Citat:
Ursprungligen postat av One-Love
"Förstås" låter som att det är säkert att han spelar VM. Kom ihåg att han ville flytta på sig för att slå sig in i VM-truppen som han var utanför. Att spela i en gärdsgårdsserie som allsvenskan är internationellt sett lär väl inte förbättra chanserna avsevärt, om han inte dominerar fullständigt samtidigt som AIK leder stort vid uppehållet. Inte så stor risk kanske

Då missuppfattade du "förstås". Men chansen att han spelar bör vara större nu i och med att han slipper sitta på bänken/läktaren, det är ju därför han väljer att spela med AIK.
Nu vet jag inte om du är bajen/dif/göteborg eller något annat lag, men eftersom du enbart citerade mitt inlägg från förra sidan, där christenssen och Burgic också nämndes så tar jag dig för bajare. Ingen av dom är klara.
Aja, Boateng spelade riktigt bra under vårsäsongen och tog sig till VM 2006, varför skulle inte Eguren lyckas? Han har ju betydligt mer erfarenhet än vad Boa hade, i och med att han har spelat i La Liga. Enda som talar emot att Eguren inte lyckas är att vi redan har 2 innermittfältare som spelar väldigt bra ihop, eller att någon adhd-bajare skulle få för sig att skada honom..