2010-10-02, 18:07
Medlem
oralzinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Så Gashi och Lindström är avstängda?

Ja.
Citera
2010-10-02, 18:10
Bannlyst
GAIS VINST!!!!

Gashi och Lindström avstängda mot Elfsborg

fuck yeah

Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Malmö vinner ALDRIG i Trelleborg känns det som så det är knappast läge att ropa hej.

2-0 förra säsongen

Tror inte Jocke Nilsson och de andra mffarna kommer kämpa ihjäl sig imorgon, hoppas inte iaf
Citera
2010-10-02, 18:15
Medlem
Cruachans avatar
Fy fan vad härligt. Nu måste vi ta chansen och rycka. Guldet ska säkras i Stockholm mot BP!
Citera
2010-10-02, 18:18
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Fy fan vad härligt. Nu måste vi ta chansen och rycka. Guldet ska säkras i Stockholm mot BP!
Haha tala för dig själv, visserligen vill man inte behöva förlita sig på poäng mot Mjällby hemma.. Men att ta guld på Grimsta IP en måndag klockan 21 känns inte alltför sexigt.
Citera
2010-10-02, 18:19
Medlem
Smidvarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-öring.
Oj vad skönt att HIF förlorade. Vi behöver dom tre poängen till godo imorgon när vi möter TFF. Vi har haft det lite svårt på bortaplan de senaste matcherna.. dessutom mot TFF som är lite av ett spöklag. Kan MFF hålla upp spelet, ha tålamod och inte gå i Prahls fälla så ska det nog gå att plocka poäng. Det jag är mest orolig över just nu är dock att Pekalskis lår inte ska hålla. Vi lär behöva honom imorgon.

Ska träffa Ivo snart, ska fråga honom då. Ser ju onekligen bra ut just nu, vinst imorgon så kan man väl nästan vara säker på guld.
Citera
2010-10-02, 18:38
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Haha tala för dig själv, visserligen vill man inte behöva förlita sig på poäng mot Mjällby hemma.. Men att ta guld på Grimsta IP en måndag klockan 21 känns inte alltför sexigt.

För mig, som tvingats flytta till Stockholm, låter det assexigt.
Citera
2010-10-02, 19:43
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
För mig, som tvingats flytta till Stockholm, låter det assexigt.
Tvingas? Du ska vara privilegierad att komma till stan, haha. Fast jag gillar Skåne även om jag bor i den lilla Stockholmshålan Lund just nu.

Men visa att ni är värda guldet och ryck iväg mot TFF, annars tror jag lätt nervositeten kan sätta i huvudet på en del MFF'are.
Citera
2010-10-02, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Tvingas? Du ska vara privilegierad att komma till stan, haha. Fast jag gillar Skåne även om jag bor i den lilla Stockholmshålan Lund just nu.

Men visa att ni är värda guldet och ryck iväg mot TFF, annars tror jag lätt nervositeten kan sätta i huvudet på en del MFF'are.

Nervositeten har redan satt sig, därför har vissa av våra senaste matcher haft sånt lamt stöd från klacken. Men jag hoppas innerligt att vi vinner imorgon, det är viktigt som fan!

hif tappar på andra sidan bara mer och mer, en förlust och två avstängda näst match är inget att vara glad över direkt. Dessutom att dom har världens sämsta stöd från publiken. Hif har inte ens medgångssupportrar, så dåliga är dom.

OfT: PMa mig och förklara varför det är så många stockholmare i lund, lade märke till det när jag var där och flumma rundor igår.
Citera
2010-10-02, 21:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
OfT: PMa mig och förklara varför det är så många stockholmare i lund, lade märke till det när jag var där och flumma rundor igår.

Universitetsstad kanske? Jag spekulerar bara. Hade en donna där som hette Sigrid som var en jävla kinky krabat... Kanske är henne alla flyttar dit för.
Citera
2010-10-03, 00:39
Medlem
whus avatar
Citat:
Hoppas det! Kan unna er att fira guldet i en storstad!
Citera
2010-10-03, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88

som vi märkt tidigare.
Citera
2010-10-03, 09:00
Medlem
patgarrets avatar
Derbysöndag! Hur laddar ni? Vi möts upp och käkar en bit och tar några lugnande öl runt kl 2 för att senare dra oss ut mot Solna runt 4. Verkar vara ca 17000 biljetter sålda, hoppas på att fler tar sig i kragen och åker ut till Solnabunkern. Fy fan, viktigaste matchen i år Tippar 2-1 till Dif. Kennedy och Oremo nätar. Och Bangura såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in