Citat:
Citat:
Hade den upplevelse just. Efter att ha kikat på sportsidornas rubriker så kikade jag mig in på livescore för att se händelseutvecklingen i matchen. Förväntade mig och se både mål och assist från världens bästa spelare men nä det var rebic och theo som stod för dem istället. Kan mycket väl vara så att zlatan var bra i matchen ändå men mest troligt så var pressen snabba med att lyfta honom till skyarna för hans namn och inte för prestationen i sig. Inblandad i målen verkar han ju inte direkt ha varit, och då har jag sen jag kikade på livescore även tittar in höjdpunkterna på youtube.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/awBJaE/vinst-for-milan-i-zlatans-startdebut-pa-san-siro
Allt är som vanligt på Zportbladet. På förstasidan så påstås det att Zlatan Ibrahimovic låg bakom Milans 3-2-vinst mot Udinese och i artikeln ovan så får vi veta att den narcissistiska bajaren från Rosengård assisterade till 3-2-målet. Sanningen är dock att Ibrahimovic inte har noterats för några poäng överhuvudtaget i dagens match och det beror på att han inte stod för någon assist. Ante Rebic, som gjorde vinstmålet, fångade upp bollen och sköt in den i mål precis efter att den skickats bort från bajaren av en Udinese-spelare. Inte ens en efterbliven och blind apa kan undgå att förstå att det inte innebar någon assist.
.
Allt är som vanligt på Zportbladet. På förstasidan så påstås det att Zlatan Ibrahimovic låg bakom Milans 3-2-vinst mot Udinese och i artikeln ovan så får vi veta att den narcissistiska bajaren från Rosengård assisterade till 3-2-målet. Sanningen är dock att Ibrahimovic inte har noterats för några poäng överhuvudtaget i dagens match och det beror på att han inte stod för någon assist. Ante Rebic, som gjorde vinstmålet, fångade upp bollen och sköt in den i mål precis efter att den skickats bort från bajaren av en Udinese-spelare. Inte ens en efterbliven och blind apa kan undgå att förstå att det inte innebar någon assist.
.