2010-09-12, 16:56
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Ironin var ju solklar. Du som inte fattade bara...
Måhända, men då måste man nog läsa alla inlägg som denne har skrivit i det här ämnet...
Citera
2010-09-12, 17:10
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Måhända, men då måste man nog läsa alla inlägg som denne har skrivit i det här ämnet...
Du är nog ganska ensam om det.
Citera
2010-09-12, 17:18
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Du är nog ganska ensam om det.
Prova själv att bara titta på det inlägget.
Citera
2010-09-12, 17:48
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:

Haha, sluta skämma ut dig ytterligare. Ironin är fullständigt solklar.
Citera
2010-09-12, 17:49
Medlem
Smerchs avatar
Citat:

Nej där tycker jag allt att du gjorde en tabbe, det inlägget är solklart ironiskt.

Självklart kan man inte döma ut honom efter en match, och jag tror också att han kommer bli mycket bättre med tiden, men efter sättet han lämnade Barcelona hoppas jag på att det tar längre tid än vad han tror. Han låtsas ju att han bytte upp sig från Barcelona och säger sig vara säker på att Milan kommer vinna ligan nu när han är där, vore riktigt skönt om det blev en fiasko-säsong i år så att han får äta upp det där.
Citera
2010-09-12, 17:54
Medlem
Citat:
Det framgick inte och när det gäller just Zlatan finns det flertalet personer som skulle kunna göra just den bedömningen.
Haha framgick inte min ironi? Jag vet inte hur man skulle göra ett ironiskt inlägg mer tydligt.
Citera
2010-09-12, 18:05
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Det var faktiskt solklart.
Citera
2010-09-12, 18:21
Medlem
Zlatan in action mot Cesena http://www.youtube.com/watch?v=P8vgp2WieJ0
Citera
2010-09-12, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
Tyckte han var bra i första halvlek, ganska stillastående dock, men en hel del fina sekvenser till trots. Går ner sig rejält i andra halvlek, ska tydligen ha varit helt slut efter 60 minuter. Hade Zlatan gjort mål på straffen hade hans premiärmatch ha varit ganska bra. Nej, om ca två veckor tror jag Zlatan har fått tillbaka den fysiska formen och är redo att stångas på riktigt i 90 minuter. Sen gäller det att samarbetet med Dinho och Pato stämmer. Tyckte många gånger Zlatan stod fel i Patos position, det gör det inte lätt för medspelarna. Handlar mest om att lära känna medspelarna och kanske röra sig lite mer på plan? Är övertygad om att han kommer lyckas i Milan, frågan är om han vinner CL, tveksamt.
Citera
2010-09-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader

fattar inte att aftonbladet kan skriva att han var dålig? Inte bra kanske, men knappast dålig heller.
Citera
2010-09-12, 20:14
Bannlyst
Vafan ge honom en vecka eller två att vänja om sig så kommer det säkert komma ett helt sjukt mål efter en stund. Fattar INTE varför man går ifrån Barcelona dock.
Citera
2010-09-12, 20:14
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
fattar inte att aftonbladet kan skriva att han var dålig? Inte bra kanske, men knappast dålig heller.

De italienska tidningarna var ju alla ganska överens om att Zlatan gjorde en tveksam insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in