2010-01-29, 16:26
Medlem
mrvastgotaklosters avatar
haha, asså jag fattar inte
jag blir alltid helt sänkt på 2 sexpack, jag antog att det där om att man inte kan bli full på 3,5or var nåt machoskitsnack.
asså jag minns inte en kväll när jag väl fått i mig två pack haha
Citera
2010-01-31, 22:12
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Du börjar kvällen med att töma massa blod i en blodbuss. Se till att du och sin superpolare sitter på varsin motionscykel när ni börjar dricka. På med varsin dunjacka + mössa. Börja cykla och svettas och sup.
Citera
2010-01-31, 22:19
Medlem
Kan efter helgen intyga att om man är förkyld så kan man bli full på endast ett sexpack, dock så rekommenderar jag ingen att dricka under förkylning... Crap vilken baksmälla, en härlig blandning av baksmälla och förkylning (alla vet ju hur en manlig förkylning är)...
Drack iofs lite mer efter sexpacket, men det var basen iaf...
Citera
2010-02-01, 05:15
Medlem
euphorias avatar
Jag drack en starköl och nio folköl i förrgår. Jag minns ingenting innan jag gick och lade mig, när jag vaknade hade jag visst glömt mat i micron och det låg majs över hela golvet i lägenheten. Jag var extremt bakfull men det har släppt nu för vaknade nu och är bara lite seg.
Citera
2010-02-01, 10:23
Medlem
knulluppads avatar
om man dricker halvliter 3,5or på samma tid som 33cl 5,0or blir man minst lika full (lika mycket alkohol) så det är ju bara att pressa i sig lite lite mer. förstår inte varför så många tror att det skulle vara omöjligt.
Citera
2010-02-01, 22:15
Medlem
Zumas avatar
Klart det funkar, tempo, motivation och små burkar (kan köpas flakvis på många affärer, typ Carlsberg).
Citera
2010-02-05, 22:11
Medlem
svepte i mig 8 st på en kväll, och kan väl iaf säga att jag blev salongsfull. det som var bra, var att bakfullan blev mycket, mycket mildare. är väl mer vattnigt och utspätt med folköl...
Citera
2010-05-21, 20:11
Medlem
har för mig att en 3,5% halvliters fegis. motsvarar 4cl ren sprit.
kan dock ha fel.
men visst,12 st 3,5or i hyffsat tempo så.
Senast redigerad av bagagerumsmatta 2010-05-21 kl. 20:14.
Citera
2010-05-21, 20:36
Medlem
fanniejoelines avatar
skitsnack alltihopa. alla blir fulla på folköl. ett sexpack folköl innehåller totalt lika mycket alkohol som en kvarting. end of story.
Citera
2010-05-21, 20:37
Medlem
Som tjej eller lättviktig är 3,5or toppen. Och när man är 18. Vad fanken, att själv få tillgång till någonting alkoholhaltigt är ju himmelen. Drick och njut. Gott- gott.
Citera
2010-05-21, 21:36
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Inte värt besväret helt enkelt, man måste ju dricka en jäkla massa och det känns inte så hälsosamt. Är man desperat så är det väl bara till hälla i sig skiten så gott det går
Citera
2010-05-21, 22:18
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Inte värt besväret helt enkelt, man måste ju dricka en jäkla massa och det känns inte så hälsosamt. Är man desperat så är det väl bara till hälla i sig skiten så gott det går
En sån "jäkla massa" behöver du väl knappast dricka? Om jag minns rätt så motsvarar fem folköl på 3,5% ungefär fyra starköl på 5%. Nu vet jag ju inte hur mycket du brukar dricka, men om du vanligen dricker 10 starka så skulle det bli tolv-tretton folkisar i stället. Så inte tycker jag att skillnaden är en sån "jäkla massa".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in