Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
Eller hur, känns som att om man väl fått chansen i AS gör man allt för att stanna kvar. Jag hoppas och tror ju att AIK inte
helt tappat sugen, men risken finns ju. Och i så fall möter de kanske ett jävligt taggat Åtvidaberg, som slåss med allt de har.
Hoppas inte att AIK tappat lusten helt utan gör vad de kan nu innan uppehållet.
Och ärligt talat, alla gårdare. Det ser ju inte så ljust ut för Bajen, och om AIK också skulle åka ner... Derbyn, anyone?

Åtvid snäpper upp sig åtskilligt såfort dom möter lag med någon publik. Dom tycker det är jätteroligt att vara i finrummet och få visa upp sig där. Dom kommer vara taggade, dock ska sägas att dom har ett snarlikt problem som även DIF handskas med denna säsong. Man kan inte leda matcher, alltså leda som i styra, inte leda som i ha fler mål än motståndaren.
Och ärligt, vi kan klara oss utan länsderbyn en säsong bara för glädjen om aik nu åker ner (något jag dock inte tror kommer hända i år, är alldeles för många matcher kvar efter uppehållet och något kommer att göras i aik under denna tid).
En av mina bästa vänner har varit med i styrelsen i ba, han har inte svarat i telefon på nästan 2 veckor nu.