2010-06-11, 15:58
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Men okey. Färs och Frosta Sparbank Arena, Borr och Tång Arena, Starke Arvid Arena är väl inte heller så jävla sexigt.
Haha. Finns dom där första? Dom var seriöst riktigt hemska. Guldfågeln är ju faktiskt inte i närheten av den klassen.
Men Starke Arvid arena tycker jag är lysande. Det låter så fånigt så det blir bra.
Citera
2010-06-11, 23:53
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Du håller väl på blauwit? Då benämner jag de som ni

Samma som man säger vi vann mot bp med 2-1 när MFF vann mot dom

sopa
Knappast blåvitts fel då man delar arena med två andra lag, har en extremt tidig start på en ovanligt kall vinter samt HIGAB/GUAB (de som är menade att ordna en välmående gräsmatta) vägrar göra något åt saken förrän de blivit rejält kritiserade.

sopa
Citera
2010-06-12, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Knappast blåvitts fel då man delar arena med två andra lag, har en extremt tidig start på en ovanligt kall vinter samt HIGAB/GUAB (de som är menade att ordna en välmående gräsmatta) vägrar göra något åt saken förrän de blivit rejält kritiserade.

sopa

De jag mena är att postaren skröt med er fina plan så jag ville bara upplysa er att ni bara är 4 månader sena, aja då kassa planer inte har någon inverkan på ert spel så förstår jag varför ni inte tog tag i det tidigare
Citera
2010-06-13, 09:50
Medlem
LastCaresss avatar
Rehn petas som tränare till förmån för Olsson i Blåvitt. Du är välkommen hem till Djurgården i stället Stefan
Citera
2010-06-13, 20:00
Medlem
Olsen säljs från ÖSK, äntligen! Träbenet har gjort skapligt med mål men förhoppningsvis öppnar det här rum för någon annan med en gnutta kvalitet i kroppen.
Citera
2010-06-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragboll
Olsen säljs från ÖSK, äntligen! Träbenet har gjort skapligt med mål men förhoppningsvis öppnar det här rum för någon annan med en gnutta kvalitet i kroppen.

Till?
Citera
2010-06-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Till?

Vejle
Citera
2010-06-14, 00:04
Medlem
roligts avatar
I brist på annat...
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Spännande schema för gnaget, 6 relativt enkla matcher på rad. Kan ge en välbehövlig bra start och möjligtvis även medvind inför CL-kvalet.
Citera
2010-06-14, 11:54
Medlem
Konrad Haifas avatar
Hallå gubbar, det var ett tag sen!

Denne säsongen har inte varit någon fröjd, nästan så att jag får beställa en hjärntvätt och bli en så in i helvete Go Gubbe i september som kompensation.
Citera
2010-06-14, 16:50
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
De jag mena är att postaren skröt med er fina plan så jag ville bara upplysa er att ni bara är 4 månader sena, aja då kassa planer inte har någon inverkan på ert spel så förstår jag varför ni inte tog tag i det tidigare

Skröt?

Det var mer "Kolla den är grön "
Citera
2010-06-15, 16:38
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligt
I brist på annat...

Hahah

Det var ju sant, nu var problemet däremot att vi inte ens klarade av dom enkla skitmatcherna. CL-spel känns bara så inåt helvete jävla avlägset just nu. Men visst, vi tar och blir superettans första CL-klubb

Christensen klar för FCK. Så nu har vi alltså allsvenskt uppehåll av anledningen att en dansk målvaktsreserv som inte ens är med i den danska truppen och numera inte ens spelar i allsvenskan ska få tid för VM. Och att en AIK-mittfältare som inte ens spelar i AIK och numera är fritransfer ska få sitt uppehåll.
Lysande, Lagrell!
Citera
2010-06-15, 17:00
Medlem
Kim till FCK! Inte bra alls för oss, man längtar ju inte direkt på att allsvenskan ska börja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in