2010-08-28, 23:36
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romanista10
nä de sant, vi vinner inte scudetton med den truppen. Men milan lär inte komma topp 4 i år så jag är nöjd trots allt.
Haha jaså inte? Du vet väl att Inter torskade mot Atletico Madrid igår?
Citera
2010-08-28, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Haha jaså inte? Du vet väl att Inter torskade mot Atletico Madrid igår?

jo har full koll på det men de lär vinna ligan i år ändå med tanke på deras trupp.
Citera
2010-08-28, 23:38
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
jo har full koll på det men de lär vinna ligan i år ändå med tanke på deras trupp.
Mourinho vann CL, inte Inter. Det jag försöker säga är att det var hans förtjänst, inte truppens.
Citera
2010-08-28, 23:38
Bannlyst
Jaaaaa, Zlatan Till Milan!!! Grande Ibraaaa Grande Ibraaa!
Citera
2010-08-28, 23:39
Bannlyst
Citat:
Mourinho vann CL, inte Inter. Det jag försöker säga är att det var hans förtjänst, inte truppens.

Men fatta, jag vet det men Inters trupp är så pass bredd att de kan utmana på alla 3 fronter. Dessutom så har de bra anfallare.
Citera
2010-08-28, 23:40
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Men fatta, jag vet det men Inters trupp är så pass bredd att de kan utmana på alla 3 fronter. Dessutom så har de bra anfallare.
mancini vinner scudetton på egen hand
Citera
Medlem
Citat:
Försök få lillgrabben att förstå att det är aningen skillnad på Mourinho & Benitez som coach.
Citera
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Det var även många som sa att Inter inte hade en chans i världen att vinna cl i år . Likt förbannat så gjorde dom det.
Pep har satt en enorm press på sig själv kan man väl konstatera, han kom i onåd med barcas dyraste värvning genom tiderna. Man sålde honom för en struntsumma i sammanhanget.
Vinner man inte ligan samt champions league lär han åka ut ögona böj.

Man vet fan inte med Rosell som president.

Tror att de flesta Barcelona-fans är nöjda över att Guardiola inte viker sig när den där bortskämda idioten inte vill rätta in sig i ledet. Jag är det definitivt. Tror knappast att Guardiola börjar "gå ut ur rummet när Zlatan går in i det" utan anledning, dessutom är Zlatan professionell och borde göra sitt jobb även om han inte är bäste vän med tränaren. Hade han haft någon heder gentemot fansen hade han fortsatt att jobba, tagit till sig instruktionerna och spelat bra när han fick chansen. Nu gör klubben en katastrofal affär, och det är enligt mig Zlatans fel, jag klandrar absolut inte Guardiola för att han inte vill jobba med någon som inte ser sig som en i gruppen, hans misstag var att vilja köpa spelaren från första början, och det är Zlatan som svikit det förtroendet som det innebar när klubben köpte honom så dyrt.

Jag är nöjd om Barcelona fortsätter spela sitt spel oavsett om de vinner eller inte, jag tror dock att det är större chans att de vinner efter att de släppt Zlatan än om de haft kvar honom missnöjd. Naturligtvis är Real ett bra lag och det är svårt att sia om vilka som kommer vinna, men det är absolut ingen katastrof om man går titellösa ett eller två år, katastrofen vore om man till följd av det överger sin filosofi och/eller sparkar tränaren.
Citera
2010-08-28, 23:41
Medlem
DanteAlighieris avatar
Kul för Zlatan att han går till en klubb där han får spela.
Citera
Medlem
apiipas avatar
Oj vad Galliani ägde Rosell i denna deal. Första året gratis (man betalar "bara" Zlatans lön) sen €8M per år för de resterande 3 åren. Ingen bra start för Rosell.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Försök få lillgrabben att förstå att det är aningen skillnad på Mourinho & Benitez som coach.

Inter lär inte vinna CL men ligan ska de väl ändå ro hem. Med tanke på "utmanarna" i ligan
Citera
2010-08-28, 23:42
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Barcelona fans jublar i Sverige, nu gick laget från att vara Zlatans Barcelona till att bara vara Barcelona.

Samtidigt lider nu Milans fans, för nu heter deras lag Zlatans Milan.

Dom får en av världens bästa spelare till reapris, så det går nog ingen nöd på dom

Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Det har jag fan alltid påstått. Barcelona med katalonien är som en enda stor sekt!

Nog känns Barca lite som jehovas och liknande, det är nog inte lätt att passa in i en sån klubb. Det roliga med deras fans utanför spanien är att de bara håller på laget för att dom är bra, skulle real vinna La Liga ett par år i rad så kommer minst 90% av de som idag påstår sig hålla på barca byta till RM. Men så funkar ju ungar idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in