2012-04-06, 03:15
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajfon
Tack fredricos, skulle ha varit snabbare och länka, tack dock :-)
Ingen fara Zlatans pappa är bosnier och hans mamma är kroat.
Citera
2012-04-06, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Ingen fara Zlatans pappa är bosnier och hans mamma är kroat.

Så var det :-)
Citera
2012-04-06, 03:41
Medlem
Jag är varken SD eller rasist/nazist, jag tycker om Zlatans spelsätt, men för mig är Henrik Larsson den bästa!!!! :-)
Citera
2012-04-06, 03:43
Medlem
Skranks avatar
Känns som att Bojan så jävla gärna skulle vilja vara Zlatan och försöker leva ut sina drömmar genom honom..

Det ända Bojan gör är ju att prata om Zlatan. Har aldrig hört Zlatan ens nämna Bojans namn i en intervju någonsin, inte ens i hans bok. Medan Bojan försöker få mediauppmärksamhet genom att snacka om Zlatan som att de är bästa vänner. "Vi är goda vänner sen landslagstiden" Var det ett uttagningsläger då eller? För Bojan har väll aldrig spelat i landslaget? Zlatan är allt Bojan kunde blivit men inte blev.

Läste igenom artikeln och vilken jävla smörja, vem påstår att Fredrik ljungberg eller Henrik Larsson är bättre än Zlatan? Bojan påstår att varje svensk sportjournalist gör det. Och "Det skrivs bara negativt om Zlatan" Så fan heller. Zlatan fick ju jerringpriset som ända enskilda fotbollsspelare genom tiderna, för att inte tala om alla guldbollar. Det är väll ett ganska stort erkännande. Tycker Zlatan är väldigt erkännd och folkär i Sverige, bland såväl invandrare som svenssons. Bojan vill ju bara få uppmärksamhet och provocera

Och ja, Zlatan är den bästa vi någonsin haft, utan tvekan.
Citera
2012-04-06, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Känns som att Bojan så jävla gärna skulle vilja vara Zlatan och försöker leva ut sina drömmar genom honom..

Det ända Bojan gör är ju att prata om Zlatan. Har aldrig hört Zlatan ens nämna Bojans namn i en intervju någonsin, inte ens i hans bok. Medan Bojan försöker få mediauppmärksamhet genom att snacka om Zlatan som att de är bästa vänner. "Vi är goda vänner sen landslagstiden" Var det ett uttagningsläger då eller? För Bojan har väll aldrig spelat i landslaget? Zlatan är allt Bojan kunde blivit men inte blev.

Läste igenom artikeln och vilken jävla smörja, vem påstår att Fredrik ljungberg eller Henrik Larsson är bättre än Zlatan? Bojan påstår att varje svensk sportjournalist gör det. Och "Det skrivs bara negativt om Zlatan" Så fan heller. Zlatan fick ju jerringpriset som ända enskilda fotbollsspelare genom tiderna, för att inte tala om alla guldbollar. Det är väll ett ganska stort erkännande. Tycker Zlatan är väldigt erkännd och folkär i Sverige, bland såväl invandrare som svenssons. Bojan vill ju bara få uppmärksamhet och provocera

Och ja, Zlatan är den bästa vi någonsin haft, utan tvekan.

Håller med dig till sista meningen :-)
Citera
2012-04-06, 03:48
Medlem
Skranks avatar
Läste igenom lite på Wikipedia om Bojan nu. Visste om att han varit i Manchester United, men i sex år? Dessutom fick han "Jimmy Murphy's Young Player of the Year" som bästa spelare i ungdomsakademin. Vad fan hände med honom egentligen? Låter ju som United verkligen trodde på honom?
Citera
2012-04-06, 03:52
Medlem
Huffpuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Vet inte vilken fantasivärld du lever i men jo, Zlatan är svensk, har alltid varit det och kommer alltid att vara det.

För att hålla mig till topic så jo, Zlatan är vår bästa spelare enligt mig. Den där idioten Bojan är väl bara ute efter uppmärksamhet som vanligt.

Haha svensk? Zlatan är väl bosnier/kroat?

Själv är jag inte tillräckligt insatt i fotboll för att ha någon åsikt om vem som är bäst, men han är i alla fall bland de bästa, om inte bäst.
Citera
2012-04-06, 03:59
Medlem
Achis avatar
Haha bojan snackar om att dom är lika? Jag tycker då inte dom är lika ett dugg då för mig Bojjan Skojjarn inte lyckats med ett skit. Pratar som om han är bästa kompis med Zlatan men i själva verket tror jag knappt Zlatan vet vem fjanten är.

Aldrig gillat bojjan å sina otroligt korkade uttalanden. Attentionfjant är vad han är.

Och sedan är Zlatan den bäste spelaren vi någonsin haft utan tvekan tycker jag själv.
Citera
2012-04-06, 04:00
Medlem
JamesTrombleys avatar
Bojan Djordic är tamejfan den största tomten som spelat på en svensk fotbollsplan. Under sin fotbollskarriär har han fällt så otroligt många korkade kommentarer att det inte finns. Dessutom suger han stjärt på att lira boll, otroligt överskattad lirare.

Jag tycker inte Zlatan är den bästa genom tiderna, speciellt inte i landslagssammanhang. Enligt mig så ligger Henrik Larsson på en klar första plats och om Zlatan ska erövra den titeln måste han prestera mycket bättre i landslaget - helst redan i sommarens EM-slutspel.
Citera
2012-04-06, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBigButts
Stor skillnad på fotboll nu och då dock.. Robinho hade förmodligen gjort så många mål om inte mer om man placerade honom under den tiden gre-no-lo lirade.

Faktum kvarstår, Nordahl vann skytteligan 5 gånger i Italien, även om fotbollen var annan då och det blev mer mål så var Nordahl den som var klart bäst då. Så om man ska räkna efter att den som producera mest och har gjort mest avtryck i historieböckerna så är Nordahl överlägsen Zlatan, det enda Zlatan egentligen har gjort är vunnit skytteligan en gång och vunnit en massa guldbollar. Däremot är fotbollen idag en helt annan sport och skulle Zlatan möte Nordahl i en 1 mot 1 match så skulle Zlatan antagligen vara överlägsen då man idag har helt andra möjligheter att träna och utvecklas.
Citera
2012-04-06, 04:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Bojan har delvis rätt! Det gör säkert ont för många att Zlatan är den bästa fotbollsspelare vi fått fram pga olika anledningar, vissa hatar väl honom för hans attityd eller rent av hans efternamn men att påstå att man måste vara bättre än alla andra för att man har svart hårfärg eller har ett icke svenskt efternamn är bara rasistiska fördomar från Bojans sida!

Att det låter bättre att säga att Henrik Larsson eller Fredrik Ljungberg var bättre än Zlatan Ibrahimovic förstår jag inte vad han han syftar på.. Detta är inte sant och hans påstående om att det bara skrivs negativt om Zlatan vet jag inte vad han grundar på (uppmärksamhet i media kanske han vill ha)

Har även svårt för att Zlatan och Bojan skulle vara lika varandra kanske gäller mentalt, men spelmässigt så är det ju inte ens värt att jämföra!
Citera
2012-04-06, 05:25
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffpuffen
Haha svensk? Zlatan är väl bosnier/kroat?

Själv är jag inte tillräckligt insatt i fotboll för att ha någon åsikt om vem som är bäst, men han är i alla fall bland de bästa, om inte bäst.
Jo Zlatan är svensk med ursprung från Bosnien och Kroatien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in