• 1
  • 2
2009-11-28, 07:14
Medlem
livetsomlekers avatar
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....n-gjorde-inget

Någon lyckades alltså spetsa de här stackars tjejernas drinkar med amfetamin, THC och metadon. Och polisen gjorde inget!
Citera
2009-11-28, 07:24
Medlem
Duct-tapes avatar
"Tack vare egna kontakter lyckades Sanna, 27 år, och Marlene, 25, till sist ta ett drogtest. Det visade spår av amfetamin, THC och metadon."

Jag dör. Sjukt att polisen inte gjorde nått. Ringa narkotikabrott är visserligen inte högprioriterat, men Sanna och Marlene kan gott förtjäna lite dagsböter. Dumhet borde också vara straffbart.

God natt.
Citera
2009-11-28, 07:28
Medlem
EvilTouchs avatar
Om man söker sig till sjukhuset för att man har långa minnesluckor, har uppträtt aggressivt och inte vet vad som har hänt så tycker man ju att sjukhuset borde ta ett drogtest för att utesluta att inget allvarligare ligger bakom händelsen..
Citera
2009-11-28, 07:38
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetsomleker
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....n-gjorde-inget

Någon lyckades alltså spetsa de här stackars tjejernas drinkar med amfetamin, THC och metadon. Och polisen gjorde inget!

Spetsa drinkar med THC ??
Citera
2009-11-28, 07:42
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Spetsa drinkar med THC ??
Cannabisolja?
Citera
2009-11-28, 07:43
Bannlyst
alltså... ända sättet att få i folk THC ovetandes är ju fan att ge dem brownies? låter mysko.
Citera
2009-11-28, 07:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aodimp
alltså... ända sättet att få i folk THC ovetandes är ju fan att ge dem brownies? låter mysko.

Vad jag har hört så kan man inte spåra tjack så långt efteråt, thc visst, men vadå? Hascholja? Neeeeeeeeee... Metadon kan jag köpa. Men jag tror, att tjejerna har tagit tjack och rökt på för egen hand vid andra tillfällen.

Sedan hade någon spetsat drinken med metadon, som ju räcker mer än väl för att sänka vem som helst, förutom heroinisten då.
Citera
2009-11-28, 07:54
Medlem
nackepas avatar
Angående THC: De måste väl ändå ha "rökt på" under blackouten?

Den ena tjejen minns ju inget och vaknar bredvid en okänd kille o.s.v.
Citera
2009-11-28, 07:56
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Vad jag har hört så kan man inte spåra tjack så långt efteråt, thc visst, men vadå? Hascholja? Neeeeeeeeee... Metadon kan jag köpa. Men jag tror, att tjejerna har tagit tjack och rökt på för egen hand vid andra tillfällen.

Sedan hade någon spetsat drinken med metadon, som ju räcker mer än väl för att sänka vem som helst, förutom heroinisten då.

Så kan det också vara ja.
Citera
2009-11-28, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Så kan det också vara ja.

Så är det med största sannolikhet...
Citera
2009-11-28, 09:28
Medlem
dgnrrds avatar