Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 13:24
Medlem
-GGs avatar
Kjell och Rose-Marie är så söta tillsammans!

De är det bästa med hela programmet. Jag hoppas att de har ett underbart liv!
Citera
2025-04-30, 13:32
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Otroligt tråkigt att Gunnel gått bort . Jag blev faktiskt helt ställd ! Och ledsen som bara den

Gunnel var en underbar , småsur men humoristisk människa , med mycket värme och glädje.

Vi får bara hoppas att alla 3 systrarna hann återförenas och bli sams igen , innan Gunnels tragiska död.
Allt annat skulle vara konstigt.

Liksom två tvillingsystrar ( Gunnel & Laila ) + Maritta är vänner ända sen födseln , sen förstör hela tv-serien allt på bara ett kort ögonblick.

Mycket , mycket tragiskt.

Tv-serien Ullared utan Gunnel är nog inget att ha .
Dessutom har vi nog tyvärr sett allt från Ullared för gott och serien bör betraktas vara nedlagt för gott.

Jag skulle däremot älska att få se nya avsnitt av " En stark resa med Ola - Conny & Morgan ". Skulle ju vara intressant om Åke fick en egen spinoff serie också.
Han är ju bara så rolig att höra med sin värmländska och sina upptåg

Vad förstörde tv-serien mellan dem? Vad hände?

Är det sant att den som svor hade haft hjärncancer och därför blev hjärnskadad av det och förlorade impulskontrollen över vad hon sade?
Det låter helt brutalt.
Citera
2025-04-30, 18:20
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Kjell och Rose-Marie är så söta tillsammans!

De är det bästa med hela programmet. Jag hoppas att de har ett underbart liv!

Söta? 2 feta b-svennar? 😂😂😂

Du fattar inte att det där paret var med i programmet för att skämma ut medelsvenne?

Du kan fan inte ha träffat söta par, om du tycker att det där tragiska paret var söta.
Citera
2025-04-30, 18:24
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Jag har för mig att jag läst att han va bilmekaniker och Ros-Marie bilförsäljare.

Kjelle var bilmekaniker och Ros-Marie lämnade in sin bil där han jobbade. Sen sa det klick
Citera
2025-04-30, 20:08
Medlem
-GGs avatar
Det är ändå väldigt fint att Sverige har så välkända företag som Ikea och Ullared. Dit folk vallfärdar, och Ikea som finns över hela världen.

Man blir stolt! Svenskt slit och svensk innovation. Man kan ha åsikter om det men det skapar en kulturell trygghet och känns som äkta svenskt.
Citera
2025-04-30, 20:37
Medlem
Citat:
Vad förstörde tv-serien mellan dem? Vad hände?

Är det sant att den som svor hade haft hjärncancer och därför blev hjärnskadad av det och förlorade impulskontrollen över vad hon sade?
Det låter helt brutalt.

Gunnel är ju död
Citera
2025-04-30, 20:41
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Gunnel är ju död

Jo. Men när hon levde. Den jag citerade hoppades ju att de blev sams innan hon gick bort. Så då undrar jag vad tv-serien förstörde mellan dem och vad som hände.
Citera
2025-05-02, 19:14
Medlem
-GGs avatar
Morgan är så konstig.

Han håller på med aktier och kan uppenbarligen tjäna pengar.

Men ändå har han väldigt svårt att uttala helt vanliga ord och verkar inte ibland inte ens kunna läsa. Han säger fel på vanliga ord och är allmänt konstig i talet. Nu menar jag inte hans engelska även om den är i en klass för sig. Hans modersmål svenska verkar ge honom stora problem.
Citera
2025-05-02, 20:08
Citat:
Morgan är så konstig.

Men ändå har han väldigt svårt att uttala helt vanliga ord och verkar inte ibland inte ens kunna läsa. Han säger fel på vanliga ord och är allmänt konstig i talet. Nu menar jag inte hans engelska även om den är i en klass för sig. Hans modersmål svenska verkar ge honom stora problem.

Aspergers/autism?
Citera
2025-05-10, 22:59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Morgan är så konstig.

Detta är det sannolika svaret:
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Aspergers/autism?
Vissa med autism kan ha svårt med de mest enkla och självklara saker som att uttala ord rätt eller utföra enkla praktiska göromål. Morgan har sannolikt ett högt intresse för aktier och penningplacering. Han föredrar säkert att sitta ensam på sin kammare och hålla på med detta.

Sen tror jag ändå att han nog skulle vilja haft en kvinna vid sin sida, men han är inte intresserad av några våp som bara vill synas tillsammans med honom eller ännu mer vill åt hans pengar. Han är dock inte ett dugg intresserad av att gå på puben, även om han påstår det, han säger så bara för att det ska låta rätt.
Citera
2025-05-11, 12:37
Avstängd
SodaFointains avatar
Programmet nerlagt?
Citera
2025-05-11, 22:48
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Programmet nerlagt?