2009-12-10, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Josm
Finns inte så många farliga typer i Kristianstad, brödraskapet finns men har inte hört något från dem på länge. Finns en hel del albaner både i Hässleholm och Kristianstad men man behöver inte frukta dem, är mest typiska café-blattar som sitter där på dagarna och göra lite småbrott på kvällarna.

Ah, kan du typ namnge grabbarna från Hässleholm och Kristianstad?
Citera
2009-12-12, 15:56
Medlem
cuchillos avatar
känner bara till den `äldre` generationen av dom du nämner och ingen av dom anses som `farliga` direkt även om dom nog gärna vill framhäva sig som det..
Citera
2009-12-12, 19:56
Medlem
AndersEklunds avatar
Någon som vet något om Top Dogz i kristianstad. Har sett dom mycket ute på stan med västarna. Igår såg jag bl.a Chrille kamp med hans 3 compadres gå sakta och spänna sig i stan och har Tommy K. fått full väst i Top dogz?
Citera
2009-12-13, 01:00
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Någon som vet något om Top Dogz i kristianstad. Har sett dom mycket ute på stan med västarna. Igår såg jag bl.a Chrille kamp med hans 3 compadres gå sakta och spänna sig i stan och har Tommy K. fått full väst i Top dogz?

Dom har fått en egen tråd, så läs lite i den.

https://www.flashback.org/showthrea...033782&page=20

Chrille Kamp:
http://www.facebook.com/home.php?ref...&id=1546833478
Senast redigerad av Softail 2009-12-13 kl. 01:03.
Citera
2009-12-15, 16:45
Medlem
AndersEklunds avatar
Vilket gäng är störst i kristianstad? Det finns väll Top Dogz, BSK och Red Devils här? syndicate legion med eller??? Iaf, Vilket gäng är störst i krstd
Citera
2009-12-16, 02:13
Bannlyst
Citat:
Vilket gäng är störst i kristianstad? Det finns väll Top Dogz, BSK och Red Devils här? syndicate legion med eller??? Iaf, Vilket gäng är störst i krstd

Vet inte vem som är störst, men att S.L finns i kristianstad är säkert.
Citera
2009-12-16, 12:59
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mateus
Vet inte vem som är störst, men att S.L finns i kristianstad är säkert.

Okej så det finns alltså 4 gäng i kristianstad enligt min räkning. Ingen som vet vilka som är störst?
Citera
2009-12-16, 13:05
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Red Devils MC, finns dom verkligen i Kristianstad? Trelleborg och Landskrona visste jag, men inte Krisianstad.
Citera
2009-12-16, 22:59
Medlem
Citat:

BSK är väl dem enda som är riktigt etablerade.
Citera
2009-12-21, 23:38
Medlem
bluemoons avatar
Top Dogz var på maxi ikväll. Köpte lite korv såg jag
Citera
2009-12-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Red Devils MC, finns dom verkligen i Kristianstad? Trelleborg och Landskrona visste jag, men inte Krisianstad.
Endast Trelleborg vad jag har för mig.
Citera
2009-12-23, 14:35
Medlem
Bor en del juggar och albaner i dom områdena men inga värda namnet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in