2009-11-21, 17:21
Medlem
SmutsigeHarrys avatar
Lördagkväll, fattig och hann inte på Bolaget.
Det får kort och gott bli hederliga gamla 3,5or.

Så, går det att få en kalasfylla på folkbärs? Hur bör man dricka dom? Bonga? Det gamla tricket med Dextrosol? Ge mig alla era tips!

Jag har även en vän som hävdar att det är värdare att köpa två sexpack 2,8or för samma pris som ett sexpack 3,5or om man vill bli full, tydligen så alkisarna jobbar när Systemet är stängt.

Vad säger ni?
Citera
2009-11-21, 17:23
Avstängd
Jag har druckit 2.8or, nej man blir inte full. Du måste dricka SNABBT och mycket för att bli full 3.5or!
Citera
2009-11-21, 17:23
Medlem
Du kommer inte bli full, du kommer bli trött, dåsig och somna.
Citera
2009-11-21, 17:26
Medlem
Narviks avatar
Det är så jävla töntigt att säga att man inte kan bli full på folköl, men lite vilja så går det att bli full på 2.8or också, så länge man inte har mycket resistans såklart.

Se till att inte ha ätit på minst 4 timmar och sen så bongar du 2-3 st 3,5or. Sen så fortsätter du dricka så fort du kan utan att bli alltför illamående så får du en hyfsat billig fylla. Fördelen med denna metod är att man kan köpa spriten på ICA och man blir inte überfull.
Citera
Medlem
bertans avatar
Definitivt inte 2.8or. Häll i dig 3-4st så snabbt du kan och kanske norpa ett järn från en kompis så hittar du förhoppningsvis en bra grundfylla, sen är det bara fortsätta dricka i vanligt tempo. Är man motiverad så går det!
Citera
Medlem
balbas avatar
Köp två sex-pack folköl och drick snabbt. Du kommer bli full om du är hyfsat lättpåverkad. När man var 14-15 räckte ju ett sex-pack bra för att bli lite full på.
Citera
2009-11-21, 17:30
Medlem
Bajskatts avatar
Drick snabbt..... kan vara värt att ställa en "pokerklocka" som plingar till var 20:e minut eller nåt, du ska sänka en öl under den tiden.
Citera
2009-11-21, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigeHarry
Lördagkväll, fattig och hann inte på Bolaget.
Det får kort och gott bli hederliga gamla 3,5or.

Så, går det att få en kalasfylla på folkbärs? Hur bör man dricka dom? Bonga? Det gamla tricket med Dextrosol? Ge mig alla era tips!

Jag har även en vän som hävdar att det är värdare att köpa två sexpack 2,8or för samma pris som ett sexpack 3,5or om man vill bli full, tydligen så alkisarna jobbar när Systemet är stängt.

Vad säger ni?
Det viktigaste är att det sker på fastande mage. Då räcker 2.8r i någorlund snabbt tempo för en påtaglig påverkan.
Citera
2009-11-21, 17:36
Medlem
Kör nått spel....se till att dricka mycket och du kan lätt sänka ett sexpack på 1-1½ timme. Man blir full, men inte så mycket mer. Funkar helt OK om man startar med nått starkare t.ex vodka.
Citera
2009-11-21, 17:40
Medlem
SmutsigeHarrys avatar
Tack för alla svar!

Jag rapporterar senare om hur det gick med fyllan.
Citera
2009-11-21, 18:39
Medlem
Magtechs avatar
har du inge brännvin att justera dom med? skulle behöva dricka 10 liter 3,5% för o få till ett rus ju
Citera
2009-11-21, 19:38
Medlem
Apanjockos avatar
Skulle säga att det funkar hyfsat att supa på 3.5or, har gjort det flera gånger när jag var under 20 och systemet hade stängt.

Den gången jag blev mest påverkad var när jag sänkte 18 3.5or på en kväll, helt okej fylla faktiskt. Men jävlar vad pissnödig jag blev, haha.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in