Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Det var även många som sa att Inter inte hade en chans i världen att vinna cl i år . Likt förbannat så gjorde dom det.
Pep har satt en enorm press på sig själv kan man väl konstatera, han kom i onåd med barcas dyraste värvning genom tiderna. Man sålde honom för en struntsumma i sammanhanget.
Vinner man inte ligan samt champions league lär han åka ut ögona böj.
Man vet fan inte med Rosell som president.
Tror att de flesta Barcelona-fans är nöjda över att Guardiola inte viker sig när den där bortskämda idioten inte vill rätta in sig i ledet. Jag är det definitivt. Tror knappast att Guardiola börjar "gå ut ur rummet när Zlatan går in i det" utan anledning, dessutom är Zlatan professionell och borde göra sitt jobb även om han inte är bäste vän med tränaren. Hade han haft någon heder gentemot fansen hade han fortsatt att jobba, tagit till sig instruktionerna och spelat bra när han fick chansen. Nu gör klubben en katastrofal affär, och det är enligt mig Zlatans fel, jag klandrar absolut inte Guardiola för att han inte vill jobba med någon som inte ser sig som en i gruppen, hans misstag var att vilja köpa spelaren från första början, och det är Zlatan som svikit det förtroendet som det innebar när klubben köpte honom så dyrt.
Jag är nöjd om Barcelona fortsätter spela sitt spel oavsett om de vinner eller inte, jag tror dock att det är större chans att de vinner efter att de släppt Zlatan än om de haft kvar honom missnöjd. Naturligtvis är Real ett bra lag och det är svårt att sia om vilka som kommer vinna, men det är absolut ingen katastrof om man går titellösa ett eller två år, katastrofen vore om man till följd av det överger sin filosofi och/eller sparkar tränaren.