2010-11-10, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Har BSKs C4 Pres Jon Wallengren Muckat än?

Ja för länge sen, Men han är ensam medlem i bsk och kan inte bygga upp något på egen hand för $.L har tagit över hela stan med hjälp av supporters och sin undergrupp R.B.$. Sen vet jag att banditerna i k-stad backar upp RÖD O SVART $.L då.
Citera
2010-11-10, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faktagubben123
Ja för länge sen, Men han är ensam medlem i bsk och kan inte bygga upp något på egen hand för $.L har tagit över hela stan med hjälp av supporters och sin undergrupp R.B.$. Sen vet jag att banditerna i k-stad backar upp RÖD O SVART $.L då.

Jag vet även att RED & BLACK $OLDIER$ har tagit mark i k-stad. Såg 6 av dem på en bandinos klubb i k-stad. Vet även att alla bor i centrum och österäng.
Citera
2010-11-10, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalaren
Jag vet även att RED & BLACK $OLDIER$ har tagit mark i k-stad. Såg 6 av dem på en bandinos klubb i k-stad. Vet även att alla bor i centrum och österäng.

Dem är väl undergrupp till SL.
Angående Brödraskapet så sitter ett antal medlemmar i kstad inne fortfarande har jag hört.
Citera
2010-11-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josm
Dem är väl undergrupp till SL.
Angående Brödraskapet så sitter ett antal medlemmar i kstad inne fortfarande har jag hört.

Ja det stämmer att R.B.$ är underklubben till $.L, Sen stämmer det att några av bsk sitter men det är bara en som är kvar som medlem medans alla har hoppat av. Men dem är nu borträknade när det finns så många gäng i samma stad. $.L, R.B.$ som är underklubb till $.L, banditerna och ett luffar gäng som heter red 6 whait som inte har en röst ens haha Ska bli kul när dem trampar snett i en RÖD & SVART stad
Senast redigerad av vaselin65 2010-11-11 kl. 14:10.
Citera
2010-11-11, 14:02
Medlem
videostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Dom har fått en egen tråd, så läs lite i den.

https://www.flashback.org/showthrea...033782&page=20

Chrille Kamp:
http://www.facebook.com/home.php?ref...&id=1546833478

3 gemensamma vänner ((
Citera
2010-11-11, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videostar
3 gemensamma vänner ((

Ska läsa, Men har du 3 gemensamma vänner som vem??
Citera
2010-11-11, 14:12
Medlem
videostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaselin65
Ska läsa, Men har du 3 gemensamma vänner som vem??

Chrille Kamp. Aldrig träffat honom dock.
Citera
2010-11-11, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videostar
Chrille Kamp. Aldrig träffat honom dock.

Hahahahaaa det största luffaren och lögnaren, Fadi gav honom en lavett mitt på stan och han sa inte ett ord. haha Han är support till rött och vitt. hahaaaa största mesen. Tror inte ens du vill träffa honom för han är bara ett litet skämt som leker neger med sina sprutor i röven.
Citera
2010-11-11, 14:15
Medlem
videostars avatar
Citat:
Hahahahaaa det största luffaren och lögnaren, Fadi gav honom en lavett mitt på stan och han sa inte ett ord. haha Han är support till rött och vitt. hahaaaa största mesen. Tror inte ens du vill träffa honom för han är bara ett litet skämt som leker neger med sina sprutor i röven.

Nae, jag föredrar om jag slipper träffa honom.
Citera
2010-11-12, 19:00
Medlem
bodygames avatar
största skämtet jag läst! tror ni på fullaste alvar på era egna lögner jag vet och kan säga att R&W har krigare som $.L bara kan drömma om så dröm vidare grabben jag tycker det skall bli mer roligt och se när $.L trampar fel i en RÖD OCH VIT STAD
Citat:
Ja det stämmer att R.B.$ är underklubben till $.L, Sen stämmer det att några av bsk sitter men det är bara en som är kvar som medlem medans alla har hoppat av. Men dem är nu borträknade när det finns så många gäng i samma stad. $.L, R.B.$ som är underklubb till $.L, banditerna och ett luffar gäng som heter red 6 whait som inte har en röst ens haha Ska bli kul när dem trampar snett i en RÖD & SVART stad
Citera
2010-11-12, 21:57
Medlem
guldankans avatar
Citat:

Du skaffar ett nytt konto på flashback och i inlägg nr 4:a snackar du redan skit om en privatperson, säger nog mer om Dig än om Chrille Kamp. Chrille har varit och nosat på lite allt möjligt och luftar ofta hojen. Finns ingen anledning att skriva ner som du gör om Chrille.

Nu hänger jag inte med Fadi och sk gäng men ingen Biker i Kristianstad eller ner mot Österlen har någonsin brytt sig om att säga något negativt om honom, vem skulle bry sig.

Han har alltid varit korrekt mot dom jag känner och en egenskap som i alla fall vissa uppskattar (även om det ev inte smäller så högt bland gatans parlament) han tar väl hand om sin familj.

En sak som slog mig nu, det är ofta pojkar som växt upp utan en närvarande pappa som använder ordet Luffare, går ofta hand i hand med folk som spottar på gatan i tid och otid.
Senast redigerad av guldankan 2010-11-12 kl. 22:05.
Citera
2010-11-12, 23:37
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Du skaffar ett nytt konto på flashback och i inlägg nr 4:a snackar du redan skit om en privatperson, säger nog mer om Dig än om Chrille Kamp. Chrille har varit och nosat på lite allt möjligt och luftar ofta hojen. Finns ingen anledning att skriva ner som du gör om Chrille.

Nu hänger jag inte med Fadi och sk gäng men ingen Biker i Kristianstad eller ner mot Österlen har någonsin brytt sig om att säga något negativt om honom, vem skulle bry sig.

Han har alltid varit korrekt mot dom jag känner och en egenskap som i alla fall vissa uppskattar (även om det ev inte smäller så högt bland gatans parlament) han tar väl hand om sin familj.

En sak som slog mig nu, det är ofta pojkar som växt upp utan en närvarande pappa som använder ordet Luffare, går ofta hand i hand med folk som spottar på gatan i tid och otid.

Nu fattar jag inte ett dugg. Vad jag vet är att någon blev bannad för att ha debatterat med sig själv, i tråden om Uppsala.
Det verkar som att samma människa är tillbaka och försöker styra den här debatten.
Nä, jag blir inte klok på det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in