Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Ett nytt fantastiskt mål idag av Ibra och ännu en fantastisk säsong från Zlatan. Inte fan skall han varva ner i MLS nästa säsong såsom spekulationen har varit länge?

Han har ett par säsonger kvar i kroppen på europeisk toppnivå.
Ja skaplig balja det där. Efter två misslyckade (men bra) cykelsparkar den senaste tiden. Märks att han börjar närma sig toppformen. Mer sånt här vill jag se, lite mer vågat spel, tycker det varit lite ont om det på senaste tiden annars.
Det där snacket om MLS tycker jag är intressant. För det ska bli intressant att se om Zlatan står vid sitt ord att den dagen han inte utvecklas längre så kommer han att sluta. Han har flera gånger sagt det under sin karriär och att han inte är den typen som kommer att varva ner utan att han ska spela på högsta möjliga nivå tills han inte är tillräckligt bra längre. Jag hoppas att han står för det ordet. Gillar inte dessa utflykter till sämre ligor som har blivit populärt på senare år.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cambijao
Mourinho till United och så hämtar han in Zlatan? Hade ju varit trevligt att se honom avsluta karriären med sin favorit.
Kan mycket väl bli så känns det som. Tror det skulle gå väldigt bra också faktiskt. United behöver en spelare med lite pondus som kan göra mål.