2010-09-22, 22:34
Medlem
FabioAugustos avatar
Nu gjorde inte Hansson sin bästa insats, men det var snarare så att det gangnade AIK. Mendes var inte offside vid målet som AIK-arna verkade tycka, Lundberg (?) klarade sig undan helt när han satte dobbarna i bröstet på Nouri, Lorentzon borde ha haft minst varning på stämplingen på Sobralense (är den medveten är det klockrent rött) och Lundbergs varning är inte mycket att snacka om. Sträckt ben med dobbarna före som träffar.
Citera
2010-09-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Han är bevisligen efterbliven, jag har aldrig hört nåt vettigt från hans käft nånsin.
2 solklara straffar för blåvitt
Ett elfsborgsmål som var totalt regelvidrigt
En utvecklingsstörd svensson som skulle haft rött och muppen påstår att ingvarsson tappa matchen......hahaha vilken king
Nåja en pinne borta mot elfsborg är fullt godkänt

Då har ju Haglund rätt. Han tappade matchen, fast till Elfsborgs fördel. Om han sa som ni har sagt här i tråden: "Domaren tappade matchen" så har han ju rätt.
Citera
2010-09-22, 22:47
Bannlyst
SOM ALLA NI SÄGER!!

Kom precis hem från Borås, herregud vilken värdelös domare
Citera
2010-09-22, 23:22
Medlem
Ironworkers avatar
Håller helt med Haglund. IFK tjänade mest på att domaren inte skötte sitt jobb och alla dessa jävla kort och utvisningen IFE fick var ju absurda. När liknande saker hände blev ju IFK befriade från straff.

Seger med 2-1 till Elfsborg hade varit rättvist.

Sen en fråga till UG/SG eller liknande (om någon hänger här), vad var meningen med 4 bangers utspridda under hela matchen? Känns bara rätt overkill.

Men klart, vad kan man förvänta sig av Göteborgare?
Citera
2010-09-22, 23:22
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Nu gjorde inte Hansson sin bästa insats, men det var snarare så att det gangnade AIK. Mendes var inte offside vid målet som AIK-arna verkade tycka, Lundberg (?) klarade sig undan helt när han satte dobbarna i bröstet på Nouri, Lorentzon borde ha haft minst varning på stämplingen på Sobralense (är den medveten är det klockrent rött) och Lundbergs varning är inte mycket att snacka om. Sträckt ben med dobbarna före som träffar.
Vid målet blev ju Dulle kapad precis innan.
Citera
2010-09-22, 23:45
Medlem
killerstillers avatar
Matchen såg ut som alla matcher mot IFE ser ut. Izhisaki och Svensson gnäller på alla domslut. Taco-Anders får INTE en utvisning även om han borde. Elfsborg spelar fult. Elfsborgs "klack" hörs max tre gånger på hela matchen och domaren gör en horibel insats. Helt enkelt en vanlig dag i Borås.

Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Någon mer i IFK än Sebastian Eriksson som är avstängd mot MFF?
Adam Johansson är också avstängd.
Citera
2010-09-22, 23:54
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Vid målet blev ju Dulle kapad precis innan.
Jag har inte hittat någon vinkel som tyder på att Israelsson inte gick på bollen först?
Citera
2010-09-22, 23:58
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Jag har inte hittat någon vinkel som tyder på att Israelsson inte gick på bollen först?

Så länge man tar bollen först så får man göra vad som helst i samband med det? Bra, då vet jag.
Citera
2010-09-23, 00:02
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Så länge man tar bollen först så får man göra vad som helst i samband med det? Bra, då vet jag.
Det sa jag inte, men det var ingen farlig satsning utan han kom från sidan och petade till bollen. Dessutom känns det jäkligt B att klaga på hela domarinsatsen bara för en missad kanske-frispark när ens egna lag fick en hel del med sig.
Citera
2010-09-23, 00:07
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerstiller
Matchen såg ut som alla matcher mot IFE ser ut. Izhisaki och Svensson gnäller på alla domslut. Taco-Anders får INTE en utvisning även om han borde. Elfsborg spelar fult. Elfsborgs "klack" hörs max tre gånger på hela matchen och domaren gör en horibel insats. Helt enkelt en vanlig dag i Borås.

Adam Johansson är också avstängd.
Keenes röda är horribelt om något. Avdic blev manglad matchen igenom utan åtgärder och misstänkta straffsituationer var det ungefär 2-2 i. Så jag har svårt att få det till Ingvarsson skulle haft nåt speciellt gott öga till IFE ikväll.
Griniga, gnälliga typer finns det gott om i blåvitt också, med Selakovic som den obestridde kungen och Lund som hans kronprins.
Citera
2010-09-23, 00:08
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Det sa jag inte, men det var ingen farlig satsning utan han kom från sidan och petade till bollen. Dessutom känns det jäkligt B att klaga på hela domarinsatsen bara för en missad kanske-frispark när ens egna lag fick en hel del med sig.

Skillnaden var väl att den missade faktiskt gav ett mål.
Citera
2010-09-23, 00:10
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Skillnaden var väl att den missade faktiskt gav ett mål.
Gnaget hade ändå förlorat och att klaga på domaren efter en sådan här insats istället för att klaga på laget är ynkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in