2016-04-13, 00:12
Bannlyst
Underbart att den överskattade zigenska översittaren sumpa sin sista chans. Inte vunnit VM, EM, Champ.league, PL, BL. Vunnit La Liga men det var knappast hans förtjänst. Alla andra ligatitlar är från B-ligor där han varit a big fish in a small pond.

Citera
2016-04-13, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt
Underbart att den överskattade zigenska översittaren sumpa sin sista chans. Inte vunnit VM, EM, Champ.league, PL, BL. Vunnit La Liga men det var knappast hans förtjänst. Alla andra ligatitlar är från B-ligor där han varit a big fish in a small pond.

Serie A 4 titlar. Skyttekung 2 ggr.
Citera
2016-04-13, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Serie A 4 titlar. Skyttekung 2 ggr.

Serie A har varit en skitliga i mer än 10 år nu
Citera
2016-04-13, 00:32
Medlem
BarryHeros avatar
Tror han avslutar karriären efter EM. Lika bra att sluta på topp. Vad han ska till Premier League och göra? Han fyller 35 i oktober. Han har för mycket att förlora på att gå dit. Jag tror inte heller att han är sugen på att varva ned i MLS eller liknande ligor. Tror faktiskt han gjort sitt. Bara att hoppas på ett starkt EM i sommar.
Citera
2016-04-13, 01:23
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Tror han avslutar karriären efter EM. Lika bra att sluta på topp. Vad han ska till Premier League och göra? Han fyller 35 i oktober. Han har för mycket att förlora på att gå dit. Jag tror inte heller att han är sugen på att varva ned i MLS eller liknande ligor. Tror faktiskt han gjort sitt. Bara att hoppas på ett starkt EM i sommar.
Ja, den tanken slog mig också nu efter uttåget ur vad som förmodligen var hans allra sista chans att vinna Champions League.

Dock lär han vara rejält revanschsugen inför EM, vilket nog är bra. Men jag skulle samtidigt förstå om han faktiskt lägger skorna på hyllan efter sommaren.
Citera
2016-04-13, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

tror jag med
Citera
2016-04-13, 05:37
Bannlyst
fan vad kul att den girige fan åkte ur :-)

så går det när man stämmer folk för att de tror saker om honom. lättkränkta idiotjävel.

mycket vill ha mer!
Citera
2016-04-13, 06:59
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
fan vad kul att den girige fan åkte ur :-)

så går det när man stämmer folk för att de tror saker om honom. lättkränkta idiotjävel.

mycket vill ha mer!
Ja exakt. Zlatan kommer säkert få en årslön av denna stämningen.

Jag tror du är en idiot.
Citera
2016-04-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt

Sveriges främste målgörare i landslaget genom tiderna. Att han inte vunnit CL är mer slumpmässiga omständigheter. Han borde ha vunnit den i Inter men en lång bussresa sabbade den chansen. Sen har han ju inte direkt spelat i Bayern, Barca eller Real i 10 år för då hade han garanterat vunnit titeln. Han har mestadels spelat i klubbar som just då var underdogs till en CL-titel.
Citera
2016-04-13, 08:34
Medlem
Så stod den mest överreklamerade spelaren genom tiderna än en gång exponerad med rumpan bar i de där matcherna som gäller som mest.
Ibrahimovic är i dessa sammanhang en b-lagsspelare.
Ju bättre motstånd ju sämre Zlatan.
Det ÄR obestridlig fakta genom hela hans karriär.Det är skillnad på att göra mål emot Rennes i serielunken i en kass liga gentemot att bränna sopfriläge samt straff i en CL kvart.

Det har alltid varit och kommer alltid att vara en bevisad och rejäl klasskillnad mellan Zlatan och en spelare som till exempel Ronaldo.

Jag hoppas att den groteska övervärderingen av Zlatan nu fått sig ytterligare en knäck.
För en objektiv bedömning får man dock gå utomlands.
Citera
2016-04-13, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ja, den tanken slog mig också nu efter uttåget ur vad som förmodligen var hans allra sista chans att vinna Champions League.

Dock lär han vara rejält revanschsugen inför EM, vilket nog är bra. Men jag skulle samtidigt förstå om han faktiskt lägger skorna på hyllan efter sommaren.
Tanken har slagit mig också och han har ju öppnat för den möjligheten i en intervju med Ekwall. Jag hoppas dock verkligen inte att det kommer att hända även om han har sagt att det kommer att "släppas stora bomber" i sommar. Han skulle ångra för livet om han lade av redan nu och inte körde på i en eller två säsonger till. Det är ju liksom inte som Brolin som aldrig kom tillbaka efter en skada och slutade som en fet barbapappa i Crystal palace. Zlatan är mycket fräsch i kroppen för sin ålder och kan inte jämföras med andra i samma ålder. Dessutom håller fotbollsspelare allt längre numera. Det kommer inte att vara ovanligt att se 40-åringar spela på högsta nivå i framtiden, tro mig.
Citera
2016-04-13, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Så stod den mest överreklamerade spelaren genom tiderna än en gång exponerad med rumpan bar i de där matcherna som gäller som mest.
Ibrahimovic är i dessa sammanhang en b-lagsspelare.
Ju bättre motstånd ju sämre Zlatan.
Det ÄR obestridlig fakta genom hela hans karriär.Det är skillnad på att göra mål emot Rennes i serielunken i en kass liga gentemot att bränna sopfriläge samt straff i en CL kvart.

Det har alltid varit och kommer alltid att vara en bevisad och rejäl klasskillnad mellan Zlatan och en spelare som till exempel Ronaldo.

Jag hoppas att den groteska övervärderingen av Zlatan nu fått sig ytterligare en knäck.
För en objektiv bedömning får man dock gå utomlands.
Tycker du är orättvis. Visst ska han ha kritik för första mötet även om han faktiskt gjorde ett mål där. Men en sumpad straff och andra lägen var inte bra. Men i mötet i Manchester så hade han aldrig någon chans för mittfältet i PSG fallerade ju totalt och levererade inga bollar framåt. Som du såg fick en frustrerad Zlatan sjunka djupt och försöka hämta bollen. Sen kan man tycka att han likt en Ronaldo eller Messi skulle kunna avgöra matchen helt på egen hand, men riktigt så bra är han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in