Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-06, 06:08
  #1
Medlem
Låg och sov och drömde att någon kastade ett paraply i mitt huvud, det kändes som att jag slog i huvudet. Vaknade kort där på och märker att huvudvärken sitter kvar. Går på toa och ser i spegeln att mitt ena öga färgats rosa. Nu cirka 2 timmar senare känner jag mig fortfarande lite skakig i huvet. Vad kan detta komma av? Jag tror verkligen inte att jag slog mig på riktigt när jag sov.
Citera
2009-12-06, 06:15
  #2
Medlem
bowlingjockes avatar
Ojdå.
Det låter som att måste ha skett fysiskt.
Lite rödsprickigt öga kan man ju få utan att ens ha nuddat det, men ett helt rött öga.. även skakig.. Du måste ha slagit i huvudet i drömmen utan att du har märkt det då.

Det är bara att gå och lägga dig igen. Känner du dig inte bättre frampå dagen så ring sjukvårdsupplysningen eller nåt och hör.
Citera
2009-12-06, 10:36
  #3
Medlem
cdxz11s avatar
Kanske möjligt att du slog i huvudet i något, kanske någon kant på sängramen eller något, kanske trillade ur sängen?
Citera
2009-12-06, 15:29
  #4
Medlem
idiamindadas avatar
Händer mig någon gång om året, får blödningar i ett öga om jag nyser riktigt ordentligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback