Citat:
Ursprungligen postat av vaselin65
Hahahahaaa det största luffaren och lögnaren, Fadi gav honom en lavett mitt på stan och han sa inte ett ord. haha Han är support till rött och vitt. hahaaaa största mesen. Tror inte ens du vill träffa honom för han är bara ett litet skämt som leker neger med sina sprutor i röven.
Du skaffar ett nytt konto på flashback och i inlägg nr 4:a snackar du redan skit om en privatperson, säger nog mer om Dig än om Chrille Kamp. Chrille har varit och nosat på lite allt möjligt och luftar ofta hojen. Finns ingen anledning att skriva ner som du gör om Chrille.
Nu hänger jag inte med Fadi och sk gäng men ingen Biker i Kristianstad eller ner mot Österlen har någonsin brytt sig om att säga något negativt om honom, vem skulle bry sig.
Han har alltid varit korrekt mot dom jag känner och en egenskap som i alla fall vissa uppskattar (även om det ev inte smäller så högt bland gatans parlament) han tar väl hand om sin familj.
En sak som slog mig nu, det är ofta pojkar som växt upp utan en närvarande pappa som använder ordet Luffare, går ofta hand i hand med folk som spottar på gatan i tid och otid.