Citat:
Ursprungligen postat av
Mycatisonfire
Det där tror jag inte ett dugg på, måste vara något fel i deras relation i sådant fall.
Vem skulle inte dela med sig tills sina föräldrar o syskon om de var goda för flera hundra miljoner medans de närstående bodde utanförskapsområdem och/eller hade ett ytterst lågbetalat arbete.
Föräldrarna trivs väl i förorten. De har bott där hela livet, har vänner och trivs där.
Han har säkerligen betalat av eventuella lån mm, gett dom "fickpengar" men miljonärer vill de nog inte bli. Jag har dock för mig att han köpte ett radhus åt sin mamma?
ps. Det är inte alla som hade ändrat sitt sätt att leva bara för att de hade blivit miljonärer. Vi har redan sett gång på gång vad som hänt med människor som vunnit stora pengar på lotto. Allt går åt helvete. Folk kan inte hantera det. De har säkert fått lite pengar men vill inte ha mer än så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gary-loomis
Märkligt att Zlatan själv blev raka motsatsen.
Klart han blev motsatsen. Fattig i halva sitt liv, nu tar han alla chanser han kan för att inte hamna där igen. Han är redan god för många miljoner, men han vill väl dels bygga upp ett varumärke (sig själv).