Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-08, 00:02
  #1
Medlem
Hej. Tränar hockey 5-6 gånger i veckan och just nu går jag på gym3-4 gånger i veckan... alltså tränar jag ibland 2 gånger om dagen..

Min fråga är då om jag ens kan få något bra resultat av att gymma ? eller är det helt meningslöst? Lika bra att träna gym endast dagar då jag inte tränar hockey ?

Tack,

Vet att många lackar ur på att man inte läser på och sånt, men jag sökte och jag hittade inte.
Citera
2009-12-08, 08:46
  #2
Avstängd
jätte vanlig företeelse att träna fys och hockey på samma dag.
Citera
2009-12-08, 16:07
  #3
Medlem
mxnissens avatar
Du kan fortfarande få bra resultat om du tränar 2ggr om dagen.
Bara du sköter kosten och får i dig den energin du behöver så kmr du se resultat också.
Citera
2009-12-08, 16:50
  #4
Avstängd
Det funkar alldelles utmärkt, se till och äta mycket bara! I vårt lag, så har vi alltid isträning och fyspass varje dag.
Citera
2009-12-09, 09:58
  #5
Medlem
Äter du bra så ska det inte vara några problem. Sjukt många som tränar så med bra resultat iaf
Citera
2009-12-09, 17:53
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latly
Det funkar alldelles utmärkt, se till och äta mycket bara! I vårt lag, så har vi alltid isträning och fyspass varje dag.

Aa vi har de några gånger i veckan med Vilket lag spelar du i ?
Citera
2009-12-09, 18:04
  #7
Medlem
SiSeniors avatar
Desto längre tid mellan ispasset och gymmet, desto bättre kommer resultaten på gymmet bli. Ett tips bara
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback