2010-05-25, 21:33
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Du får nog börja tänka på att avgå nu. Alvaro var plötsligt borta från Örgrytes trupp idag mot Gefle.

Lugna dig nu va..

Citat:
Álvaro Santos 30 år, anfallare
Den gode Santos fick en smäll på träning och är inte med i cupmötet imorgon 25/5. Någon ytterligare information delgavs ej, men med största sannolikhet är det ingen större fara och förhoppningsvis ser vi Santos tillbaka i truppen på lördag mot Sundsvall.
Citera
2010-05-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Lugna dig nu va..

Att Alvaro var skadad visste jag inte, men jag har fått detta bekräftat av två olika källor nu. Den första i fredags och den andra nu ikväll.
Citera
2010-05-25, 22:27
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Kuggarn?
Ja det är det ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Att Alvaro var skadad visste jag inte, men jag har fått detta bekräftat av två olika källor nu. Den första i fredags och den andra nu ikväll.
..och jag säger fortfarande att det är bullshit.
Citera
2010-05-25, 22:32
Medlem
Jag har fått bekräftat av två olika källor att Blåvitt bestämt sig för att klona alla spelare i Blåvitts A-trupp från 1982.
Citera
2010-05-25, 23:20
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Jag har fått bekräftat av två olika källor att Blåvitt bestämt sig för att klona alla spelare i Blåvitts A-trupp från 1982.
Har du mailat Laul? Luktar Pulitzer.
Citera
2010-05-26, 09:40
Medlem
Har AIK slagit rekord i antalet målvakter i truppen snart? Om Ivan ansluter så har vi fyra, och då är inte Lee "Stuarts son" Baxter inräknad. Vad ska vi med alla till egentligen?
Wesström ville ju banta truppen, känns då bra att vi har inflation i målvakter.
Citera
2010-05-26, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Har AIK slagit rekord i antalet målvakter i truppen snart? Om Ivan ansluter så har vi fyra, och då är inte Lee "Stuarts son" Baxter inräknad. Vad ska vi med alla till egentligen?

Inför säsongen har AIK Maanoja och Bergh.
Bergh blir långstidsskadad. Då lånar man in grekmålvakten från Norge.
Grekmålvakten skadar sig, samtidigt som Maanoja spelar uselt.

Turina kommer in.

Så märkligt är det inte.
Citera
2010-05-26, 15:46
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Vad ska vi göra då?
Citera
2010-05-26, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Har du mailat Laul? Luktar Pulitzer.
Onödigt att göra. Mina två källor har sagt att det snart kommer presenteras på en presskonferans på Kamratgården.
Citera
2010-05-26, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap

Kan de inte bara be Stig Fredriksson att undervisa backarna i straffskjutning
Citera
2010-05-26, 20:58
Medlem
BaNffs avatar
Citat:

Det luktar Hammarby anno 2007 lång väg om Aik i år. Skillnaden är dock att Hammarby faktiskt hade bra utespelare, det har inte Aik idag.
Citera
2010-05-26, 22:05
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Det luktar Hammarby anno 2007 lång väg om Aik i år. Skillnaden är dock att Hammarby faktiskt hade bra utespelare, det har inte Aik idag.

Målvaktssituationen blev ordentligt förklarad här ovan och jag tycker inte att det är några konstigheter alls. Svårt att förutse skador.

AIK's trupp må vara magrare än förra säsongen men vi har 2 bättre spelare på varje position jämfört med Bajen 2007.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in