Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Ha, samma här. Skulle nog inte säga att det är den sämsta boken. Men tio sidor in började det klia i hela kroppen på mig. Bara en massa dravel. Inte ens orkat med filmerna heller för den delen.
Alkemisten...ja, väntade mig ett mästerverk efter alla hyllningar. Var ju inte ens i närheten.
Ni som klagar på Liza Marklund kan inte ha läst Camilla Läckberg, fy satan vilket undermåligt textspråk. Åtminstone kan Marklund rappt berätta en historia utan större detaljer, medan Läckberg sysslar med upprepningar och annan skit. Minns inte vilken bok det var jag läste men det var nog bland det sämsta jag läst, vilken smörja.
Håller med till fullo! Skrev en hel recension i 3:an på gymnasiet enbart om hur skitdålig den var. Vilka förväntningar och vilken skit. Förändra min livssyn, så fan heller.
Läckberg gick på samma högstadieskola som jag

Med de eftareheter av lärare och utbildning av de tre år jag gick där är jag beredd att till fullo stötta din åsikt. Ingen går ut därifrån med nåt mer i huvudet än när de först kom dit, dvs ingenting. Har medveten avstått från att läsa hennes böcker.