2009-11-28, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dgnrrd
vem fan försöker säkna någon med amfetamin. GLHF

Ja precis, akta så att jag inte stoppar amfetamin i din drink, så att du somnar och jag kan våldta dig i lugn och ro...
Citera
2009-11-28, 12:20
Medlem
miapetters avatar
En kompis till min dotter hade en rejäl snefylla en kväll i somras. Hennes beteende var så pass olikt hur hon brukar bli så kompisarna ringde lasarettet. Hon fick komma in direkt o ta drogtest (vilket inte visade någonting).
Det var på USÖ (Örebro). Bra gjort tycker jag, både av observanta kompisar o av sjukhuset!
Citera
2009-11-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Ja precis, akta så att jag inte stoppar amfetamin i din drink, så att du somnar och jag kan våldta dig i lugn och ro...
Man tackar o tar emot! Ställ fram glaset så får du gratis knark..!!
Jag brukar få betala för mitt....

Och "spår" av THC, amfetamin o metadon!!!

Någonting är väldigt lurt med den här historien...

De enda som sväljer det här är väl pensionärerna med sin pappers-GP vid grötfrukosten med kokkaffe...(Och "reportern" Caroline..).
Hu så hemskt med detta dödsknark....
Citera
2009-11-28, 14:20
Medlem
cammos avatar
Ähh, dom ville väl bara skylla ifrån sig. Drogerna tog dom säkert själva.
Citera
2009-11-28, 15:01
Medlem
negersnopps avatar
Varför ska man droga 25 och 27 åriga kvinnor? Har man ändå bestämt sig för att använda kemikunskaperna på krogen så tar man väl ändå de mest attraktiva man kan hitta, dvs 17-18 års åldern. Att gå igenom allt det där besväret för gamla avdankade negerknullerskor, det är det ju ingen som gör.
Citera
2009-11-28, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Man tackar o tar emot! Ställ fram glaset så får du gratis knark..!!
Jag brukar få betala för mitt....

Ja, ibland önskar man att man var tjej så man kunde få lite gratis knark

Om dom klarar sig från ringa för att dom blev "drogade" på krogen så kanske man alltid borde börja köra med den när man blir tagen av farbror blå. "Nej jag röker inte hasch, någon hade lagt det i min öl på krogen"
Citera
2009-11-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negersnopp
Varför ska man droga 25 och 27 åriga kvinnor? Har man ändå bestämt sig för att använda kemikunskaperna på krogen så tar man väl ändå de mest attraktiva man kan hitta, dvs 17-18 års åldern. Att gå igenom allt det där besväret för gamla avdankade negerknullerskor, det är det ju ingen som gör.
Du vet inte vad Ahmed, Muhammed och Bongo ifrån Kongo är beredda att göra. De knullar allt. Verkligen allt.. Till och med Alfhild, 82 i Mölnlycke fick sig ett skjut av en Irakier för ett par år sen...
Är du i Göteborg rekommenderas ett studiebesök på till ex. på Alysa Pub så kan du se vilka feta gamla häxor som negrerna knullar för att fixa sitt uppehållstillstånd....

Citat:
Ursprungligen postat av Hyperblast
Om dom klarar sig från ringa för att dom blev "drogade" på krogen så kanske man alltid borde börja köra med den när man blir tagen av farbror blå. "Nej jag röker inte hasch, någon hade lagt det i min öl på krogen"
Ja hur fan går det till att smussla ner hasch i en öl. Och någon dricker upp det utan att märka nåt....
Senast redigerad av adolfhilter 2009-11-28 kl. 15:29.
Citera
2009-11-28, 18:47
Medlem
låter jävligt långsökt iaf vissa grejer. vet fan ingen i sverige som går runt med THC olja tror också de skulle va en ganska kass rapedrug..
Citera
2009-11-28, 18:51
Medlem
miscans avatar
Hej jag var ute på puben och festade, rökte en go joint, drog lite tjack osv som jag sparat lite pengar åt, tyvär sneade jag, nu ska jag gå och polisanmäla det och klaga på snuten! ha de gött tja!
Citera
2009-11-28, 21:54
Bannlyst
märkligt att ni alla fastnat på motiv och sen jobbar tråden i den riktningen.

Ingen som tänkt att det som tjejerna säger är sant + att den som gjort det kan haft inget annat än skada i tankarna? typ stått i ett mörkt hörn efteråt o roat sig med att observera dem.

nån elak pundar-loser som har allt möjligt i badrumsskåpet , gjorde sin egen kocktail o tog med sig ut på krogen i sökande efter lämpligt offer.

vad sägs om den teorin?
Citera
2009-11-28, 23:50
Medlem
likeithards avatar
Dumheter! Möjligtvis har dom varit så fulla att dom gått med på att ta droger som dom aldrig annars skulle gjort, men att dom blev ilurade allt det där via drinkar? Inte en chans.

THC i mätbara mängder skulle jag nog tro att man kan få i sig "passivt", i vilket fall om man sitter i ett litet, dåligt ventilerat rum med någon som röker cannabis.
Citera
2009-11-29, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Dumheter! Möjligtvis har dom varit så fulla att dom gått med på att ta droger som dom aldrig annars skulle gjort, men att dom blev ilurade allt det där via drinkar? Inte en chans.

THC i mätbara mängder skulle jag nog tro att man kan få i sig "passivt", i vilket fall om man sitter i ett litet, dåligt ventilerat rum med någon som röker cannabis.
Precis! Det är enda sättet att få en låg koncentration av THC i sig. Så kallad "passiv rökning"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in