2010-09-20, 22:08
Medlem
MickelMacks avatar
Pinsammaste va ju när bjuvmongona gjorde mål då applådera alla dif:arna... har ni mindrevärdeskomplex mot Malmö eller?

Ber till gud att AIK mosar Bjuv IF och klipper Gerndt längs vaderna...
Citera
2010-09-20, 22:10
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hemma efter ännu en seger på Stadion! Fan alltså, 80 minuter är våra och att det bara blev 1-0 kan jag fortfarande inte riktigt smälta.
När mff hade hörna på hörna på hörna grät jag tamigfan.. Var helt säker på att dom skulle tåa in en bolljävel.

Sen till nästa del, domaren? Alltså, mer enögd än honom måste det vara stört omöjligt att bli.. Ända tills han blåser av matchen mitt i ett farligt mff anfall.
Vilken pajas !

Tänk vad olikt man kan se på något sådant. Domaren gav ju i princip varje 50/50-situation till er.

Haha, ja, hur tänkte han där? Noll känsla rakt igenom.
Citera
2010-09-20, 22:10
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMack
Pinsammaste va ju när bjuvmongona gjorde mål då applådera alla dif:arna... har ni mindrevärdeskomplex mot Malmö eller?

Gerndt är dock avstängd.
Citera
2010-09-20, 22:13
Medlem
whus avatar
Citat:

Ja, exakt, vi har mindervärdeskomplex gentemot Malmö.
Citera
2010-09-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tänk vad olikt man kan se på något sådant. Domaren gav ju i princip varje 50/50-situation till er.

Haha, ja, hur tänkte han där? Noll känsla rakt igenom.

Var rätt komiskt med offsideavblåsningen på målskytten i DIF när Pontus Jansson nickar bakåt och serverar honom ett friläge. Hur fan tänkte linjedomaren där?

Gische har en jävla förmåga att alltid få domslut mot sig, eller inte få något med sig. Tycker synd om honom
Citera
2010-09-20, 22:26
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Men för i helvete... Det där måste ju ha varit årets mest solklara straff och domaren står inte långt ifrån och missar det totalt. Hur fan gick det där till? Pratar om när El Kabir blev kapad mot HIF idag alltså..
Citera
2010-09-20, 22:54
Medlem
Citat:

Det var ju humor och endast för att era guldkonkurrenter gjorde mål.
Citera
2010-09-20, 22:58
Medlem
Amex88s avatar
Sjukt härlig match idag,
jag kände mig helt lugn i nästan 80 minuter att vi skulle grejja 3 poäng och jag tyckte ändå det var en del tryck på läktaren under vissa tidspunkter som "KÄMPA - DJURGÅRDEN", men det ska såklart vara bättre under hela matchen.
Sista 10 var dock riktigt nervösa, kändes som MFF skulle kvittera men vi hade lite tur med oss och lyckades forcera bort bollen.

Härligt att vi fortsätter visa vad vi kan på stadion!
Citera
2010-09-20, 23:28
Medlem
Little.Geezers avatar
Tror att folket på läktarna hjälpte DIF till seger. Fint tifo och bra sång. Otroligt viktig seger dessutom! Som någon sa tidigare, sjukt att det inte blev större resultat.
Citera
2010-09-20, 23:50
Medlem
Phil.Leotardos avatar
Derbyt börjar närma sig nu.. Inte så långt kvar!
Citera
2010-09-21, 00:27
Bannlyst
Såg ut som DIF fick till den legendariska bajsröken i halvtid?

Orkar inte bry mig om matchen...
Krossa skattefuskarna!
Citera
2010-09-21, 06:08
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Ja, exakt, vi har mindervärdeskomplex gentemot Malmö.

Ja, har inte alla mindervärdeskomplex mot Malmö, denna storklubb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in