2016-05-24, 13:17
Medlem
OM nu Zlatan går till United(om han synts i Manchester kan han faktiskt förhandla med City också, liksom Liverpool som ligger 3-4 mil från Manchester) så undrar jag hur han ska anpassa sina divaliteter? Fergussons ande ligger tung över klubben. Hur kommer Wayne Rooney att tolerera ev divafasoner från Zlatan.
Citera
2016-05-24, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Varför skulle du inte gilla zlatan i united då ni är kända för att ha idioter i laget som gillar att hetsa och vara fula?

Med zlatan till United kanske det lockar fler spelare att vilja gå till united för ni har varit och är skit sen SAF lämnade och kommer aldrig aldrig aldrig komma i närheten utav den topp nivån igen, Zlatan kan göra united intressant ett år innan ni blir nya everton.

Nämn de.
Citera
2016-05-24, 13:22
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt
Nämn de.

cantana, fellaini öööö?
Citera
2016-05-24, 13:27
Medlem
dannees avatar
Hur många straffmål har zlatte gjort denna säsong?
Hela psg bygger ju på att sätta up zlatan... Inte konstigt han gjort mål. Hoppas han går till United.

Kanske han kan bli en sub som henke larsson i barca om zlatan e för gammal för tempot.

I vilken klubb har zlatan varit störst?
Inter, milan eller psg?
I inter vann han skytteligan å fixade första ligatitel på lång tid hm...
Citera
2016-05-24, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
cantana, fellaini öööö?

Finns ingen United supporter som gillar Fellaini. Cantona hade charmig arrogans, Zlatan är en översittande psykopatisk diva med storhetsvansinne. Han passar inte in i Uniteds filosofi där lagandan är det viktigaste.
Citera
2016-05-24, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
OM nu Zlatan går till United(om han synts i Manchester kan han faktiskt förhandla med City också, liksom Liverpool som ligger 3-4 mil från Manchester) så undrar jag hur han ska anpassa sina divaliteter? Fergussons ande ligger tung över klubben. Hur kommer Wayne Rooney att tolerera ev divafasoner från Zlatan.

Inte en chans med Guardiola där.
Citera
2016-05-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Det kommer bli fellatio och "nu ska vi sticka våra tungor så långt upp i hans rear end att vi kan känna vad han har ätit till lunch idag" - varenda dag!

Kommer man orka med allt medieåmande runt omkring?

Det är väl i.o.f. mer underhållande om han går till Man U, men Viasat och all annan media förstör allt.

Aftonbladets PL-reporter får flytta från London och bosätta sig i Manchester och bara skriva Manchester. Viasat kommer säkert att visa Man U så mycket de bara kan, men Man U, Liverpool, City, Arsenal och Chelsa dominerar ju redan deras sändningar.

Tror inte många kommer att kolla C Mores franska sändningar precis. Jag såg totalt en match med Zlatan och det var för att undvika Eurovisionen
Citera
2016-05-24, 19:31
Medlem
Marquesos avatar
Hade varit riktigt kul om Zlatan gick till United och med dem till en Europa League-final på Friends. Det må vara många klasser lägre än CL, men tanken att Zlatan skulle kunna vinna en europeisk titel på hemmaplan är trevlig.
Citera
2016-05-24, 23:19
Medlem
freeriderXIIs avatar
Zlatan borde kräva av Man U att byta klubbmärke (från djävul till varför inte t.ex. en korsriddare) för att ställa upp.

Sedan kan han satsa framåt.
Citera
2016-05-25, 03:15
Medlem
hur säkert är det att han går till man united?

hur pass bra är United i dagsläget?

jag undrar lite varför a.madrid inte var aktuellt för Z.
Citera
2016-05-25, 03:39
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
hur säkert är det att han går till man united?

hur pass bra är United i dagsläget?

jag undrar lite varför a.madrid inte var aktuellt för Z.

Det är väldigt många rykten just nu och från många trovärdiga källor också för att man ska ta det som ett ogrundat rykte. Skulle säga 70% som läget är just nu.

Väldigt svårbedömt att säga hur bra United är just nu. Tittar man på varje enskild spelare så är det inte jättemycket nytt som behövs för att stärka laget. Det som gör det svårt att bedöma är att man hade en tränare som inte var intresserad av att vinna matcher eller att spela bra fotboll.

Jag tror inte att Atletico är intresserade av honom. Har helt enkelt lika bra alternativ redan i laget utan att dra på sig en till ordentlig lönekostnad. Atletico's lag bygger dessutom väldigt mycket på lagsammanhållning och att alla jobbar stenhårt, vilket jag tror att Zlatan skulle förstöra och därmed göra laget sämre.
Citera
2016-05-25, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
. Franska ligan är riktigt bra & har alltid varit. Hans prestation i Paris är närmast otrolig, det var verkligen inget jippo.

Var och en är väl berättigad till sin uppfattning och åsikt. Om du tar på dig läsglasögonen och läser mitt inlägg igen så ser du att jag skrev att jag liknar PSG som ett jippo. Inte Zlatan.

Det har pumpats in miljarder i PSG och jag är övertygad om ett PSG "b-lag" med Cavani i spetsen flankerad av Lucas och Lavezzi (?) säkert hamnat mkt högt i franska ligan, sannolikt tvåa.

Det råder mycket delade åsikter här huruvida franska ligans kaliber är stark eller ej. Jag skulle klassa den som 5 eller 6 (kanske 7) bästa ligan i Europa och väldigt polariserad med ett (1) starkt lag.

Jag anser att det är svårt att värdera Zlatans insats i PSG beroende på detta. Det ser bra ut på pappret med mkt mål och assist och titlar, visst, men tittar man på hur spelet sett ut (PSG totaldominerat matcher) och att han slagit många straffar och frisparkar (fått mkt utrymme helt enkelt) och väger in "pengadopingen" (kan plocka in spelare som di maria) så anser iaf jag att prestationen i sig är svårbedömd om man nu ska jmf med spelare som Ronaldo, Suarez, Neymar, Lewandovsky, Higuain etc...vilket man väl bör då Z tillhör samma nivå som denna kategori av spelare, eller?

Detta är iaf min åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in