• 1
  • 2
2009-11-27, 15:40
Medlem
Jag vet att det finns otaliga trådar rörande detta ämne, men jag fann inte de svar jag sökte. Jag har hört om folk som har lyckats och förhoppningsvis lyckas jag också.

Mina rökvanor: Röker väldigt lite men väldigt ofta. När jag lägger in en bit i pipan så tar den slut på ett stort bloss. En sådan bit lägger jag in 1-3 ggr per dag. Detta blir man knappt bäng på, men det jag gillar mest är själva rökningen och inte påverkan.

Jag är en allmänt upptagen person. Spelar klassisk musik på professionell nivå samt DJ;ar som en hobbygrej. Tränar ofta och har många vänner. Hur som helst så ger jag intrycket av en "knarkare" i lärares ögon.

Jag väger 58-59 kg, är smal samt har lätt för att få muskler. Min ögonfärg är blå.

Idag så blev jag spontant uppringd till utvecklingssamtal. Väl där så sprang rektorn och kuratorn in och de konstaterade att det på flera håll ryktas om att jag har "tagit knark", och kommit påverkad till skolan. Visserligen stämmer båda två, men jag tänkte ändå bevisa motsatsen.

Rektorn talade om för mig att det bästa vore att jag gick och pissade så snart som möjligt (då har jag ingenting att dölja). Jag spelade förvånad, en aning upprörd över att jag ska kissa i en kopp och sa att jag ska tänka på saken. Hur som helst så skall de även kontakta socialen, där jag i vilket fall som helst kommer att få pissa.

Nu finns det ett par alternativ på hur jag kan gå tillväga.

Alt 1: Jag bygger en penisatrapp så snabbt som möjligt och får pissa på måndag, så att de slipper "oroa" sig, vilket medför att det är chill från första början. Däremot kommer jag troligtvis ändå att bli skickad till socialen.

Alt 2: Jag sjukanmäler mig varje dag i en vecka. Under den tiden så kommer jag att dricka massvis med vatten (pissar varje kvart samt dricker 25 klunkar varje gång), cykla som besatt på min träningscykel samt bada bastu. GÅR det för mig att bli ren på en vecka med tanke på hur mycket jag röker? Innan provet käkar jag keratin och rostbiff i mängder. Säger till socialen att jag är big time upptagen eller sjuk.

Tack på förhand Och snälla, skriv inte "Sök" och dyl. Jag är inte utvecklingsstörd och har hittat sökknappen på egen hand. Hittade bara inte de svar jag sökte.
Senast redigerad av Middle Milk 2009-11-27 kl. 15:47.
Citera
2009-11-27, 15:42
Medlem
Lifeinrewinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Middle Milk
Jag vet att det finns otaliga trådar rörande detta ämne, men jag fann inte de svar jag sökte. Jag har hört om folk som har lyckats och förhoppningsvis lyckas jag också.

Mina rökvanor: Röker väldigt lite men väldigt ofta. När jag lägger in en bit i pipan så tar den slut på ett stort bloss. En sådan bit lägger jag in 1-3 ggr per dag. Detta blir man knappt bäng på, men det jag gillar mest är själva rökningen och inte påverkan.

Jag är en allmänt upptagen person. Spelar klassisk musik på professionell nivå samt DJ;ar som en hobbygrej. Tränar ofta och har många vänner. Hur som helst så ger jag intrycket av en "knarkare" i lärares ögon.

Idag så blev jag spontant uppringd tll utvecklingssamtal. Väl där så sprang rektorn och kuratorn in och de konstaterade att det på flera håll ryktas om att jag har "tagit knark", och kommit påverkad till skolan. Visserligen stämmer båda två, men jag tänkte ändå bevisa motsatsen.

Rektorn talade om för mig att det bästa vore att jag gick och pissade så snart som möjligt (då har jag ingenting att dölja). Jag spelade förvånad, en aning upprörd över att jag ska kissa i en kopp och sa att jag ska tänka på saken. Hur som helst så skall de även kontakta socialen, där jag i vilket fall som helst kommer att få pissa.

Nu finns det ett par alternativ på hur jag kan gå tillväga.

Alt 1: Jag bygger en penisatrapp så snabbt som möjligt och får pissa på måndag, så att de slipper "oroa" sig, vilket medför att det är chill från första början. Däremot kommer jag troligtvis ändå att bli skickad till socialen.

Alt 2: Jag sjukanmäler mig varje dag i en vecka. Under den tiden så kommer jag att dricka massvis med vatten (pissar varje kvart samt dricker 25 klunkar varje gång), cykla som besatt på min träningscykel samt bada bastu. GÅR det för mig att bli ren på en vecka med tanke på hur mycket jag röker? Innan provet käkar jag keratin och rostbiff i mängder. Säger till socialen att jag är big time upptagen eller sjuk.

Tack på förhand Och snälla, skriv inte "Sök" och dyl. Jag är inte utvecklingsstörd och har hittat sökknappen på egen hand. Hittade bara inte de svar jag sökte.

vägra piss lämna blod ist...
Citera
2009-11-27, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeinrewind

Om jag nu vägrar pissa på skolan så kommer jag givetvis få pissa på soc. Om jag vägrar där så kommer de skicka mig till polisen där jag kommer få åka upp till plåsterhuset och ta prover. Än så länge har inte polisen fått reda på det här och jag vill gärna hålla de utanför så gott det går.
Citera
2009-11-27, 15:51
Medlem
Lifeinrewinds avatar
Citat:
Om jag nu vägrar pissa på skolan så kommer jag givetvis få pissa på soc. Om jag vägrar där så kommer de skicka mig till polisen där jag kommer få åka upp till plåsterhuset och ta prover. Än så länge har inte polisen fått reda på det här och jag vill gärna hålla de utanför så gott det går.

jo men du kan säga att du känner dej förnedrad av att göra urintest, att du totalvägrar pissa inför publik att det inte är en möjlighet för dej. men att du tycker att blodprov är helt ok.
du har dina rättigheter använd dom.. så slipper du krångla till det med massa kuk leksaker och annans piss osv..
play it cool..
Citera
2009-11-27, 16:24
Medlem
Givetvis skulle jag kunna totalvägra, men det förändrar inte så mycket. Att THC skulle försvinna ur blodet på 24 h är bara en myt. Det kan vara kvar i veckor, och det är inte mycket man kan göra åt det...
Citera
2009-11-27, 16:59
Medlem
Lifeinrewinds avatar
Citat:
Givetvis skulle jag kunna totalvägra, men det förändrar inte så mycket. Att THC skulle försvinna ur blodet på 24 h är bara en myt. Det kan vara kvar i veckor, och det är inte mycket man kan göra åt det...

myt?! jag gjorde blodtest när jag torskade i en razzia hade ingen tid att förbereda så jag vägrade piss, gjorde blodtest och klarade mej. förklara det då?!
Citera
2009-11-27, 19:01
Medlem
tem04s avatar
Meeeen!!

Citat:
Ursprungligen postat av Lifeinrewind
Han ska inte lämna ett jäääävla prov alls!
Jag förutsätter att har är 18 år då ska han be rektorn pissa samtidigt om rektorn vill ha piss så får han pissa själv.
Citera
2009-11-27, 19:47
Medlem
ekwohos avatar
haha du röker så du inte känner nått. men gillar själva rökandet mer. varför röker du inte enbart tobak för?..Haha ne men fan rök så du blir bäng människa ialfall tycker jag.
Citera
2009-11-27, 21:04
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Han ska inte lämna ett jäääävla prov alls!
Jag förutsätter att har är 18 år då ska han be rektorn pissa samtidigt om rektorn vill ha piss så får han pissa själv.

Socialen kontaktas dock inte om man är över 18..
Citera
2009-11-27, 21:06
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:

Ingen myt alls. Många andra droger stannar längre i blodet, som tjack t.ex. men cannabis försvinner ur blodet på 24h för de flesta rökare. Undantag är väl de som rökt i 10år+, då kan det ta upp till 2 7-30h . .
Citera
2009-11-28, 01:55
Medlem
dennihsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero

Jo tills man är 20, hobbymod
Citera
2009-11-28, 05:05
Medlem
php69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero

Soc kopplas in till man har fyllt 20år..

Det kan funka men allt det där hemska jobbet.

Pissa på och le dem jävlarna upp i ansiktet istället
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in