2012-11-24, 22:54
Medlem
neguins avatar
Bäst i världen: Messi
Näst bäst i världen: Ibra
Bäst i världen just nu: Ibra

Ja, jag är allvarlig.
Citera
2012-11-24, 23:02
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin

Ja, jag är allvarlig.

Måste faktiskt hålla med om det där. Helt sjuk form killen har. Han slutar säkert på topp, vid 40 års ålder.
Citera
2012-11-24, 23:33
Bannlyst
Citat:
Bäst i världen: Messi
Näst bäst i världen: Ibra

Ja, jag är allvarlig.

Bäst i världen :Messi
Näst bäst i världen:Christiano Ronaldo
Bästa världen just nu:Messi

Sämst i världen just nu: Zlatan Ibrahimovic
Citera
2012-11-24, 23:53
Bannlyst
Man kan undra vad Zlatan gjort bill_122, är det kanske straffmissarN^ från 1999 som är i farten?

Citat:
Ursprungligen postat av bill_122

Citat:
Christiano Ronaldo är bättre än Zlatan

Citat:
Zlatan är verkligen inte den bästa anfallaren i världen just nu för det är falcao Messi och Ronaldo som är det

Citat:
Det målet som Zlatan gjorde är inget märkvärdigt med för bressan har gjort ett sådant mål 1999 mot Barcelona och hans mål var snyggare än vad Zlatans mål var och mexes mål var också snyggare än vad Zlatans mål var

Citat:
Henke är bättre än vad Zlatan är

Citat:
Mexes bressans och trevor sinclairs mål var snyggare och bättre och svårare än vad Zlatans mål var

Citat:
Zlatans mål var inte alls unik för mexes och bressan har gjort sånt mål också och deras mål var snyggare än vad Zlatans mål var

Citat:
Dom som kritiserar Zlatans mål har ju helt rättfärdiga det målet som han gjorde är inte historiens snyggaste mål för det finns ca 25 000 mål som är snyggare än vad Zlatans mål är och Zlatans mål är inte bland dom 100 snyggaste mål

Citat:
Nej Zlatans mål är inte historiens snyggaste mål för det finns spelare som har gjort snyggare mål än det som Zlatan har gjort

Citat:
Nej Zlatans målmot England är verkligen inte historiens snyggaste mål för jag har sett mål som var betydligt snyggare än vad hans konstspark var för vem som helst kan göra ett sånt mål

Citat:
Wayne ronneys mål var betydligt snyggare än vad Zlatans konstspark mot England var

Citat:
Man ser visst såna mål som Zlatan gjorde mot England i onsdags varje vecka och om det är någon som ska krypa tillbaka under den mossiga stenen så är det du som aka göra det för Zlatans mål är absolut inget märkvärdigt med

Citat:
Dom experterna runt omkring i världen som har berömt Zlatans mål och sagt att det är ett av historiens snyggaste mål har inte sett så många mål för dom som berömmer allt som Zlatan gör gör det bara för att dom gillar alla diviga saker som Zlatan gör

Citat:
Zlatan är världens sämsta fotbollsspelare

Citat:
Zlatan kommer aldrig bli nummer 1 i världen gör det finns 50 spelare som är bättre än vad Zlatan är och Messi och Ronaldo är 1000 ggr bättre än vad Zlatan är

Citat:
Zlatan kommer aldrig och vinna ballon d'or för han är för dålig för att vinna den

Citat:
Zlatan är en av världens sämsta spelare och han kommer aldrig bli Sveriges och världens bästa

Citat:
Zlatan har aldrig gjort något bra för svensk fotboll och europisk fotboll

Citat:
Han har inte alls vunnit ligan med Juventus och han har inte gjort något märkvärdigt som att han ska uppmärksammas för för det finns många spelare både från Sverige och andra delar av världen som har bättre meriter än vad Zlatan har och som är bättre än han och han har aldrig gjort något bra för svensk fotboll och europeisk fotboll

Citat:
Zlatan har inte alls satt Sverige på fotbollskartan för sveriige kom med på fotbollskartan redan 30-40 talet då dom vann osguld och man vet vem Zlatan är p g a att han har haft 8 klubbar på 3 år och som bara gör fula mål

Citat:
Ronaldo och Messi är bättre fotbollsspelare än vad Zlatan är för dom gör fler mål än vad Zlatan gör
Senast redigerad av Vagner.Love 2012-11-24 kl. 23:55.
Citera
2012-11-24, 23:55
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Måste faktiskt hålla med om det där. Helt sjuk form killen har. Han slutar säkert på topp, vid 40 års ålder.

Tyvärr så tror jag Ibra kommer sluta betydligt tidigare än så, typ inom två år. Förutsatt att vi kvalificerar oss till VM i Brasilien 2014, tror jag han slutar efter det. FAN vad jag kommer sörja den dagen det sker...

Citat:

Haha, troll..
Citera
2012-11-25, 00:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Tyvärr så tror jag Ibra kommer sluta betydligt tidigare än så, typ inom två år. Förutsatt att vi kvalificerar oss till VM i Brasilien 2014, tror jag han slutar efter det. FAN vad jag kommer sörja den dagen det sker...
Jo han har ju redan uttalat sej och sagt precis det, efter VM 2014 lägger han av. Han vill inte bli en spelare som står på planen vid 35 årsåldern och hostar blod utan vill hellre lämna över taktpinnen till yngre förmågor.

Men man kan ju alltid hoppas på att han ändrar uppfattning
Citera
2012-11-25, 00:52
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:

Du verkar vara en Barca fan som jag eftersom du gillar Messi, men du är en skam för Barca med ditt Zlatan hat.
Citera
2012-11-25, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Man kan undra vad Zlatan gjort bill_122, är det kanske straffmissarN^ från 1999 som är i farten?

Jag är inget troll och Zlatan är bara en överskattad värdelös diva och han har aldrig vunnit något stort och har gjort något bra för svensk fotboll
Citera
2012-11-25, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Du verkar vara en Barca fan som jag eftersom du gillar Messi, men du är en skam för Barca med ditt Zlatan hat.

Om någon är skam för ett lag så är det du som är det och nej jag är inget Barcafan för jag tycker bara att Messi och Ronaldo är 1000 ggr bättre än vad Zlatan är för det finns det bevis på
Citera
2012-11-25, 03:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
7 assist och 6 mål på de senaste 4 matcherna.

Zlatan har inte alls gjort 7 assist och 6 mål på 4 matcher och om han har gjort det så är det inget att uppmärksamma för Messi och Ronaldo är bättre än vad Zlatan är
Citera
2012-11-25, 03:54
Bannlyst
Citat:
Zlatan är verldens semsta fotbolspelare.

Ja du har helt rätt i det du skrev innan för ja Zlatan är världens sämsta fotbollsspelare
Citera
2012-11-25, 05:01
Medlem
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in