2010-10-03, 11:16
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Universitetsstad kanske? Jag spekulerar bara. Hade en donna där som hette Sigrid som var en jävla kinky krabat... Kanske är henne alla flyttar dit för.

Hur det än går idag så är jag ändå nöjd med den här säsongen, vi klarar oss kvar, har en hyfsat bra trupp och en jävligt intressant tränare i Carlos Banda, dessutom har vi redan en derbyvinst. All press ligger på gnaget i mitt tycke. Tippar 1-1.
Citera
2010-10-03, 12:20
Medlem
Positiv som vanligt, gissar på att Bangura gör ett Pascal Simpson-mål efter 15 sekunder, och sedan är det dags för AIK att backa hem. Djurgården gör tre mål i andra halvlek, slutresultat: 1-3.
Som pausunderhållning tippar jag tävling mellan tre utvalda jon som ska kasta en medicinboll närmast mittpunkten.
Citera
2010-10-03, 12:22
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Positiv som vanligt, gissar på att Bangura gör ett Pascal Simpson-mål efter 15 sekunder, och sedan är det dags för AIK att backa hem. Djurgården gör tre mål i andra halvlek, slutresultat: 1-3.
Som pausunderhållning tippar jag tävling mellan tre utvalda jon som ska kasta en medicinboll närmast mittpunkten.
Besviken på uteblivet tornérspel?
Citera
2010-10-03, 12:24
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Universitetsstad kanske? Jag spekulerar bara. Hade en donna där som hette Sigrid som var en jävla kinky krabat... Kanske är henne alla flyttar dit för.
Precis, Universitetet! 30% av befolkningen i Lund har väl direkt anknytning till LU? Nu är det dock Stockholm som gäller idag då jag inte vill missa ett Derby då det är i princip de matcherna + skåne matcher man går på nu om man inte hälsar på släkten dvs.

Börjar känna mig lite nervös,
jag tror på ett snabbt mål av AIK och sen vinner vi matchen med 2-1 efter två mål i andra halvlek.
Citera
2010-10-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu

Nej, men jag saknar att se Dogge Doggelito spika i en bräda.
Citera
2010-10-03, 12:27
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu

http://www.youtube.com/watch?v=5iVyCygMcqY&feature=related
Citera
2010-10-03, 12:51
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patgarret
Derbysöndag! Hur laddar ni? Vi möts upp och käkar en bit och tar några lugnande öl runt kl 2 för att senare dra oss ut mot Solna runt 4. Verkar vara ca 17000 biljetter sålda, hoppas på att fler tar sig i kragen och åker ut till Solnabunkern. Fy fan, viktigaste matchen i år Tippar 2-1 till Dif. Kennedy och Oremo nätar. Och Bangura såklart.

Jag laddar genom att ta bilen in och mobilen i närheten.
Ringer det är det bara att vända och åka till BB i stället.

Känns som en 1-1 match men hoppas att vi förnedrar ajk med 5-0
Citera
2010-10-03, 12:55
Medlem
patgarrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Jag laddar genom att ta bilen in och mobilen i närheten.
Ringer det är det bara att vända och åka till BB i stället.

Känns som en 1-1 match men hoppas att vi förnedrar ajk med 5-0
Oj, grattis i förskott!

Det känns verkligen som en öppen historia det här. Om Dif kommer upp i samma klass som mot Örebro och Mff så ska det inte finnas något som stoppar oss. Å andra sidan så sög dom verkligen sist, inte ett enda rätt. Får verkligen hoppas dom kan tända till nu när det är derby. Gnaget såg ju riktigt pigga ut mot heif, dessutom har vi halva backlinjen avstängd.
Citera
2010-10-03, 13:16
Medlem
birabirabiras avatar
vilken pub gäller för DIFare innan match idag?
Citera
2010-10-03, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birabirabira
vilken pub gäller för DIFare innan match idag?

East
Citera
2010-10-03, 13:22
Medlem
Citat:
Gnaget såg ju riktigt pigga ut mot heif, dessutom har vi halva backlinjen avstängd.

AIK spelar ofta bra mot bra lag, därför tror jag på förlust för dagen.
Citera
2010-10-03, 14:07
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Oj, grattis i förskott!

Tackar.

Gnaget såg ju riktigt pigga ut mot heif, dessutom har vi halva backlinjen avstängd.

Dom spelar en bra match sen är dom nere igen, men derby är derby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in