2010-09-11, 21:11
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Hammarby, här kommer gnaget.

Imorn seglar vi uppåt i tabellen efter 3 pinnar mot ösk.

Snart ett derby på en grusplan nära dig.

Ja i morgon tar vi tre pinnar, Stadion ska koka.
Citera
2010-09-11, 21:33
Medlem
Bornets avatar
Nej nej.

AIK berör inte...
Citera
2010-09-11, 21:47
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Snart ett derby på en grusplan nära dig.

Ja i morgon tar vi tre pinnar, Stadion ska koka.

Fan, jag ser fram emot morgondagen jag också.
Har fått klartecken från frugan att hon tar barnen hela kvällen samt måndag så kl 14 kan ni se mig vid inre baren på Östra!
Citera
2010-09-11, 22:42
Medlem
groovesnuss avatar
Härlig överkörning av Halmstad igår. Makondele verkar vara ett klipp (150 000 kr!). Chibuike assisterade båda målen. Heja Gays på måndag, vinner ni så är vi bäst i stan (igen)
Citera
2010-09-11, 22:42
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Oj, jag trodde verkligen att AIK skulle klättra upp på säker mark efter tränarbytet. Men nu vete tusan om dom inte åker ut ändå.

Firman vill ju bli av med Miller. Kan det vara så att firmagrabbarna har beordrat spelarna i AIK att lägga sig med flit för att styrelsen ska känna sig tvungen att sparka den arge skotten? Eller är jag bara konspiratorisk?
Haa, knappast.
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Det är nog ganska troligt att man gör det. Nu väntar dessutom 8 stentuffa matcher där man möter både botten och toppen där dagsformen kommer bli avgörande, och för en klubb 100 mil ifrån en formtopp kan väl det bara sluta på ett sätt?
Så lite finns det i alla fall att glädjas åt en katastrof säsong som denna
AIK berör.
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Va inte du en av dom som totalt idiotförklarade mig när jag förutsåg att Miller skulle bli ett fiasko? Så sjukt uppenbart.
Nej, men möjligtvis sättet du framförde det på.
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Sån här otur har bara Malmö FF. Fy fan.
Haha ja, bara malmö
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Vilken jävla värvning Alexander Gerndt visat sig att bli för HIF. Och extremt intressant tabelläge inför derbyt på onsdag. En öppen historia med tanke på avstängning, form etc. Ska bli MYCKET spännande att se derbyt. Mer spännande än på många många år
Ända anfallaren som gjort succé i Gefle och sedan lyckats i ett annat lag väl?
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Nej nej.

AIK berör inte...
Jo, det gör vi...

Dagens match ska jag glömma bort nu och aldrig någonsin tänkta tillbaka på, bland det värsta jag upplevt.
Hata alla.
Citera
2010-09-11, 23:01
Medlem
Aleopas avatar
Eftersom Malmö har en massa avstängningar vore de skoj att veta om HIF:s, inga alls kan man ju anta, nån med koll?
Citera
2010-09-11, 23:01
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Dagens match ska jag glömma bort nu och aldrig någonsin tänkta tillbaka på, bland det värsta jag upplevt.
Hata alla.

http://i53.tinypic.com/dpu1qw.jpg
Citera
2010-09-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Eftersom Malmö har en massa avstängningar vore de skoj att veta om HIF:s, inga alls kan man ju anta, nån med koll?
Då dom inte drog på sig några varningar idag, så nej. Får glädjas över att kungWilton är tillbaka så han kan regera på mittfältet iallafall...
Citera
2010-09-11, 23:12
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Då dom inte drog på sig några varningar idag, så nej. Får glädjas över att kungWilton är tillbaka så han kan regera på mittfältet iallafall...

Jippi.
Lantz lär ju kötta Pekalski de första tio minuterna så får vi ha juggen som mest yrar.
Citera
2010-09-11, 23:19
Medlem
Citat:
Jippi.
Lantz lär ju kötta Pekalski de första tio minuterna så får vi ha juggen som mest yrar.
Ingen rubbar Ivo-Wilton på mitten. Har funkat så äckligt jävla bra i år att tönten Lantz absolut inte kommer kunna ändra på det.

Onda aningar om en tråkig 0-0 match på onsdag.
Citera
2010-09-11, 23:23
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Ingen rubbar Ivo-Wilton på mitten. Har funkat så äckligt jävla bra i år att tönten Lantz absolut inte kommer kunna ändra på det.

Onda aningar om en tråkig 0-0 match på onsdag.

Iof. så behöver de inte va kris i anfallet, även om de känns så.
Kör man Gische där uppe och sen Dardan/Alex så kan de ju funka. Men de är ju helt åt helvete hur Agon beter sig, fanns ju inte ens chans att få bollen med sig och han vet vad han riskerar.

En annan grej. Nu har Jeff lirat central speluppläggare igen. Hur kassa är du Miljan och Rick?
Citera
2010-09-11, 23:31
Medlem
Citat:
Iof. så behöver de inte va kris i anfallet, även om de känns så.
Kör man Gische där uppe och sen Dardan/Alex så kan de ju funka. Men de är ju helt åt helvete hur Agon beter sig, fanns ju inte ens chans att få bollen med sig och han vet vad han riskerar.

En annan grej. Nu har Jeff lirat central speluppläggare igen. Hur kassa är du Miljan och Rick?
Nej, kris behöver det inte vara. Det vet 22.00 på onsdagkväll. Men känns allt annat än optimalt inför den viktigaste matchen sen 2004 mer eller mindre.

Agons andra varning är ju horribel, finns inte på kartan att det ska vara gult kort. Killen var sjukt jävla tänd och visar en grym moral, han ville bärga hem tre pinnar. Med facit i hand kanske lite dumt när domaren var som han var.

Jag tycker Jeff skött sig exemplariskt i mitten, på kanten känns alldeles för slö. I mitten har han mer tid att servera bollar, hans vänsterfot har en tendens att slå perfekt bollar då och då, iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in