2018-05-13, 01:25
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
sämsta matchen i galaxy so far???
Var ju centimeter ifran en dromfrispark.
Citera
2018-05-13, 15:06
Medlem
pestloppans avatar
Jag vet inte i vilken Zlatantråd detta inlägg borde postas. men jag provar här.

Zlatan-supportern Björn Ranelid går bananas över att miljardären Zlatan horar för ett spelbolag:

"Om du hade kloka rådgivare i ditt liv och om du verkligen månade om barnen och alla människorna som bor och lever på Rosengård i Malmö, så skulle du starta och finansiera en skola i ditt namn där. Att du lånar ditt namn och din person till ett spelbolag är det mest oöverlagda som du hittills gjort i din karriär".

"Vad tänkte du på när du satte din insamlade kärlek och respekt från det svenska folket i pant mot ett simpelt spelbolag som lovar hårda satsningar och snabba pengar?
Du uppmanar i stora annonser i tidningarna människor att satsa hårt: Bethard.
Det är osmakligt och tyder på girighet efter pengar. Bör det inte räcka med att du redan är miljardär i svenska kronor?
Du kastar en bumerang som kommer att träffa dig i nacken värre än någon spark som du fått i din fotbollskarriär".

Ranelid vore förstås inte Ranelid om han inte fick skryta lite om sig själv också:

"När du har spelat din sista match i karriären fortsätter jag att skriva böcker och att framträda inför publik. Min hjärna, min själ och mitt språk varar längre än dina talanger och din förmåga att glänsa på en fotbollsplan".

Själv håller jag helt med Ranelid, och är hjärtligt trött på Z och hans överlägsna flin just nu. Kan han inte bara försvinna? Men vad tycker ni andra där ute?

https://www.expressen.se/kvp/kronikorer/bjorn-ranelid/ranelid-ett-oppet-brev-till-zlatan-ibrahimovic/
Citera
2018-05-13, 15:58
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag vet inte i vilken Zlatantråd detta inlägg borde postas. men jag provar här.

Zlatan-supportern Björn Ranelid går bananas över att miljardären Zlatan horar för ett spelbolag:

"Om du hade kloka rådgivare i ditt liv och om du verkligen månade om barnen och alla människorna som bor och lever på Rosengård i Malmö, så skulle du starta och finansiera en skola i ditt namn där. Att du lånar ditt namn och din person till ett spelbolag är det mest oöverlagda som du hittills gjort i din karriär".

"Vad tänkte du på när du satte din insamlade kärlek och respekt från det svenska folket i pant mot ett simpelt spelbolag som lovar hårda satsningar och snabba pengar?
Du uppmanar i stora annonser i tidningarna människor att satsa hårt: Bethard.
Det är osmakligt och tyder på girighet efter pengar. Bör det inte räcka med att du redan är miljardär i svenska kronor?
Du kastar en bumerang som kommer att träffa dig i nacken värre än någon spark som du fått i din fotbollskarriär".

Ranelid vore förstås inte Ranelid om han inte fick skryta lite om sig själv också:

"När du har spelat din sista match i karriären fortsätter jag att skriva böcker och att framträda inför publik. Min hjärna, min själ och mitt språk varar längre än dina talanger och din förmåga att glänsa på en fotbollsplan".

Själv håller jag helt med Ranelid, och är hjärtligt trött på Z och hans överlägsna flin just nu. Kan han inte bara försvinna? Men vad tycker ni andra där ute?

https://www.expressen.se/kvp/kronikorer/bjorn-ranelid/ranelid-ett-oppet-brev-till-zlatan-ibrahimovic/

När det kommer till oförblommerad narcissism är det väl ändå jämnt skägg mellan Ranelid och Zlatan?
Citera
2018-05-13, 16:05
Medlem
Lostworlds avatar
Texaspubliken hånade Zlatan.
Banderoller med texten "En man är inget lag" och "Texas is bigger than Zlatan" syntes på läktaren.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/har-hanas-zlatan-av-fansen-pa-svenska/
Citera
2018-05-13, 16:57
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
När det kommer till oförblommerad narcissism är det väl ändå jämnt skägg mellan Ranelid och Zlatan?

Jodå!
Citera
2018-05-13, 21:34
Medlem
lagerhyllans avatar
Hur ser de ut i MLS? Hur många lag går till slutspel? Kanske dags att börja vinna lite nu så man inte missar det.
Citera
2018-05-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Texaspubliken hånade Zlatan.
Banderoller med texten "En man är inget lag" och "Texas is bigger than Zlatan" syntes på läktaren.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/har-hanas-zlatan-av-fansen-pa-svenska/

Som jag sa för länge sedan, Den attityd Zlatan har hatar man i USA. Han har inte fattat någonting.

Var är alla som var övertygade om att Zlatan var given i landslaget. Jag såg inte hans namn när VM-laget 2018 presenterades.

Zlatan i samma mening som svensk fotboll kommer vara borta innan kräftpremiären.
Citera
2018-05-16, 04:22
Medlem
zlatan sa att han skulle till vm. undrar i vilken form/roll han tänkte sig...

håller med om bethard.

förvånad att de stora inte gör mer för fattiga. typ som zetterberg gör i kenya. fatta så mkt goodwill det hade gett.
Citera
2018-05-16, 05:00
Medlem
WeeMans avatar
Zlatan kommer att ga bananas nu nar han forsvinner ut i periferin.

En uppmarksamhetsknarkare pa dekis kommer inte att vara en vacker syn. Men mojligtvis underhallande :-D
Citera
2018-05-16, 13:01
Medlem
BarryHeros avatar
Varför tackade Zlatan nej till VM?

- Var det för att han känner sig helt klar med landslaget?
- Var det för att han inte ville ta en plats ifrån kvalhjältar som Mackan Berg, Ola Toivonen, John Guidetti, och Isaac Kiese Thelin?
- Var det för att han trodde att han inte skulle bli uttagen?
- Var det för att han inte kände sig i form?
- Var det för att han kände att han hade för mycket att förlora genom en eventuellt svag VM-insats?
Citera
2018-05-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Var det för att han känner sig helt klar med landslaget?

Var det för att han inte ville ta en plats ifrån kvalhjältar som Mackan Berg, Ola Toivonen, John Guidetti, och Isaac Kiese Thelin?

Var det för att han trodde att han inte skulle bli uttagen?

Var det för att han inte kände sig i form?

Var det för att han kände att han hade för mycket att förlora genom en eventuellt svag VM-insats?

Kvalhjälten Kiese-Thelin.

BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Citera
2018-05-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
zlatan sa att han skulle till vm. undrar i vilken form/roll han tänkte sig...

håller med om bethard.

förvånad att de stora inte gör mer för fattiga. typ som zetterberg gör i kenya. fatta så mkt goodwill det hade gett.

Foppa likaså.

En del kommer aldrig fatta det där med pengar. De skulle sälja sina nära och kära om bara tillfälle gavs. Det finns vissa grupper i Sverige idag där yta och fasad är allt.

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

- Var det för att han känner sig helt klar med landslaget?
- Var det för att han inte ville ta en plats ifrån kvalhjältar som Mackan Berg, Ola Toivonen, John Guidetti, och Isaac Kiese Thelin?
- Var det för att han trodde att han inte skulle bli uttagen?
- Var det för att han inte kände sig i form?
- Var det för att han kände att han hade för mycket att förlora genom en eventuellt svag VM-insats?

Kanske kände han att insatsen EM 2016 skulle bli svår att toppa, två förstapriser och allt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in