2010-04-26, 15:59
Medlem
Någon som har info om den där Christian Kamp?
Citera
2010-04-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anma
Någon som har info om den där Christian Kamp?

varför vill du ha info om honom? och vad för info vill du ha?
Citera
2010-04-26, 20:14
Medlem
för att våra vägar har korsats och efter allt som sägs och skrivs så undrar jag vart han står ...
Citera
2010-04-26, 21:18
Medlem
guldankans avatar
Citat:
för att våra vägar har korsats och efter allt som sägs och skrivs så undrar jag vart han står ...
Det enklaste vore att du fråga Chrille Kamp själv vart han står för dagen, historiskt har han ju varit nyfiken och inte rädd att testa gränserna och olika alternativ. I övrigt en glad och skojig kille. Är det inte fjuttigt att fråga om just en privatperson på flashback på så lösa grunder?
Citera
2010-04-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Det enklaste vore att du fråga Chrille Kamp själv vart han står för dagen, historiskt har han ju varit nyfiken och inte rädd att testa gränserna och olika alternativ. I övrigt en glad och skojig kille. Är det inte fjuttigt att fråga om just en privatperson på flashback på så lösa grunder?

Det är inte riktigt på så lösa grunder som du verkar tro. Tycker inte att jag ska behöva förklara mig mer än jag har gjort. Helt upp till dig om du vill svara eller inte!

Om du sen läser igenom tråden så har det namndroppats och avslöjats en hel del...
fast du kanske bara läser sista inlägget och besvarar det utifrån noll koll på vad som har
sagts innan.

Oavsett så tack för den infon du gav
Citera
2010-04-28, 09:52
Medlem
Citat:
Det är inte riktigt på så lösa grunder som du verkar tro. Tycker inte att jag ska behöva förklara mig mer än jag har gjort. Helt upp till dig om du vill svara eller inte!

Om du sen läser igenom tråden så har det namndroppats och avslöjats en hel del...
fast du kanske bara läser sista inlägget och besvarar det utifrån noll koll på vad som har
sagts innan.

Oavsett så tack för den infon du gav

Snälla? Om du nu ska ha info, varför i hela helvetet fråga på Flashback om det? Skäms din hund!!! F.ö är han en skön och trevlig snubbe.
Citera
2010-04-28, 12:16
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Snälla? Om du nu ska ha info, varför i hela helvetet fråga på Flashback om det? Skäms din hund!!! F.ö är han en skön och trevlig snubbe.

Varför inte fråga på flashback? Folk häver ju ur sig saker till höger och vänster ändå.
Citera
2010-05-08, 11:16
Medlem
http://www.kristianstadsbladet.se/in...angmedel-.html

några från TDZ, numera BMC Prospects?
Citera
2010-09-20, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
jimmie youssef är också en stor jävla nolla, bodde i perstorp ett tag och inte fan va det något med honom.. riktig tönt

Det är det jag hävdar. Den lilla råttan var med SYNDICATE LEGION och lekte tuff genom att gå runt och hota folk i sin S.L support jacka. Men nu kommer det uppgifter att han blev påpucklad av sina fd bröder
Citera
2010-10-02, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Josm
BSK är väl dem enda som är riktigt etablerade.

BSK försvann för länge sen. En snubbe kvar har dem som ine ens håller på med något eller visar sig.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Okej så det finns alltså 4 gäng i kristianstad enligt min räkning. Ingen som vet vilka som är störst?

Med all säkerhet är $YNDICATE LEGION det största av dem gäng i kstad av gatugäng, och banditerna det största Mc gäng. Vet även att dem har nära relation och dem har varit på varandras rättegångar sista året. Vet att en support till $.L och en Bandit hade rättegång i kstad i dagarna. Både banditer och $.L var på plats. Så tillsammans kör dem över alla andra smågäng.
Citera
2010-11-06, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atomennn
Men det är bara snorungar, Egson och Gesim golade Jimmie Youssef när han slog ner båda i huvudet med en yxa, Jävla luffare och golare är vad dom är.
Tommy Klambo blev av med örat utan att hämnas. haha

Tony är en bra kille, Crille är inte så känd, men bra och snäll.

FAKTA

Haha ja och sen golade jimmie youssef Fadi när Fadi var med 6 andra medlemmar och skulle plocka Jimmie. Fucking lossssers som ringer snuten när hans egna ska ta honom.
Citera
2010-11-08, 01:00
Medlem
Har BSKs C4 Pres Jon Wallengren Muckat än?
Senast redigerad av ingella 2010-11-08 kl. 01:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in