2018-04-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Jag tror ändå att så länge han backar upp det och gör massa mål i ligan så är det lugnt, men om han skulle underprestera så framstår han verkligen som en riktig loser och clown.

Kan du föreställa dig Troy Aikman eller Wayne Gretzky köra samma stil?

Muhammad Ali kunde det, men han var ensam i ringen. Då är det annorlunda.
Citera
2018-04-20, 13:16
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Shit alltså. Den här tråden kommer leva när z sitter på ålderdomshems i en rullstoll med syrgastub.

Släng in han i 90e vettja
Citera
2018-04-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14
Shit alltså. Den här tråden kommer leva när z sitter på ålderdomshems i en rullstoll med syrgastub.

Jag gissar att tråden kommer ebba ut rejält så fort laguppställningen presenteras. Är det sedan så att zlatten offentligt fortsätter sitt "Volvo sålde inga bilar innan mej, kungen är kung i Stockholm men jag är kung i Sverige, svenskar är rasister, jag satte Sverige på kartan" så visst då lever den kanske ett tag till.
Citera
2018-04-20, 14:27
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Zlatans senaste utspel: ”Jag åker till VM”
https://www.svt.se/sport/fotboll/zlatans-senaste-utspel-om-vm-jag-kan-inte-saga-mer

Men han säger inte om han ska spela eller ej när han frågas. Väldigt mycket hysch-hysch om han ska spela. Förstår inte varför det ska vara så svårt att ge ett svar.
Citera
2018-04-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.svt.se/sport/fotboll/zlatans-senaste-utspel-om-vm-jag-kan-inte-saga-mer

Men han säger inte om han ska spela eller ej när han frågas. Väldigt mycket hysch-hysch om han ska spela. Förstår inte varför det ska vara så svårt att ge ett svar.
Han åker dit som Visa-ambassadör. Allt är ett litet fult pr-trick av Zlatan.
Citera
2018-04-20, 16:32
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Du har missförstått. Det är förbundskaptenen som bestämmer vem som ska spela VM, inte Zlatan - som för övrigt slutade i landslaget efter EM 2016. Om han skulle ändra sig får han till att börja med kontakta Janne Andersson och meddela att han står till förfogande, sedan är det upp till denne att avgöra om Zlatan ska få en plats i truppen (och på vems bekostnad). Eftersom detta inte har skett så borde saken vara utagerad, men Zlatan vill ha pr och media vill ha läsare/tittare/klick så därför fortsätter man att blåsa upp minsta lilla yttrande från halvguden till orimliga proportioner som både lättlurade Zlatanister och kritiker sväljer med hull och hår.
Citera
2018-04-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Zlatan är idrottsvärldens största troll
Det komiska är att folk fortfarande blir upprörda, kränkta, arga och bara helt galen av allt svammel han säger.

För mig är det fascinationen hur reklam, ytlighet genomsyrar samhället.
Att vara en narcissist fungerar tydligen, och det bevisar att reptilhjärnan fortsatt är våran största egenskap sedan neandertalaren gjorde sina första steg.
Senast redigerad av Gary-loomis 2018-04-20 kl. 16:40.
Citera
2018-04-20, 17:11
Medlem
Det står ju redan nu solklart för den som kan associera det minsta att Zlatan INTE kommer att spela fotboll sommaren 2018 iförd en svensk landslagsdress i VM turneringen.

Han kommer uppenbarligen att vara på plats,men i vilken funktion får den som är intresserad kolla.

Själv är jag numera helt kall gällande Den Självutnämnde.Han är passe i landslaget,och därmed är jag nöjd och glad.
Citera
2018-04-20, 17:14
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14

Våran största idrottsman någonsin och största svensken sedan Ingemar Bergman. Så visst kommer han att diskuteras flitigt under återstoden av sitt liv.
Citera
2018-04-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Våran största idrottsman någonsin och största svensken sedan Ingemar Bergman. Så visst kommer han att diskuteras flitigt under återstoden av sitt liv.

Elaborera gärna.
Citera
2018-04-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jag gissar att tråden kommer ebba ut rejält så fort laguppställningen presenteras. Är det sedan så att zlatten offentligt fortsätter sitt "Volvo sålde inga bilar innan mej, kungen är kung i Stockholm men jag är kung i Sverige, svenskar är rasister, jag satte Sverige på kartan" så visst då lever den kanske ett tag till.

Handlar väl snarare om att befolkningen överlag är korkade, och han utnyttjar det utan att egentligen veta om det.
Citera
2018-04-20, 17:50
Medlem
Fashwaves avatar
I Jimmy Kimmberly eller vad den ointressanta talkshowen och programledaren heter så skämde Zlatan Ibrahimovic ut sig totalt.
Endast en respektblatte och möjligtvis en tioåring kan ha blivit imponerad av den oerhört omogna men kompetenta fotbollsspelaren.

Jag spyr när jag ser Zlatan i TV bete sig som en bortskämd grottmänniska utan sjukdomsinsikt.
Megalomania.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in