Citat:
Ursprungligen postat av
DurexPlayHeat
Jag älskar atletico just för detta. springer de mest av alla lag? Älskar paul Scholes o roy Keane
Det är också detta som är lite problemet med Z anser jag. Det krävs att andra gör grovjobbet.
En riktig högoddsare hade väl varit om han gick till nåt mittenlag typ Everton el Stoke

och han annonserar att det alltid varit hans våta dröm att få lira där. Och att detta lag sen värvar ett antal vattenbärare...
jag försökte att hitta lite information om vilket lag som springer mest men det var svårt att hitta. Jag hittade bara när de mötte Real och Barcelona, då sprang de ungefär en mil mer än motståndarna per match, vilket är väldigt mycket. Lågt bollinnehav men kämpade enormt och sprang mycket.

Jag gillar också att se hur mycket Atletico kämpar. Därför så har jag Simeone sm drömtränare för United. Hade älskat att få in den glöden i truppen där alla kämpar för varandra. Ungefär som Leicester den här säsongen.
Jag ser det inte helt omöjligt att Zlatan skulle gå till ett mittenlag, men jag ser bara ett lag som kan locka då, West Ham. Han får bo i London, de är på väg in i en helt ny arena och ett nytt projekt, samt att de kan betala precis vad han kräver också.