2010-09-26, 02:38
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Då bidrar ja med denna http://www.youtube.com/watch?v=_i4agSqVPPI
Bara att börja hetsa!
Krossa ajk.
Citera
2010-09-26, 12:00
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
När gör AIKs supportrar spelarna sämre?

Du är ju stolt över att ni tvingar bort såna som inte "pallar trycket". Spelare som mycket väl hade kunnat göra ett gott jobb för er om inte många av supportrarna hade varit såna neandertalare. Alltså är du stolt över att ni gör laget sämre. Väldigt konstigt resonemang från nån som kallar sig supporter..

Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Ja, vad hemskt det måste vara att ens fans sätter krav och har förväntingar på en

Spelare som blivit "hotade" och upplevt detta "helvete" är folk som inte pallar trycket och som inte blev mer än medelmåttor..
Citera
2010-09-26, 12:49
Bannlyst
Blåvita - IFK
Har ni glömt pyjamas på
Vi har aldrig sett ngt töntigare klätt
Än Luderlaget nummer ett

Hoppas på vinst
Citera
2010-09-26, 14:28
Medlem
erikbes avatar
Tror tyvärr att MFF kör över oss idag med deras fart och teknik. Fast och andra sidan så måste de vinna, vi har väl inte så mycket att spela för egentligen. En europaplats känns avlägset
Citera
2010-09-26, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Tror tyvärr att MFF kör över oss idag med deras fart och teknik. Fast och andra sidan så måste de vinna, vi har väl inte så mycket att spela för egentligen. En europaplats känns avlägset

Jag är rädd för Tobias Hysén och hans löpningar, MFFs försvar kan vara riktigt uselt från stund till stund (heter det så?) och Tobias med sin snabbhet kan skapa oreda i försvaret! Vem ersätter Sebastian Eriksson?
Citera
2010-09-26, 14:45
Medlem
Mufffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Varför agerar polisen annorlunda vid stadion kontra Råsunda. Jag har varit på bortasektionen när DIF spelar både Råsunda och på stadion. På Råsunda blir man kvarhållen en halvtimme, på stadion får man gå omedelbart.

Detta gäller också AIK
Förmodligen för att Djurgårdens högrisksmatcher spelas på Råsunda och säk anser därför att det är större sannolikhet att det blir tumult utanför Råsunda om supportrarna lämnar arenan samtidigt, än vad det blir när supportrar på Stadion lämnar arenan samtidigt. Risken för att supportrar drabbar samman utanför Stadion är alltså inte lika stor som det är efter matcher på Råsunda.
Citera
2010-09-26, 15:16
Medlem
ekkams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Jag är rädd för Tobias Hysén och hans löpningar, MFFs försvar kan vara riktigt uselt från stund till stund (heter det så?) och Tobias med sin snabbhet kan skapa oreda i försvaret! Vem ersätter Sebastian Eriksson?

I truppen Tobias Sana, i startelvan förhoppningsvis samma person som gör att Elmar tar klivet ner till Sebastians position. Men antagligen blir det väl Hannes Stiller som går in och petar ner Jakob Johansson till platsen bredvid Thomas Olsson. I sådana fall är det bara att gratulera Malmö som lär jogga förbi vårat innermittfält.
Citera
2010-09-26, 15:49
Medlem
Magkänslan säger väl att att baksmällan från derbyt för Malmö är över nu och de kommer köra över Göteborg. Om Malmö ska tappa några poäng tror jag det kommer ske på bortaplan.
Citera
2010-09-26, 16:02
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabile
Magkänslan säger väl att att baksmällan från derbyt för Malmö är över nu och de kommer köra över Göteborg. Om Malmö ska tappa några poäng tror jag det kommer ske på bortaplan.
?
Citera
2010-09-26, 16:08
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Varför agerar polisen annorlunda vid stadion kontra Råsunda. Jag har varit på bortasektionen när DIF spelar både Råsunda och på stadion. På Råsunda blir man kvarhållen en halvtimme, på stadion får man gå omedelbart.

Detta gäller också AIK

Kvarhållandet på Råsunda var det väl ett tag sen man använde sig av. Numera spärrar dom ju av Norra från att gå direkt via Östra och Västra. Man får ju nästan gå till Sumpan för att komma runt avspärrningarna och bege sig till Solna Centrum numera. Så den tid det tar att komma runt hoppas man på att man hinner få bort publiken från Södra.
Citera
2010-09-26, 16:44
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
?
Han menar nog att "baksmällan från derbyt" är matchen mot DIF där de blev fullständigt rumpknullade.
Citera
2010-09-26, 17:18
Medlem
Till "växeln hallå": Malmö hallå hallå hallå, Götet vaddå vaddå?
Vilket elände att följa en guldstrid via webbradio. Gött dock att mff har ledningen, jävligt viktigt. Blir det inte tre pinnar idag säger realisten i mig att raset kommer komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in