2017-11-18, 20:45
Medlem
Cents4s avatar
Såg ganska pigg ut av det lilla man såg, ställer mig dock frågandes om hur de ska spela när man har Lukaku. Han lär ju inte vara särskilt sugen att gå ut på en kant för Zlatans skull. Mourinho har nog en del att fundera på.
Citera
2017-11-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Zlatan drar ett ”lions don’t recover like humans” för vilken gång i ordningen och möts av en gapskrattande Pogba. Tröttnar man aldrig på den humorn? Viasat-studion i samma anda också. Åslund enda som är lite kritisk.

Det är ju helt okej humor tycker jag. Nu väntar jag på att Pogba eller Lukkaku jämför sig med en svart mamba nästa gång de gör mål
Citera
2017-11-19, 19:16
Medlem
Det var en värre knäskada än bara korsbandet tydligen. Undrar vad det var mer som var skadat i knät? Menisker?
Citera
2017-11-19, 19:18
Medlem
Hörde ni förresten intervjun med Gradvall där Zlatan helt utan ironi säger typ: Vid frukost hade jag tagit över Sverige, vid lunch Europa, och vid middag hade jag tagit över världen.
Citera
2017-11-19, 19:26
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Hörde ni förresten intervjun med Gradvall där Zlatan helt utan ironi säger typ: Vid frukost hade jag tagit över Sverige, vid lunch Europa, och vid middag hade jag tagit över världen.

Hörde det en sån stark mental inställning han har alltså och nu är han tillbaks på fotbollsplanen
Citera
2017-11-19, 20:11
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Det var en värre knäskada än bara korsbandet tydligen. Undrar vad det var mer som var skadat i knät? Menisker?

När korsbandet ryker brukar ofta även menisken skadas. Vet inte varför Zlatan inte vill berätta "allt", det ökar ju bara värdet av HANS OTROLIGA BRAGD att komma tillbaka efter skadan snabbare och starkare än någon annan i världshistorien (nu gissar jag bara, men jag antar att det är så han ser på saken).
Citera
2017-11-19, 20:47
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Z nobbar galan imorn. Tecken på att han fått info om att han inte får priset i år? Om så är fallet så är det ju Z style, så föga förvånande. Nu kommer det istället heta att han fokuserar på onsdagens CL.
Citera
2017-11-19, 20:56
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Z nobbar galan imorn. Tecken på att han fått info om att han inte får priset i år? Om så är fallet så är det ju Z style, så föga förvånande. Nu kommer det istället heta att han fokuserar på onsdagens CL.

så går när man sätter galan så damspelarna kan gå. innan har de alltid varit så att herrarna gått men nu ligger de på en CL vecka.

tror inte ens forsberg och VNL kommer kunna gå.
Citera
2017-11-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
så går när man sätter galan så damspelarna kan gå. innan har de alltid varit så att herrarna gått men nu ligger de på en CL vecka.

tror inte ens forsberg och VNL kommer kunna gå.

Tror du inte TV4 planerade in galan i somras efter möjligheten att Sverige kunde nå play off? Det kunde ha velat sig illa att om de inte gjort det då hade galan legat förra måndagen........ Undrar vad TV4s ledning gjort då?
Citera
2017-11-19, 22:21
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Tror du inte TV4 planerade in galan i somras efter möjligheten att Sverige kunde nå play off? Det kunde ha velat sig illa att om de inte gjort det då hade galan legat förra måndagen........ Undrar vad TV4s ledning gjort då?

vi körde ju galan för två års sen innan playoffet mot Danmark.
Senast redigerad av Hunden007 2017-11-19 kl. 22:25.
Citera
2017-11-19, 23:07
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99

Zlatan ska inte ha guldbollen i år.Zlatan ska inte bli årets anfallare.
Det vore tragiskt.
Punkt.
Citera
2017-11-20, 03:10
Medlem
Trillskes avatar
Ja nä, det lär inte bli någon guldboll. Även om han skött skadeperioden helt exemplariskt så är det ju inte riktigt bäst skadad de tävlar om.

Forsberg given om vi ska plocka ut Sveriges bäste spelare. Han är ju inte lika unik som Zlatan så det verkar flyga under radarn, men faktum är att det är en av de bättre spelarna vi haft i den åldern. Lyckas han finputsa de sista bitarna är han en världsspelare över 2/3 av planen om ett par år.

Blir det mer av det där gullgull-larvet, som det blir av pris ibland, skulle det ju plötsligt kunna bli Granqvist.

Absolut roligaste de kunde gjort är ju att som satirisk kommentar åt "extremistisk polarisering av sakfråga" dela ut priset till någon av herrarnas fruar, för att hon varit så supportande med allt runt omkring.

------------------

Mäktig comeback av Zlatan i övrigt. Får se om han kan ta en plats som joker, inhoppare osv. Han har egentligen kvaliteten för att kriga om en ordinarie plats, inte det, utan det faktum att han är enormt bra i just rollen att komma in och styra upp matcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in