2010-06-15, 12:18
Medlem
stolpsk0tts avatar
det var ett tag sen jag läste den här tråden, när var det säsong 5 började? var det i oktober eller november?

enligt mig är detta enda anledningen till att gilla hösten
Citera
2010-06-15, 15:11
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
det var ett tag sen jag läste den här tråden, när var det säsong 5 började? var det i oktober eller november?

enligt mig är detta enda anledningen till att gilla hösten

Tidigare så har det (alltid?) börjat i slutet på september.
Citera
2010-06-16, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Tidigare så har det (alltid?) börjat i slutet på september.

26e september ska det ha premiär enligt wiki.org.
Citera
2010-06-16, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
26e september ska det ha premiär enligt wiki.org.
Och enligt http://next-episode.net/ börjar säsong 5 28/9
Citera
2010-06-16, 17:32
Medlem
crosby87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazziE^
Och enligt http://next-episode.net/ börjar säsong 5 28/9

Tror mer på 26:e faktiskt, Dexter har alltid gått på söndagar och tror verkligen inte att man kommer byta dag i nästa säsong heller.
Citera
2010-06-17, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crosby87
Tror mer på 26:e faktiskt, Dexter har alltid gått på söndagar och tror verkligen inte att man kommer byta dag i nästa säsong heller.
Nae, det låter inte så troligt att dom byter dag. Håller tummarna på 26:e, två dagars mindre väntan
Citera
2010-06-18, 16:53
Medlem
Mathematics1s avatar
Tror ni det blir preair på det första avsnittet? Första avsnittet av säsong 4 släpptes på Internet i juni 2009, men egentligen skulle det släppas i slutet av september.
Citera
2010-06-19, 09:32
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mathematics1
Tror ni det blir preair på det första avsnittet? Första avsnittet av säsong 4 släpptes på Internet i juni 2009, men egentligen skulle det släppas i slutet av september.

jag hoppas verkligen det! Mina dexter-cravings blir bara större och större, så jag försöker att inte tänka så mycket på det..

Men titt som tätt så ploppar säsongsavslutningen i säsong 4 upp i huvudet på mig, och då blir jag helt förtvivlad till att det är så långt kvar

Nåja, Snart så!
Citera
2010-06-20, 21:14
Medlem
crosby87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mathematics1

Har blivit pre-air de senaste 3 säsongerna om jag inte missminner mig. Säsong 2 släpptes avsnitt 1 & 2 i juni/juli, säsong 3 är jag osäker på och som du säger så kom första avsnittet säsong 4 också. Dessutom kom sista 2 avsnitten säsong 2 en vecka i förtid ungefär, så det finns ju historik då de släppts i förväg, så är definitivt ganska stor chans iaf! Man får hoppas!
Citera
2010-06-22, 01:02
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GILikeYourPants
Det känns som att serien har spårat ur totalt, istället för att följa ett genomtänkt manus så försöker skaparna av serien få oväntade säsongsavslut utan att se hur det påverkar serien i längden. Kan någon som läst böckerna säga hur det gick där? Följer tvserien böckerna alls numera?

Att serien inte följer böckerna längre efter säsong1 är knappast något tecken på bristande kvalitet, då jag läst många som menar att böckerna är usla, och att bokserien började med övernaturliga inslag.

Enligt mig så är säsong 4 en lika bra säsong som säsong 1 och 2.

Jag har betat igenom s1-s4 under de sista tre veckorna och tycker säsong tre var den säsong som tydligast dippade kvalitetsmässigt.

Men fyran. Otroligt bra. Otroligt nervpirrande, och chockartat slut. Kvalitet, verkligen.
Ser fram emot vad som händer härnäst.
Citera
2010-06-22, 01:10
Medlem
swimp78s avatar
Deb är för övrigt en av seriens allra bästa karaktärer. Och den bästa kvinnliga karaktären.
Helt underbar.
Citera
2010-06-22, 01:38
Medlem
Jag tror att det kommer vara ungefär 10 år senare, grabben kommer få hänga me farsan å mörda badboys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in