2010-04-05, 20:16
Medlem
Wiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungligfot
Hade det varit TFF, Gefle eller ÖSK som suttit i AIK:s nuvarande sits hade det snackats precis lika mycket.

Är du seriös? Tror du på det själv eller? Jävla TROLL!
Citera
2010-04-05, 20:16
Medlem
Karatepungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Hoppas verkligen att Viktor Lundberg får chansen istället för Martin och eventuellt att DG får chansen istället för Bojan i nästa match.
In med Kenny i målet (ej Pavey) och se hur bra han egentligen är, sämre än Maanoja lär han knappast vara.

Jag befarar det. Annars vore det ett skämt att inte byta in honom i matchen mot GAIS. Maanoja måste fan rycka upp sig. Är han fortfarande darrig efter benbrottet eller...
Citera
2010-04-05, 20:18
Medlem
Citat:
Att folk försöker förneka att AIK är laget som berör mest är komiskt.
Så fort AIK förlorar så strömmar trådarna över med "Alltid kul att AIK förlorar" "Yes, nåt att glädja sig åt iaf" "Även om det går tungt så är en ljuspunkt att AIK förlorar" o.s.v, o.s.v

Mjo och inte minst av att alla verkar så jävla insatta om hur mkt publik som går på AIKs matcher, Så fort det är en hyffsat dålig publik skrivs det på varenda forum "Mäcktigt AIK", bara kolla på DIFs forum på Svenska fans. Folk skickar ju länkar på direkten till svt text där alla ska se hur dålig publik siffra AIK haft och garvar åt det.
Citera
2010-04-05, 20:19
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung
Jag befarar det. Annars vore det ett skämt att inte byta in honom i matchen mot GAIS. Maanoja måste fan rycka upp sig. Är han fortfarande darrig efter benbrottet eller...
Utsparkarna kunde jag accepterat i de första matcherna, men vid det här laget borde han hittat precision med dem.
I luftrummet har han varit helt katastrof, där han annars brukar vara riktigt stabil.
Men spelet i luftrummet kan väl inte hämmas särskilt mycket av ett benbrott?
Citera
2010-04-05, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karatepung

Nu förstår jag vad du menar, men se över din meningsuppbyggnad. Syftningsfel så det står härliga till, GAIS har ni nämligen redan spelat mot.
Citera
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det är ju enbart roligt att prata aik här för att alla råttor blir så jävla stötta.

Det är väll något som gnager dom..
Citera
Medlem
Vuxenkos avatar
Nästa match vill jag ej se Maanoja i mål, DG eller Lundberg från start istället för Bojan, och Flavio och Burgic på topp
Citera
2010-04-05, 20:21
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simon20e
Mjo och inte minst av att alla verkar så jävla insatta om hur mkt publik som går på AIKs matcher, Så fort det är en hyffsat dålig publik skrivs det på varenda forum "Mäcktigt AIK", bara kolla på DIFs forum på Svenska fans. Folk skickar ju länkar på direkten till svt text där alla ska se hur dålig publik siffra AIK haft och garvar åt det.

gnagare gottar sig iofs lika mycket när Djurgårn haft dålig publiksiffra, varför man ens bryr sig är för mig en gåta?
Citera
2010-04-05, 20:21
Medlem
Karatepungs avatar
Citat:
Utsparkarna kunde jag accepterat i de första matcherna, men vid det här laget borde han hittat precision med dem.
I luftrummet har han varit helt katastrof, där han annars brukar vara riktigt stabil.
Men spelet i luftrummet kan väl inte hämmas särskilt mycket av ett benbrott?

Nej, man tycker inte det. Men samtidigt så får iaf jag känslan av att han är rädd för att gå in i dueller. Kommunikationen med backlinjen är ju för övrigt bedrövlig. Vi såg idag igen hur han rusar ut helt utan anledning och är nära på att ställa till det för sig.
Citera
2010-04-05, 20:23
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Nästa match vill jag ej se Maanoja i mål, DG eller Lundberg från start istället för Bojan, och Flavio och Burgic på topp
Tycker det vore helt fel att bänka Engblom som ändå varit bland de bästa i AIK.
Att bänka Flávio vore också fel då jag inte tror att Burgic/Pontus skulle matcha varandra speciellt bra..
Citera
2010-04-05, 20:23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko

Vad tyckte du om ØSK då? Det var väl en välførtjänt bortaseger, så såg det iallafall ut før den som inte håller på något av lagen?
Citera
2010-04-05, 20:24
Medlem
Gefle var ruggigt effektiva idag. Tyckte Mjällby var väl så bra spelmässigt men solklara chanser missades. Trist, Gefle är ett sånt lag man vill ha ut, men de kommer väl 10 eller nåt, i år igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in