2015-01-25, 22:29
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Zlatan straffmål i ligan mot Saint Etienne, felaktigt dömt men hoppas han kommer igång med målskyttet igen nu, dags att komma i toppformen nu, match mot Chelsea om en dryg månad!

Ser du matchen?

Rent spelmässigt, hur har han varit?
Citera
2015-01-25, 22:32
Medlem
Matchens klart bästa spelare enligt mig. Fantastiskt hög klass på allt han gör med bollen.
Citera
2015-01-25, 22:35
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ser du matchen?

Rent spelmässigt, hur har han varit?
Yes, sett ganska bra ut tycker jag, såg inte första så koncentrerat men det jag sett så har han spelat bra, många fina passningar, han spelar väldigt djupt och styr spelet mer än att hota så långt upp i banan.
Ot: Sjukt dålig teknik Cavani har, ser ju sämre ut än mig när han tar emot bollen och försöker finta...
Citera
2015-01-25, 22:36
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Matchens klart bästa spelare enligt mig. Fantastiskt hög klass på allt han gör med bollen.

Jag litar på ditt ord, dickpUmp!

Och såklart grymt kul att höra. Matchvinnare i ett stormöte, det är bra.
Citera
2015-02-03, 14:17
Medlem
Är det någon som vet om Zlatan spelar i kväll mot Lille

Har för mig att han har någon avstängning på gång
Citera
2015-02-03, 15:09
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llekj
Är det någon som vet om Zlatan spelar i kväll mot Lille

Har för mig att han har någon avstängning på gång

Han är med i truppen som är uttagen. Då får man anta att han spelar.
Citera
2015-02-03, 22:59
Medlem
Kafferastens avatar
Usch vilken dålig insats av Zlatan. Tyvärr är han nog hyfsat slut som artist nu. Åldern har hunnit ikapp honom. Säkert kommer han göra flera bra matcher framöver men så bra som han var i Inter, Milan och tiden före denna säsong i PSG lär han aldrig bli igen.
Citera
2015-02-03, 23:22
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Usch vilken dålig insats av Zlatan. Tyvärr är han nog hyfsat slut som artist nu. Åldern har hunnit ikapp honom. Säkert kommer han göra flera bra matcher framöver men så bra som han var i Inter, Milan och tiden före denna säsong i PSG lär han aldrig bli igen.
Dags att komma i form snart. Hur många veckor/dagar kvar till CL-åttondel mot Chelsea?
Citera
2015-02-03, 23:47
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Tycker det känns lite tidigt att komma med en sådan dom.

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Dags att komma i form snart. Hur många veckor/dagar kvar till CL-åttondel mot Chelsea?
17 februari, exakt två veckor kvar.
Citera
2015-02-05, 00:10
Medlem
Mellbergans avatar
Hahah. Fy fan vad jag garva när jag såg denna: https://www.youtube.com/watch?v=t0mFIAoLSx8
Hade inte förvånat mig om Hamrén hade kommit efter grabbarna knäpptyst i ledet med.

Har haft så mycket annat för mig i livet nu så har tyvärr inte haft tiden att följa Zlatan längre. Hört att han börjat tappa lite. Stämmer det eller är det bara att formen varit dålig? Hoppas innerligt att han håller lika hög nivå som förut ett par år till.

Förövrigt känns det viktigare nu än någonsin att det år bra nu i CL för Zlatan/PSG än att de vinner ligan/Zlatan vinner skytteligan. Första motståndet i slutspelet är som bekant Chelsea och dem är PSG fullt kapabla att vinna över. Hoppas senare i nästa omgång att PSG har tur med lottningen.
Senast redigerad av Mellbergan 2015-02-05 kl. 00:20.
Citera
2015-02-05, 01:40
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Förövrigt känns det viktigare nu än någonsin att det år bra nu i CL för Zlatan/PSG än att de vinner ligan/Zlatan vinner skytteligan. Första motståndet i slutspelet är som bekant Chelsea och dem är PSG fullt kapabla att vinna över. Hoppas senare i nästa omgång att PSG har tur med lottningen.

Chelsea slår ut PSG och Zlatan kommer vara osynlig. Precis som vanligt.
Citera
2015-02-05, 03:34
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Första motståndet i slutspelet är som bekant Chelsea och dem är PSG fullt kapabla att vinna över. Hoppas senare i nästa omgång att PSG har tur med lottningen.
Hur menar du nu? Chelsea gar som taget i PL och PSG har aldrig varit samre? 95 % sannolikhet att Chelsea gar vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in