2016-04-02, 22:42
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Sant. Jävligt svår vinkel.

Samtliga mål: https://www.youtube.com/watch?v=frxjDHoeLuU
Fina mål, Zlatan förnekar sig sällan när han får lägena.
Citera
2016-04-02, 23:09
Medlem
BarryHeros avatar
Nu haller jag pa Man United och hatar Arsenal utav hela mitt hjarta, men jag tror nastan Arsenal skulle passa honom bast. De ligger i London, ar bra nog att kunna vinna CL (men saknar det lilla extra = Zlatte), kommer spela CL nasta sasong, och det ar onekligen en storklubb (till skillnad fran t ex Tottenham och West Ham).

Vad tror ni? Ar det rimligt att han gar dit? Hur intresserade vore Arsenal av hans tjanster? Jag vet att de i regel inte ar intresserade av spelare som ar 30+.
Citera
2016-04-03, 01:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Nu haller jag pa Man United och hatar Arsenal utav hela mitt hjarta, men jag tror nastan Arsenal skulle passa honom bast. De ligger i London, ar bra nog att kunna vinna CL (men saknar det lilla extra = Zlatte), kommer spela CL nasta sasong, och det ar onekligen en storklubb (till skillnad fran t ex Tottenham och West Ham).

Vad tror ni? Ar det rimligt att han gar dit? Hur intresserade vore Arsenal av hans tjanster? Jag vet att de i regel inte ar intresserade av spelare som ar 30+.
Arsenal skulle inte vinna CL med eller utan Zlatan.

Om det är rimligt att han går dit? Ingen aning, känns som att han kan sluta upp precis vart som helst men hans facit denna säsong är riktigt imponerande så trots åldern bör varenda nästan varenda toppklubb som söker anfallare visa intresse. Börjar dock kännas som att man kan avskriva PSG som alternativ.
Citera
2016-04-03, 01:40
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Zlatan hade nog varit top 3 oavsett varje lag han hade hamnat i PL.
Citera
2016-04-03, 01:41
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Om det är rimligt att han går dit? Ingen aning, känns som att han kan sluta upp precis vart som helst men hans facit denna säsong är riktigt imponerande så trots åldern bör varenda nästan varenda toppklubb som söker anfallare visa intresse. Börjar dock kännas som att man kan avskriva PSG som alternativ.
Ber om ursakt, menade att de är "bra nog att vinna PL" (CL tror jag inte att de kan vinna). Dock kan de åtminstone vara med och fajtas i kvartsfinalerna.

Skulle faktiskt inte förvåna mig allt för mycket om allt slutar med en kontraktsförlängning med PSG. Han har tryggheten där och en realistisk chans att vinna CL. Dessutom enkla titlar i form av ligatitlar och skytteligatitlar. Dock vore det ett oerhört tråkigt val. Han är alldeles för bra för att harva runt i franska ligan.
Citera
2016-04-03, 18:39
Medlem
NoTruces avatar
Det är väl inte hundra klart med Mourinho till MU än? OM Wenger slutar och han tar över Arsenal istället kanske det är grädden på moset som får Zlatan att bestämma sig. Utöver det BarryHero skrivit ovan.
Citera
2016-04-03, 19:53
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det är väl inte hundra klart med Mourinho till MU än? OM Wenger slutar och han tar över Arsenal istället kanske det är grädden på moset som får Zlatan att bestämma sig. Utöver det BarryHero skrivit ovan.

Wenger bekräftade väl för typ bara några dagar sen att han stannar över nästa säsong.
Citera
2016-04-07, 17:47
Medlem
Ulf Karlssons uttalande om att Zlatan KAN ha varit dopad får mig att undra. Vems ärende går han? Vill WADA lyfta frågan nu lagom till EM? Visst, OM det är så att det är en onormal ökning av muskler på några månader och OM nu Zlatan använt dopingklassade medel så är det förvisso inte bra.

Sen vet vi inte om Zlatan varit medveten om att han fått dopingmedel och inte Juventus dr som sagt "Ta dessa vitaminer så mår du bättre".

Blir det förtalsrättegång så kommer väl Zlatan att få vittna och säkert kommer Karlssons försvarare att korsförhöra folk från Juventus.
Citera
2016-04-08, 01:52
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Framförallt inte med
Citera
2016-04-11, 11:23
Medlem
Ingen vidare bra match av PSG i CL senast. Svider nog rejält med missarna Zlatan gjorde. Kan nog kosta avancemang. Tycker hela laget gjorde en dålig match dock så finns chansen definitivt att de tar sig vidare ändå om de höjer sig, tycker City borde vunnit matchen med tanke på hur ineffektiva PSG var.

Det vill sig inte riktigt för Ibra i slutskedet av CL. Nu får han se till att leverera i nästa match.
Citera
2016-04-12, 23:50
Medlem
snillet_1s avatar
Tråkigt. Det här kändes någonstans som sista chansen för Zlatan. Det är smått förbluffande att trots den listan på klubbar han har varit i, aldrig har nått ens en CL-final. Hade han nått dit och förlorat så är det en sak. Marginalerna är så små i en enda enskild match på den nivån. Men nu blir det ett frågetecken som aldrig kommer försvinna. Är dock helt övertygad om att Zlatan är mest besviken av alla ikväll. Så vad det beror på är svårt att säga.
Citera
2016-04-13, 00:03
Medlem
Tycker inte att Blancs PSG förtjänar något. Inte för att City heller gjorde det. Blir bara sur när jag ser så dålig fotboll på den här nivån.

Tycker väl egentligen inte alls att det är konstigt att han aldrig har spelat i final i CL. Han får väl skylla sig själv, när han gör dessa tveksamma karriärval. Allegri är ju fantastisk, men Milan var självklart inte bra nog för att gå så långt. PSG, under Ancelottis första säsong, tycker jag inte heller var bra nog. Blanc är ju dock bara medioker. Han kan ju inte organisera ett lag ö.h.t.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in