2016-05-25, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det är väldigt många rykten just nu och från många trovärdiga källor också för att man ska ta det som ett ogrundat rykte. Skulle säga 70% som läget är just nu.

Väldigt svårbedömt att säga hur bra United är just nu. Tittar man på varje enskild spelare så är det inte jättemycket nytt som behövs för att stärka laget. Det som gör det svårt att bedöma är att man hade en tränare som inte var intresserad av att vinna matcher eller att spela bra fotboll.

Jag tror inte att Atletico är intresserade av honom. Har helt enkelt lika bra alternativ redan i laget utan att dra på sig en till ordentlig lönekostnad. Atletico's lag bygger dessutom väldigt mycket på lagsammanhållning och att alla jobbar stenhårt, vilket jag tror att Zlatan skulle förstöra och därmed göra laget sämre.

Jag älskar atletico just för detta. springer de mest av alla lag? Älskar paul Scholes o roy Keane

Det är också detta som är lite problemet med Z anser jag. Det krävs att andra gör grovjobbet.

En riktig högoddsare hade väl varit om han gick till nåt mittenlag typ Everton el Stoke och han annonserar att det alltid varit hans våta dröm att få lira där. Och att detta lag sen värvar ett antal vattenbärare...
Citera
2016-05-25, 13:54
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Jag älskar atletico just för detta. springer de mest av alla lag? Älskar paul Scholes o roy Keane

Det är också detta som är lite problemet med Z anser jag. Det krävs att andra gör grovjobbet.

En riktig högoddsare hade väl varit om han gick till nåt mittenlag typ Everton el Stoke och han annonserar att det alltid varit hans våta dröm att få lira där. Och att detta lag sen värvar ett antal vattenbärare...

jag försökte att hitta lite information om vilket lag som springer mest men det var svårt att hitta. Jag hittade bara när de mötte Real och Barcelona, då sprang de ungefär en mil mer än motståndarna per match, vilket är väldigt mycket. Lågt bollinnehav men kämpade enormt och sprang mycket.
Jag gillar också att se hur mycket Atletico kämpar. Därför så har jag Simeone sm drömtränare för United. Hade älskat att få in den glöden i truppen där alla kämpar för varandra. Ungefär som Leicester den här säsongen.

Jag ser det inte helt omöjligt att Zlatan skulle gå till ett mittenlag, men jag ser bara ett lag som kan locka då, West Ham. Han får bo i London, de är på väg in i en helt ny arena och ett nytt projekt, samt att de kan betala precis vad han kräver också.
Citera
2016-05-25, 14:28
Medlem
BarryHeros avatar
De Gea
Darmian - Jones - Smalling - Shaw
Valencia - Schweinsteiger - Mata - Martial
Rooney
Ibrahimovic
Citera
2016-05-25, 15:43
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
De Gea
Rooney
Ibrahimovic
Martial som yttermittfältare med det där mittfältet hade varit spännande att se, hade nog släppt in många mål.
Det skulle vara väldigt roligt att se Z i pl då han inte skulle spela i ett lag som totalt dominerat varje match i ligan som psg gjort. Jag är dock rädd för zlatanrunkandet i studion om han går dit som jag avskyr.
Citera
2016-05-25, 15:52
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jag tror han skulle få fler målchanser i Arsenal än han kan få i Man U. De har ett bättre mittfält (ja hans egen rörlighet spelar roll) Värt att gå ned i lön för att få spela för Arsenal.
Senast redigerad av freeriderXII 2016-05-25 kl. 15:55.
Citera
2016-05-25, 15:56
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Jag tror han skulle få fler målchanser i Arsenal än han kan få i Man U. (ja hans egen rörlighet spelar roll) Värt att gå ned i lön för att få spela för Arsenal.

Precis allt tyder på att han går till United, det finns noll rykten om Arsenal.
Citera
2016-05-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Det skulle vara väldigt roligt att se Z i pl då han inte skulle spela i ett lag som totalt dominerat varje match i ligan som psg gjort. Jag är dock rädd för zlatanrunkandet i studion om han går dit som jag avskyr.
Går han till Man. United så slipper vi ju Zlatansnacket i CL-studion, alltid något att glädjas åt. PL-studion kommer dock bli outhärdlig, i synnerhet om Bojan ska vara med.
Citera
2016-05-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
De Gea
Rooney
Ibrahimovic

Hade blivit ett mittenlag som bäst.
Citera
2016-05-25, 19:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet
Går han till Man. United så slipper vi ju Zlatansnacket i CL-studion, alltid något att glädjas åt. PL-studion kommer dock bli outhärdlig, i synnerhet om Bojan ska vara med.

Undrar hur de skulle reagera om han nu gick till Al Sadd SC eller till Kina. Skulle Johanna Fränden med flera ens hänga på då och fortsätta rapportera om honom och skulle typ fyran köpa in rättigheterna till Qatars högsta liga. Skulle nog bli en del del sura miner
Citera
2016-05-25, 20:04
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Undrar hur de skulle reagera om han nu gick till Al Sadd SC eller till Kina. Skulle Johanna Fränden med flera ens hänga på då och fortsätta rapportera om honom och skulle typ fyran köpa in rättigheterna till Qatars högsta liga. Skulle nog bli en del del sura miner

Jag hoppas fan han går till Burkina Fasos division 5 bara för att jävlas. Dock är det väl rätt sannolikt att det blir Man U. Antagligen på ettårskontrakt.
Citera
2016-05-25, 21:18
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Var och en är väl berättigad till sin uppfattning och åsikt. Om du tar på dig läsglasögonen och läser mitt inlägg igen så ser du att jag skrev att jag liknar PSG som ett jippo. Inte Zlatan.

Det har pumpats in miljarder i PSG och jag är övertygad om ett PSG "b-lag" med Cavani i spetsen flankerad av Lucas och Lavezzi (?) säkert hamnat mkt högt i franska ligan, sannolikt tvåa.

Det råder mycket delade åsikter här huruvida franska ligans kaliber är stark eller ej. Jag skulle klassa den som 5 eller 6 (kanske 7) bästa ligan i Europa och väldigt polariserad med ett (1) starkt lag.

Du kallade den franska ligan för jippo trots att den, som du själv skriver, tillhör de bästa ligorna i Europa (och därmed världen). 5-6 i Europa, är det ett jippo? Att PSG dominerat så totalt beror ju just på att de köpt in spelare som Zlatan, dvs gjort laget till ett av världens bästa. För det är ju bara på det viset man kan vinna Ligue 1 så överlägset. Att köpa in idel absolut världsklass.

Finns ju en anledning till att de allra bästa ligorna köper in så mycket spelare från just Ligue 1. För det är det som gör att en liga kan vara världens bästa. Man köper in de bästa, som ofta kommer från Ligue 1.
Citera
2016-05-25, 21:28
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Det skulle nog vara skillnad mellan Qatar & Kina. En flytt till en arabliga vore en alltför uppenbar nedtrappning för pengarnas skull. Då skulle han nog försvinna rejält från rampljuset & endast förekomma i regelbundna matchnotiser. Kina däremot skulle nog kunna framställas som den nya stormakten i världen. Att han blir lite pionjär & nysatsar i ett megastort land. Då skulle nog media satsa rejält på Kina. Kanske inte sända matcher med andra lag, men ändå göra en storsatsning för att bevaka Kina både inom & utanför fotbollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in