2010-04-21, 22:08
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Fan vilket vanligt namn, vi har alltså prince i dif, prince i åff, prince med hjärtfel och Prince den musikaliska dvärgen.

Jepp, och Prince hårdpack.
Citera
2010-04-22, 00:12
Medlem
matte85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nayeli
I vilken situation menar du? Den när han blir skadad? Jag såg inte riktigt vad som hände och man fick aldrig någon repris på det, men ska han ha ett kort där så borde det väl även vara straff?

Tacklingen var bakifrån, visst han var på bollen men den var ganska hård och han tog spelaren samtidigt. Hade för mig att de var avblåst precis innan (kan ha fel) och då ska de inte vara straff, men dock ett kort.
Citera
2010-04-22, 09:49
Medlem
olllies avatar
den stora frågan kvarstår. Varför snackar John Guidetti som Bojan? Inser han inte att han är en blek kopia i jämförelse
Citera
2010-04-22, 09:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
den stora frågan kvarstår. Varför snackar John Guidetti som Bojan? Inser han inte att han är en blek kopia i jämförelse

Kanske blek kopia rent mediemässigt, men än sålänge en bättre spelare i Allsvenskan.
Citera
2010-04-22, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Kanske blek kopia rent mediemässigt, men än sålänge en bättre spelare i Allsvenskan.

Det säger iofs ingenting om hur bra John är..
Citera
2010-04-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Fick en liten tanke om unga hyllade tränare kontra gamla rävar.
Är det läge nu att en gång för alla slå fast att det näst intill krävs rutin och ett par gamla rävar bakom öronen på en tränare för att han ska bli riktigt bra?

Stefan Rehn o Co: Från början väldigt framgångsrika och hyllade men när det lyckade spelreceptet har tappats bort så är dom näst intill oförmögna att förändra för att utnyttja det dom har och har istället fastnat i ett omöjligt sökande..

Stahre: Väldigt hyllad för sitt första år när allt går vägen och flyter på men när det går emot så ser man inte mycket av förra årets storhet utan det man ser är fel personer på fel plats och inte mycket kämpaglöd..

Haglund: Hyllad för ett tidigt guld men trots ett fantastiskt spelarmaterial så har han stundtals fastnat i ett extremdefensivt tänkande och har väldigt svårt att ta sig ur det och när han tar sig ur det så gör han det med en all-in variant där han kastar alla spelare huvudstupa framåt istället..

Och några år tillbaka har vi Norling: Väldigt framgångsrik och hyllad för sitt sätt att utnyttja motståndarnas svagheter men hade svårt att säga stopp och körde istället slut på det egna spelet med ett förändrande för förändrandets skull..

Så. Har jag fel? Är det jag som är tråk-konservativ här eller finns det en poäng i mina tankar?

Stefan Rehn har väl lyckats utomordentligt som tränare, att han är med i ditt resonemang förstår jag inte riktigt. Detsamma gäller Stahre...

Eller hela din teori kanske är baserad på årets sju första omgångar? Isåfall kan du lika gärna såga gamla gökar som Bergstrand och Prahl.
Citera
2010-04-22, 13:13
Medlem
Ace Venturas avatar
AIK-spelarna jackar upp från guldstatus till total stjärnstatus!
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1961256/aik-s-fotbollsstjarnor-med-i-tv-serie
Citera
2010-04-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.1961256/aik-s-fotbollsstjarnor-med-i-tv-serie

Frågan är varför man väljer aik..
Citera
2010-04-22, 14:16
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twelvee
Frågan är varför man väljer aik..

För att AIK spelar på Råsunda, och Råsunda är en ganska stor arena.
Vart skulle de annars spela?
Citera
2010-04-22, 14:37
Medlem
Casabas avatar
Jag kommer ihåg att det spelades in någon scen till en film under 2000-talet på Malmö stadion där huvudpersonen "spelade" i MFF och gjorde mål i en match. Finns något klipp men kommer inte ihåg vad filmen hette, tror det var Alexander Skarsgård men är inte säker.

Då spelades scenen in precis innan avspark i alla fall så det i princip var fullsatt.
Senast redigerad av Casaba 2010-04-22 kl. 14:40.
Citera
2010-04-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Och det bästa från hela artikeln är:

"- Ja , de ska tydligen spela in en film eller något här. Det kommer att vara kameror uppsatta längs Råsunda och krypskyttar utställda. Inte riktiga så klart utan skådespelare. Det är en scen där någon politiker skulle vara på Råsunda, säger AIK:s sportchef Björn Wesström. "

Gillar Wesström, verkar alltid så totalt ointresserad av allt som inte handlar om AIK.
Citera
2010-04-22, 15:41
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Och det bästa från hela artikeln är:

"- Ja , de ska tydligen spela in en film eller något här. Det kommer att vara kameror uppsatta längs Råsunda och krypskyttar utställda. Inte riktiga så klart utan skådespelare. Det är en scen där någon politiker skulle vara på Råsunda, säger AIK:s sportchef Björn Wesström. "

Gillar Wesström, verkar alltid så totalt ointresserad av allt som inte handlar om AIK.

Det är precis den inställningen man ska ha, all fokus på sin arbetsgivare och skita i resten. Det hade sänt ut lite fel signaler om han hade börjat bröla om "jävligt häftigt med filminspelning", men han gör det snyggt Wesström. Trots att jag är Djurgårdare så gillar jag hans ärlighet, han kan stå för sitt ord och är rejäl. Lite synd dock med det där harmyntet som pryder hans överläpp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in