allt som hänt, dessutom är hon 15 år så nej
Citera
2010-01-04, 02:58
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Det skulle vara kul om Rita fortsätter att vara med i serien på det viset som Harry är med.

kanske som en samvetes sak alltså? men saken är ju att dexter inte ska ha ett samvete
Citera
2010-01-06, 03:25
Medlem
baawoos avatar
TVGuide.com: Is there a chance that Julie Benz (Rita) or John Lithgow (Arthur) might return next season to appear to Dexter in his conscious?
Colleton: Anything is possible on this show because it is a theatrical invention, so any of those devices are possible, but again, none of those have been discussed yet.

http://www.seattlepi.com/tvguide/413268_tvgif14.html

verkar som att det kan hända...hon kanske hjälper (ger råd) om hur dexter ska hantera barnen...vem vet men fan att de ska dröja till September 26, 2010 innan det drar igång igen. får väl läsa om böckerna igen tills dess
Citera
2010-01-06, 16:44
Medlem
Hoppas verkligen inte Rita dyker upp som Dexters samvete eller liknande, fick nog av det med Harry som dök upp i tid och otid.
Citera
2010-01-07, 03:46
Medlem
Korders avatar
Julie Benz är en talanglös kärring med en av tv-världens mest irriterande röster, så det vore förbannat skönt om hon fortsätter vara DÖD.
Citera
2010-01-07, 04:10
Medlem
Har hittat två dexter-böcker på adlibris. Fråga är: Är casen i serien byggda på böckerna, mao händer det samma saker i serien som i böckerna?
Citera
2010-01-07, 05:47
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haschpipan
Har hittat två dexter-böcker på adlibris. Fråga är: Är casen i serien byggda på böckerna, mao händer det samma saker i serien som i böckerna?
Jag har ingen superkoll på läget, men det är mestadels säsong 1 som stämmer överrens med bok 1 och kanske bok 2. Bok 3 ska tydligen "spåra ur" och serien från typ säsong 2 och framåt är seriens egna manusskrivares hopkok. Typ.
Citera
2010-01-15, 05:47
Medlem
Yukus avatar
Oj, såg precis klart säsong 4, var ju inget man såg komma direkt! Men vad var det Rita sa i röstmeddelandet i slutet egentligen? Har lyssnat och lyssnat men kan bara inte höra vad hon säger
Citera
2010-01-15, 07:14
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r2d2r2d2
Jag tycker känslan i filmandet var lite "dreamy" när Dexter hittade Rita död. Kanske för att illustrera att han var i chock men det skulle inte förvåna mig om han vaknar med ett ryck ur sin dröm och Rita står i köket med nybakade scones

Kom ihåg var ni läste det!
Tänkte på den saken också, men det jag undrar mest över är: När dödade Trinity Rita?
Citera
2010-01-15, 18:57
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Tänkte på den saken också, men det jag undrar mest över är: När dödade Trinity Rita?
Förmodligen när Dex saboterade Trinitys bil. Trinitys mord tar till skillnad från Dexters inte så lång tid så jag tror han hann med det.
Citera
2010-01-15, 19:01
Medlem
Trinity visste ju att "Kyle" hette Dexter Morgan och annat om hans privatliv ett bra tag medans Dexter höll sig under radarn och maskade.
Senast redigerad av markinus. 2010-01-15 kl. 19:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in