2010-07-25, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Fan vad najs!

Han tog död på honom rätt rejält
Citera
2010-07-25, 23:22
Medlem
mteds avatar
Herrejävlar, fick rysningar av att se S5-trailern. Ser otroligt lovande ut.
Citera
2010-07-26, 01:18
Medlem
Fy fabian vad jag längtar tills säsong 5 börjar, undra om man inte ska frysa sig som Cartman gjorde när han väntade på Nintendo Wii.
Citera
2010-07-27, 16:29
Medlem
Pranchas avatar
Avslutningen på fjärde säsongen fick mitt intresse för Dexter att brinna till ordentligt, och trailern för femte ser helt klart lovande ut. Undrar vem som ska sitta barnvakt?
Citera
2010-07-27, 21:46
Medlem
Zoanthropes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prancha
Avslutningen på fjärde säsongen fick mitt intresse för Dexter att brinna till ordentligt, och trailern för femte ser helt klart lovande ut. Undrar vem som ska sitta barnvakt?

Jennifer Carpenter har sagt att Dexter flyttar in med henne i sin gamla lägenhet, så hon kommer förmodligen att hjälpa till med ungarna. Sen så kommer Maria Doyle Kennedy att spela en irländsk nanny som Dexter anställer.
Citera
2010-07-27, 23:43
Medlem
Ovcharkas avatar
Ungjävlar, hoppas de dör. Så himla less på att detta blir en Bay Harbour Butcher version två! Kan de inte tänka om! När jag såg trailern trodde jag för en sekund att han skulle hamna i finkan, vilket ju vore rätt intressant ändå, det är ju trots allt säsong FEM och han har gjort endel i det fria livet så att säga. Aja...
Citera
2010-07-27, 23:45
Medlem
ser verkligen fram emot detta!!!!

Hyllning till de första säsongerna

http://www.youtube.com/watch?v=PcFkvy_MQn0
Citera
2010-07-28, 03:01
Medlem
moviemovies avatar
Quinn alltså, varför ska han lägga näsan i blöt. Börjar bli trött på den personen och hoppas att Dexter tar hand om honom. Luktar väldigt mycket Doakes om honom.
Citera
2010-07-28, 04:52
Medlem
Zoanthropes avatar
Inte så konstigt att Quinn lägger näsan i blöt med tanke på hur Dexter beter sig. I sista avsnittet på säsong fyra så knuffar han omkull honom och påpekar "This is not the day you wanna question my loyalty to my family". Samma kväll hittas hans fru död i ett badkar. Ganska lätt att fatta misstankar där, särskilt när Dexter då säger "It was me" när han kommer ut ur huset (som vi kan se i trailern).

Frågan är ju om Quinn kommer att lyckas där det gick snett för Doakes.
Citera
2010-07-28, 07:51
Medlem
Rubensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoanthrope
Inte så konstigt att Quinn lägger näsan i blöt med tanke på hur Dexter beter sig. I sista avsnittet på säsong fyra så knuffar han omkull honom och påpekar "This is not the day you wanna question my loyalty to my family". Samma kväll hittas hans fru död i ett badkar. Ganska lätt att fatta misstankar där, särskilt när Dexter då säger "It was me" när han kommer ut ur huset (som vi kan se i trailern).

Det ska bli jävligt intressant att se hur Quinn relationen kommer att bli, men vist det känns lite Doakes över honnom.Kan knappt vänta att det börjar igen.
Citera
2010-07-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Det ska bli jävligt intressant att se hur Quinn relationen kommer att bli, men vist det känns lite Doakes över honnom.Kan knappt vänta att det börjar igen.

Håller med, väntan börjar bli olidlig. Jag tror dock inte att detta kommer bli en ren "kopia" på Dexter vs Doakes. Jag hoppas verkligen inte det, men jag tror nog ändå de haft detta i åtanke och förhoppningsvis varierar jakten något.
Nu ska man självklart ta en kort trailer med en rejäl nypa salt, då de vanligtvis är experter på att klippa ihop dessa så att man ska tro både det ena, andra och tredje, men intrycket man får är ju ändå att Quinn börjar lägga pussel och komma lösningen ganska nära samtidigt som han försöker få med övriga stationen på spåret.

Att Dexters besök hos Trinitys familj också tas upp i polisförhören visar ju på att vår käre Dexter är närmare än någonsin att få sin hemlighet uppriven och det från flera olika håll. September får gärna närma sig något fortare
Citera
2010-08-01, 12:59
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoanthrope

Men i trailers klipps det ju ganska duktigt för att öka förväntningarna. Troligen har de klippt bort en del av dialogen, exempelvis kanske Dexter säger "It was me...who found her"

Även Quinn verkar bli avbruten mitt i dialogen med Laguerta. Quinn verkar ju även vara störd över att grannen är verkar mer upprörd över Ritas död än Dexter. Så han kanske försöker övertyga Laguerta att det även är skumt att Dexter "fokuserar på sig själv" då han kommer ut ur huset?

Hur som helst så verkar det bli en riktigt bra säsong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in